Tradiční automobilka z Maranella bude zřejmě již zanedlouho dávat do svých modelů zcela nový turbem přeplňovaný šestiválec. Na tiskové konferenci to oznámili vrchní představitelé automobilky a jako hlavní důvody uvedli, že nový agregát bude nejen šetřit palivo, ale bude vypouštět i méně emisí uhlíkatých plynů. Tento krok bychom tedy klidně mohli nazvat jako downsizing, ovšem ne tak radikální, jako třeba u koncernu Volkswagen.
Ačkoli se může zdát, že automobilka se plánuje novým agregátem chlubit, není tomu tak. Nový šestiválec je vyvíjen spíše z nutnosti, především kvůli sporným emisním limitům CO2.
O tom v jakém modelu se nový šestiválec objeví nejdříve, zatím automobilka mlčí, avšak vývoj motoru by měl skončit v letech 2013 až 2016 a do té doby se toho ještě může mnohé změnit. Na tiskové konferenci padlo i definitivní rozhodnutí, že Ferrari nebude vyrábět ani SUV a ani žádný čtyřdveřový model. Toto však kdysi svorně tvrdili i představitelé Porsche…