Ferrari Eternità vítězem firemní stylistické soutěže

Automobilka Ferrari vyhlásila letošní výsledky své soutěže Ferrari World Design Contest. Výhra putuje do Soulu.

Již včera jsme vás stručně informovali o výsledcích designérské soutěže vypsané automobilkou Ferrari, nyní vám přinášíme další snímky a podrobnosti. Šéf značky Ferrari Luca di Montezemolo během inauguračního ceremoniálu k soutěži Ferrari World Design Contest uvedl: „Podporovat tvořivost mladých lidí je základem strategie naší každodenní práce. Ferrari World Design Contest je oknem, jež bychom chtěli ponechat otevřené světu a tvořivé energie další generace. Viděl jsem výsledky řady čistých, inovativních nápadů, které nám tito mladí tvůrci poslali, a cítím z nich nevšední nadšení a odpovědnost, jež do nich vložili. Jsem si jist, že některé z nich se v budoucnu v nových vozech Ferrari projeví.“

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ceremoniálu byly přítomny špičky značky Ferrari

Všechny navrhované konstrukce se letos zaměřily především na omezení spotřeby paliva, takže mají převážně hybridní pohonné soustavy. Dalším významným jevem je trend zvyšování potěšení z jízdy skrze redukci hmotnosti vozu. Vítězem se stala studie Ferrari Eternità z dílen studentů jihokorejské univerzity v Hongiku, jež je výrazně aerodynamicky a futuristicky laděným roadsterem. Další dvě místa patří kreacím Xezri a Cavallo Bianco, jež vzešly z ateliérů IED (Turín) a RCA (Londýn).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Premianti: koncepty Eternità, Xezri a Cavallo Bianco

Autoři těchto projektů převzali ocenění z rukou Luca di Montezemoly, Paola Pininfariny, nejvyššího představitele slavné a po šest dekád s vozy Ferrari sepjaté karosárny, a Flavia Manzoniho, šéfa divize Ferrari Styling Centre, jenž celou tuto soutěž uspořádal. Uděleny byly také dvě zvláštní ceny, obě odměnily progresivní konstrukční a rýsovací metody přihlášených projektů a putovaly do rukou představitelů korejské univerzity Hongik a čínské univerzity Jiangnan. Níže si můžete prohlédnout některé z dalších příspěvků zařazených do soutěže Ferrari World Design Contest.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků