Ferrari California: vyprodáno do roku 2011

Nový model California dělá automobilce Ferrari radost, jaké se dnes těší jen málokterý producent, specializující se na luxusní výrobky. Právě totiž oznámil, že otevřený typ California je vyprodán až do roku 2011. Bez ohledu na finanční krizi západního světa složily již tisíce zájemců zálohy na své vozy, jejichž dodávka začne v lednu příštího roku a jejich cena bude začínat na 179 000 eurech. Ferrari přitom plánuje v příštím roce vyrobit zhruba 2 500 a v roce následujícím 3 000 vozů California. Luca di Montezemolo přitom oznámil, že tyto plány nehodlá měnit. Zároveň dodal, že 60 % budoucích majitelů typu California dosud žádné Ferrari nevlastnilo.

Připomeňme, že v současnosti nejdostupnější Ferrari pohání zcela nový osmiválec s objemem 4,3 l, přímým vstřikováním benzínu a výkonem 460 koní. Vykazuje spotřebu paliva v průměru o 30 % nižší než v případě modelu F430, z klidu na 100 km/h zrychlí za méně než čtyři sekundy a je vybaveno novou sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou. Zdá se, že Ferrari ve svém modelu California našlo účinný prostředek pro rapidní navýšení své roční produkce.

Tip: Představení Ferrari California.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari California
Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků