Ferrari California T bude díky paketu Handling Speciale ještě ostřejší

Ferrari California T bude díky paketu Handling Speciale ještě ostřejší

Přeplňované Ferrari California T rozhodně není pomalé auto, které by mělo nedostatečné jízdní vlastnosti, ale pokud přesto toužíte po nějaké sportovnější verzi, pak se těšte na autosalon v Ženevě. Právě tam Ferrari ukáže Californii doplněnou o paket Handling Speciale. Ten, jak název napovídá, má ještě dále vylepšit sportovní stránku věci.

Ferrari California T: rozsáhlý facelift přinesl turbíny a 70 koní navíc

Ferrari California T: rozsáhlý facelift přinesl turbíny a 70 koní navíc

Na zvyšování výkonu ale rovnou zapomeňte, u motoru se v podstatě nezměnilo nic. V rámci nového balíčku dostanete například nový výfuk, který přidá lepší zvuk. V režimu Sport se pak změnilo nastavení převodovky, která řadí rychleji bez ohledu na to, zda se bavíme o automatickém, nebo o manuálním režimu. Změn se také dočkalo nastavení stabilizace F1-Trac, díky kterému by mělo být zejména na výjezdech ze zatáčky tohle Ferrari ještě rychlejší.

Ferrari 458 Italia také dostane dvě turba a menší motor

Ferrari 458 Italia také dostane dvě turba a menší motor

Nejvíce se ale paket Handling Speciale podepíše na podvozku. Vpředu najdeme o šestnáct procent tužší pružiny, vzadu jsou pružiny tužší dokonce o devatenáct procent. Magneto-reologické tlumiče navíc zrychlily svou odezvu, takže celkově bude California T při jízdě stabilnější.

Handling Speciale také decentně upraví i vzhled. Přítomnost tohoto paketu poznáte například podle masky chladiče vyvedené v barvě Grigio Ferro Met, stejný odstín pak dostal také zadní difuzor. Koncovky výfuku jsou matně černé a kdybyste si pořád nebyli jisti, tak v interiéru najdete plaketu, která vám jasně řekne, že konkrétní exemplář opravdu má paket Handling Speciale.

Oficiální představení vyladěného Ferrari California T proběhne na autosalonu v Ženevě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků