Ferrari California zaútočí na Aston Martin V8 Vantage

16 komentářů

Marek_Litzman
19. dubna • 16:28

Nedávno se nechalo Ferrari slyšet, že má plně rozpracován projekt nějakého Maserati off road (resp. parodie.... konkurence pro Porsche) a poslali ho k ledu, protože nemají výrobní kapacitu.

delph
19. dubna • 22:10

no jestli myslíš maserati kubang..tak to je věc tak 3 roky zpět...

Marek_Litzman
19. dubna • 22:23

Jo, mám na mysli přesně to... nemohl jsem tomu přijít na jméno.Původně se měl vyrábět v nově otevřené továrně Ferrari, ale když i tam byla hned celá produkce obsazená, museli ho nechat.

delph
20. dubna • 17:24

no a teď se mlátěj do hlavy protože posrsche slízlo veškerou smetanu za cayene pro sebe, tam kde mohlo mít maseraty taky podíl a určitě nemalej

Merlin
19. dubna • 8:21

Aston Martin ma tak specificku klientelu ze sa mu neda konkurovat. Moja rovnica majitelov znaciek na uzemi Ceskoslovenska, inde vo svete to uz tak jednoznacne platit nemusi

Ferrari = pozer
Aston Martin = gentleman

To je aj jeden z dovodov preco Ferrari je na nasich cestach beznejsie ako Aston.

Permon
19. dubna • 8:33

Nejsem pozer a stejne bych volil Ferrari. Nejak ti do Tveho skatulkovani nezapadam, kamarade!

Aress
20. dubna • 13:57

Taky bych volil ferrari.Aston je za ty prachy takovy nevyrazny...

Merlin
19. dubna • 10:43

vynimka len potvrdzuje pravidlo

Josallito
19. dubna • 8:48

A koupis si ho???

goes
19. dubna • 0:26

to jako bude dvousedadlovy sportak s motorem vepredu? no toto...

Permon
19. dubna • 8:31

A co je na koncepci motor vpredu a zadni pohon spatne? Pouziva ji Ferrari Maranello 575, vsechny Aston Martiny, Masserati, Nissan 350Z, Honda S2000, Mazda MX5..... dle meho nazoru lepsi koncepce nez motor uprostred a zadni nahon.

delph
19. dubna • 22:14

není na tom nic špatýho pokud je dostatečně umístěn od předích kol směrek ke středu vozidla...
jde tu totiž jen o to že motor kdysi býval jedna z nejtěžších věcí v autě tak výrazně ovlivňovalo jeho uložení chování auta. v dnešní době tomu tak není karoserie váží víc kvůli pevnosti zato motory míň díky lepším technologiim. takže ta váha je téměř vždy stejná....viz bmw a jejich 50:50

goes
19. dubna • 21:40

sportak ma z meho pohledu sechno vzadu...

Roman Daněk
19. dubna • 7:38

Zdroj neuvadi, zda se jedna primo o dvousedadlove kupe nebo o variantu 2+2. Ciste muj nazor je takovy, ze by u Ferrari udelali lepe, kdyby nechali dvousedadlove kupe s vetsim zavazadlovym prostorem namistou dvou nesmyslnych sedacek, kam polozim maximalne kojence...

Merlin
19. dubna • 8:10

Mne sa viac paci riesenie 2+2. Na zadne sedadla sa da batozina vzdy nahadzat, ale ludi v kufri neodvezies

doubt
19. dubna • 13:17

ale odvezeš

Doporučujeme

Články odjinud