Ferrari Celeritas: inspirace historií F1

Málokterá ze studií z poslední doby působí dravě a stylisticky čistě jako Celeritas studenta Alda Schurmanna.
Seznam kapitol
  1. Ferrari Celeritas
  2. Fotogalerie

Designérská střediska automobilových koncernů (samostatné ateliéry se bohužel postupně stávají minulostí) nás zahlcují těmi nejroztodivnějšími koncepčními studiemi na nejrůznější témata, mezi nimiž zpravidla ční snahy o snižování zátěže životního prostředí. Ferrari Celeritas Alda Schurmanna je však zaměřen čistě na dravý a svérázný design a jízdní zážitky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Aldo Schurmann je posluchačem turínské akademie Istituto d’Arte Applicata e Design a jeho nový koncept Ferrari Celeritas je jasně inspirován monoposty Formule 1 z konce 50. let minulého století. Jde o dvoudveřový sportovní vůz s otevřenou karoserií typu „barchetka“.

 

Celeritas nezapře inspiraci monoposty Formule 1 z padesátých let

 

Ačkoli Schurmann dodal obrázky svého vozu v několika barevných provedeních, všem je společná matově černě lakovaná střední část karoserie. Za zmínku stojí také dvě samostatná, stavitelná přítlačná křídla. Bohužel vám nemůžeme nabídnout ani kvalitnější kresby, ani ujištění o tom, že bychom se s touto krasavicí mohli v budoucnu setkat alespoň v podobě prototypu…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Ferrari Celeritas
  2. Fotogalerie
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD AT: Umíněná kráska

Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G AWD

Být originální za každou cenu, když se všichni podřizují přísným emisním limitům, může být známkou punku ale i hlouposti. Skončí Mazda ve slepé uličce nebo objevila svou vlastní cestu na výsluní?

dnes | Miro Mihálik | 43 příspěvků
TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků