Ferrari California T bude díky paketu Handling Speciale ještě ostřejší

Ferrari California T bude díky paketu Handling Speciale ještě ostřejší

Přeplňované Ferrari California T rozhodně není pomalé auto, které by mělo nedostatečné jízdní vlastnosti, ale pokud přesto toužíte po nějaké sportovnější verzi, pak se těšte na autosalon v Ženevě. Právě tam Ferrari ukáže Californii doplněnou o paket Handling Speciale. Ten, jak název napovídá, má ještě dále vylepšit sportovní stránku věci.

Ferrari California T: rozsáhlý facelift přinesl turbíny a 70 koní navíc

Ferrari California T: rozsáhlý facelift přinesl turbíny a 70 koní navíc

Na zvyšování výkonu ale rovnou zapomeňte, u motoru se v podstatě nezměnilo nic. V rámci nového balíčku dostanete například nový výfuk, který přidá lepší zvuk. V režimu Sport se pak změnilo nastavení převodovky, která řadí rychleji bez ohledu na to, zda se bavíme o automatickém, nebo o manuálním režimu. Změn se také dočkalo nastavení stabilizace F1-Trac, díky kterému by mělo být zejména na výjezdech ze zatáčky tohle Ferrari ještě rychlejší.

Ferrari 458 Italia také dostane dvě turba a menší motor

Ferrari 458 Italia také dostane dvě turba a menší motor

Nejvíce se ale paket Handling Speciale podepíše na podvozku. Vpředu najdeme o šestnáct procent tužší pružiny, vzadu jsou pružiny tužší dokonce o devatenáct procent. Magneto-reologické tlumiče navíc zrychlily svou odezvu, takže celkově bude California T při jízdě stabilnější.

Handling Speciale také decentně upraví i vzhled. Přítomnost tohoto paketu poznáte například podle masky chladiče vyvedené v barvě Grigio Ferro Met, stejný odstín pak dostal také zadní difuzor. Koncovky výfuku jsou matně černé a kdybyste si pořád nebyli jisti, tak v interiéru najdete plaketu, která vám jasně řekne, že konkrétní exemplář opravdu má paket Handling Speciale.

Oficiální představení vyladěného Ferrari California T proběhne na autosalonu v Ženevě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků