Ferrari California od Anderson Germany: 55 koní k dobru

Anderson Germany přidal modelu California menší stádečko koní a také něco pro potěchu oka.

Pokud Ferrari California z Itálie neplní všechny vaše požadavky na skutečně agresivní supersportovní stroj, v Německu připravili řešení právě pro vás. Podepsali se pod něj pánové z ladičské společnosti Anderson Germany, kteří o sobě v poslední době dávají vědět čím dál tím častěji. Tentokrát se pustili do ladění Ferrari California s pevnou skládací střechou.

Pod dlouhou kapotou Californie se skrývá standardní vidlicový osmiválec s objemem 4,3 l, který dává ve svém továrním naladění 460 koní (338 kW). Aplikací nového programu řídicí jednotky a výfukového traktu z nerezové oceli, jenž díky vestavěnému ventilu může ladit zvuk motoru ve třech polohách, se podařilo konstruktérům z Anderson Germany navýšit výkonovou špičku až na 515 koní (379 kW).

Po stránce techniky stojí za povšimnutí také sada nových, elektronicky řízených tlumičů, které stroji umožní snížit jeho světlou výšku o 35 mm, nebo ji naopak zvýšit až o 40 mm. K ještě lepším jízdním vlastnostem a výkonům přispívají také nové ráfky s límci lakovanými v barvě karoserie. Vpředu mají průměr 21 a vzadu pak 22 palců a obouvají pneumatiky o rozměru 255/30 R21, resp. 315/22 R22.

Zvenčí si na voze Ferrari California všimneme řady doplňků vyrobených z uhlíkových kompozitů. Kromě kompozitní fólií potažených paprsků kol patří do sady vyvinuté Anderson Germany také „lízátko“ pod předním nárazníkem, prahové obklady, robustní difuzor v zadním nárazníku, ventilační výdechy v předních blatnících a středová část přední kapoty.

Seznam modifikací uzavírají zatmavené kryty zadních svítilen v kombinaci s tónovanými okny. V interiéru se může majitel skutečně vyřádit, neboť mu Anderson Germany nabízí širokou škálu nových prvků. Vůz na snímcích je opatřen (světe, div se!) doplňky z uhlíkových kompozitů, z nichž jsou zhotoveny například rámečky kulatých výdechů ventilační soustavy, středová konzole, okolí panelu autorádia, dveřní kliky nebo konzole na volantu.

O cenách jednotlivých úprav se tisková zpráva „andersonů” nezmiňuje, konstatuje však, že za peníze pro vás tato firma udělá v podstatě cokoli...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari California od Anderson Germany

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Audi Q5 Sportback 40 TDI quattro: Stylu hodně, válců málo? Ne tak docela

Audi Q5 SB 40 TDI quattro

Stylovější souputník klasické Q5 útočí na city, ale použitelnost bere smrtelně vážně. Kompromisů má opravdu málo.

včera | Richard Herbich | 12 příspěvků
Nový VW Golf R Variant je pořád božsky všestranný a je s ním sranda. I na dráze!

VW Golf R Variant

Novou generaci Volkswagenu Golf R Variant jste si mohli prohlédnout už na konci prázdnin na výstavě Světa motorů Auta na náplavce. My jsme se však poprvé svezli až o měsíc později v Německu a dalo nám to víc, než jsme si vůbec dokázali představit.

15.  10.  2021 | Jan Mička | 24 příspěvků
TEST SsangYong Musso Grand Premium 2.2 e-XDI: Fachman za cenu brigádníka

SsangYong Musso Grand

Korejský pick-up prošel omlazením, které poznáte na první pohled. Pod novou tváří se toho ale moc nezměnilo. Stačí to k udržení kroku s ostatními?

14.  10.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky