Ferrari chystá nový přeplňovaný šestiválec

Tradiční automobilka z Maranella bude zřejmě již zanedlouho dávat do svých modelů zcela nový turbem přeplňovaný šestiválec. Na tiskové konferenci to oznámili vrchní představitelé automobilky a jako hlavní důvody uvedli, že nový agregát bude nejen šetřit palivo, ale bude vypouštět i méně emisí uhlíkatých plynů. Tento krok bychom tedy klidně mohli nazvat jako downsizing, ovšem ne tak radikální, jako třeba u koncernu Volkswagen.

Ačkoli se může zdát, že automobilka se plánuje novým agregátem chlubit, není tomu tak. Nový šestiválec je vyvíjen spíše z nutnosti, především kvůli sporným emisním limitům CO2.

O tom v jakém modelu se nový šestiválec objeví nejdříve, zatím automobilka mlčí, avšak vývoj motoru by měl skončit v letech 2013 až 2016 a do té doby se toho ještě může mnohé změnit. Na tiskové konferenci padlo i definitivní rozhodnutí, že Ferrari nebude vyrábět ani SUV a ani žádný čtyřdveřový model. Toto však kdysi svorně tvrdili i představitelé Porsche…

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Dacia Duster II dCi 110 4x4: Pouze pro silnici je jí škoda

Dacia Duster II 1.5 dCi 4x4

Příroda vytvořila v polovině ledna opravdu vhodné podmínky pro testování nové generace oblíbeného SUV Dacia Duster. Jezdili jsme s ním v hlubokém bahně i na zasněžených silnicích.

dnes | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Volkswagen Touareg Masaj 3.0 TDI: Nesnáším loučení!

VW Touareg Masaj 3.0 TDI (minitest)

Dnešním testem dáváme poslední sbohem druhé generaci Volkswagenu Touareg. Velké a bytelné SUV s oprávněnými terénními ambicemi tady s námi bude už doslova jenom pár týdnů.

21.  1.  2018 | Jan Mička | 30 příspěvků
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

18.  1.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků