Ferrari Dino ano či ne? O vzkříšení legendárního jména se zatím nerozhodlo

Už dříve se objevily spekulace o tom, že Ferrari chce znovu vyrábět Dino v podobném konceptu jako dříve. Ale jak už to tak u italské značky bývá, je tu několik háčků.

Znáte jiné Ferrari, které má V6 motor? Ani my ne a asi bychom se už ani žádného jiného nedočkali, kdyby se ve Ferrari nerozhodli znovu přivést k životu legendární Dino.

Vše nasvědčuje tomu, že většina z vedoucích pracovníků je rozhodnuta tento vůz vytvořit, nejistota však panuje u toho, zda Dino odpovídá nynější image značky. A tím vlastně automobilka myslí, že by nejspíš nebylo dost drahé.

Jedno ze šesti unikátních Ferrari Sergio je na prodej. Cena je astronomická

Jedno ze šesti unikátních Ferrari Sergio je na prodej. Cena je astronomická

Předseda Ferrari Sergio Marchionne se obává, že Dino může zhoršit exkluzivitu značky. "Potřebujeme prozkoumat způsoby, jak přilákat zákazníky k tradičním hodnotám značky, jako je například styl, zvuk a výkon, než se sníží vstupní cena značky." uvedl Marchionne. Dodal, že myšlenka na Dino je zatím stále "interní".

U Marchionneho je to ale složité, protože jeho názory se mění rok od roku. Například v roce 2015 nemluvil o Dinu jako o spekulaci, ale jako o hotové věci. V té době také uvedl, že Dino by vůbec nebylo jen "levným" Ferrari, ale s výkonem 500 koňských sil by bylo jedinečnou součástí značky. Jeho cena by startovala někde na 176 000 dolarech, což je 20 000 pod cenou Ferrari California.

Ferrari přišlo o ochrannou známku Testarossa. Jméno se objeví i na hračkách

Ferrari přišlo o ochrannou známku Testarossa. Jméno se objeví i na hračkách

Bohužel z těchto zpráv tedy zatím nelze přesně určit kdy, nebo jestli vůbec, vznikne moderní Ferrari Dino. Nejspíše se to ale brzy dozvíme, protože Ferrari chystá odtajnění svého dlouhodobého plánu na začátek roku 2018.

Přidáváme pár fotografií starého Dina. No není nádherné? 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků