Ferrari chystá hybridy a LaFerrari Spider. Dino nakonec nebude

Ferrari chystá hybridy a LaFerrari Spider. Dino nakonec nebude

Sergio Marchionne, šéf koncernu FCA Fiat-Chrysler, jako nový výkonný ředitel Ferrari (nahradil Amedeho Felisu, který odešel do penze) představil plán na další roky. Mezi ně patří postupné zavedení hybridního pohonu, nastínění dalších vrcholných modelů a zrušení některých projektů.

Předně Marchionne potvrdil, že se letos představí otevřené LaFerrari Spider, jehož výroba bude omezena na 150 až 200 kusů. Dostane stejnou techniku jako uzavřené kupé, tedy atmosférický dvanáctiválec 6,3 l s hybridním systémem a celkovým výkonem 708 kW (963 koní).

Čínský obchodník vzal Ferrari a několik Maserati na výlet do terénu

Čínský obchodník vzal Ferrari a několik Maserati na výlet do terénu

Hybridní pohon se pomalu chystá i pro další Ferrari, i když v případě legendární italské značky to nebude hlavně kvůli emisím, ale především kvůli lepší dynamice. Velké sady baterií tak Ferrari mít nebudou a spíše se bude jednat o rozšířený systém na bázi KERS. Nečekejte tedy, že by Ferrari vyrábělo něco jako Prius...

Smutná zpráva ale přišla pro ty, kteří se těšili na „levné“ Ferrari, na jakýsi Boxster nebo Cayman této značky. Ferrari Dino mělo dostat přeplňovaný šestiválec a projekt se rýsoval docela slibně. Jenže Sergio Marchionne oznámil, že se prozatím ukládá k ledu, protože automobilka nedokáže přesně najít zacílení. Neví, jak nastavit cenu a není si jistá tím, zda by Dino nepožíralo klientelu nástupce modelu 488 GTB.

Ferrari FF je po faceliftu rychlejší a má řiditelnou zadní nápravu

Ferrari FF je po faceliftu rychlejší a má řiditelnou zadní nápravu

Mimo to ale Ferrari v prvním čtvrtletí roku 2016 zvýšilo čistý zisk o 19 % na 78 milionů eur (2,1 miliardy korun). Příjmy se zvýšily o 8,8 % na 675 milionů eur, když italská značka dodala 1882 vozů, o 15 % víc než ve stejném období loňského roku. Obchodní marže značky Ferrari se nyní pohybuje okolo 18 %.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Fiat 500X 1,4
Rok výroby: 2015
Stav: 7 076 km
Cena: 370 000 Kč
Fiat Freemont 2
Rok výroby: 2012
Stav: 104 912 km
Cena: 300 000 Kč
Fiat Sedici 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 59 174 km
Cena: 216 000 Kč
Fiat Grande Punto 1,2
Rok výroby: 2008
Stav: 85 359 km
Cena: 80 000 Kč
Fiat Scudo 1,9
Rok výroby: 1997
Stav: 256 473 km
Cena: 46 000 Kč
Fiat Ducato 2,2
Rok výroby: 2011
Stav: 75 942 km
Cena: 270 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků