Ferrari California od Anderson Germany: 55 koní k dobru

Anderson Germany přidal modelu California menší stádečko koní a také něco pro potěchu oka.

Pokud Ferrari California z Itálie neplní všechny vaše požadavky na skutečně agresivní supersportovní stroj, v Německu připravili řešení právě pro vás. Podepsali se pod něj pánové z ladičské společnosti Anderson Germany, kteří o sobě v poslední době dávají vědět čím dál tím častěji. Tentokrát se pustili do ladění Ferrari California s pevnou skládací střechou.

Pod dlouhou kapotou Californie se skrývá standardní vidlicový osmiválec s objemem 4,3 l, který dává ve svém továrním naladění 460 koní (338 kW). Aplikací nového programu řídicí jednotky a výfukového traktu z nerezové oceli, jenž díky vestavěnému ventilu může ladit zvuk motoru ve třech polohách, se podařilo konstruktérům z Anderson Germany navýšit výkonovou špičku až na 515 koní (379 kW).

Po stránce techniky stojí za povšimnutí také sada nových, elektronicky řízených tlumičů, které stroji umožní snížit jeho světlou výšku o 35 mm, nebo ji naopak zvýšit až o 40 mm. K ještě lepším jízdním vlastnostem a výkonům přispívají také nové ráfky s límci lakovanými v barvě karoserie. Vpředu mají průměr 21 a vzadu pak 22 palců a obouvají pneumatiky o rozměru 255/30 R21, resp. 315/22 R22.

Zvenčí si na voze Ferrari California všimneme řady doplňků vyrobených z uhlíkových kompozitů. Kromě kompozitní fólií potažených paprsků kol patří do sady vyvinuté Anderson Germany také „lízátko“ pod předním nárazníkem, prahové obklady, robustní difuzor v zadním nárazníku, ventilační výdechy v předních blatnících a středová část přední kapoty.

Seznam modifikací uzavírají zatmavené kryty zadních svítilen v kombinaci s tónovanými okny. V interiéru se může majitel skutečně vyřádit, neboť mu Anderson Germany nabízí širokou škálu nových prvků. Vůz na snímcích je opatřen (světe, div se!) doplňky z uhlíkových kompozitů, z nichž jsou zhotoveny například rámečky kulatých výdechů ventilační soustavy, středová konzole, okolí panelu autorádia, dveřní kliky nebo konzole na volantu.

O cenách jednotlivých úprav se tisková zpráva „andersonů” nezmiňuje, konstatuje však, že za peníze pro vás tato firma udělá v podstatě cokoli...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari California od Anderson Germany
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 87 příspěvků