Ferrari California: poslechněte si upravený osmiválec

Ferrari California: poslechněte si upravený osmiválec

Na autosalonu v Ženevě představila italská automobilka Ferrari modernizovaný model California. Po stránce designu se toho moc nezměnilo a na první pohled tak můžete rozeznat omlazenou verzi pouze v případě, že si její majitel objednal dvoubarevnou karoserii, což dříve udělat nemohl. To podstatné se ovšem odehrálo pod kapotou.

Ferrari California: facelift odhalen ještě před Ženevou

Ferrari California: facelift odhalen ještě před Ženevou

Osmiválcový motor o objemu 4,3 l totiž dostal nový software řídící jednotky a přepracovaný výfuk. Nově tak nabízí maximálně 490 k a 505 Nm, což znamená nárůst o 30 koní a 20 Nm. Kromě toho hmotnost klesla o 30 kg a ve výsledku tak je California při sprintu z nuly na stovku rychlejší o 0,2 s. Novinku si poprvé můžeme prohlédnout v pohybu na videu. Zvuk z nového výfuku stojí za to. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků