Ferrari California Novitec Rosso: 500 černých koní

Ladičská společnost Novitec Rosso si ve vozech Ferrari libuje, nejnověším důkazem je jejich práce na téma California.

I kdybyste žili v samotném Maranellu, vůz Ferrari na každém kroku rozhodně potkávat nebudete, tím méně nějaký řádně a rozsáhle modifikovaný automobil této značky. Při letmém seznámení s pekelně černým vozem California odladěným u firmy Novitec Rosso si však budete jistě přát, abyste podobné stroje na ulici potkávali přece jen častěji.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

O mnohém vypovídá již hodnota nejvyššího výkonu, která byla u Novitecu zaokrouhlena na hodnotě 500 koní (366 kW). Sériový osmiválec prošel detailními úpravami, nyní se mu například dýchá o poznání snáze díky použití nového výfukového traktu s velkými katalyzátory závodního typu. A dynamické parametry nijak nepokulhávají za očekáváními, tento supervůz totiž dosahuje rychlosti 315 km/h a zrychlení z klidu na 100 km/h mu trvá jen 3,9 s. To jsou již pádné argumenty...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V otázce modifikací exteriéru vozu nechává Novitec Rosso prostor pro fantazii každého zákazníka, vyobrazený stroj tak má být spíše náznakem toho, čeho jsou u Novitecu schopní. Na příní jsou k mání všechny pokrokové díly a materiály, na jaké si jen vzpomenete. Příplatit si můžete třeba za některé ze specifických litých ráfků o průměru 21 nebo 22 palců či za plně stavitelný podvozek snižující světlou výšku vozu o 35 mm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Specifický přední spoiler lze snadno připevnit k původnímu nárazníku Ferrari a vozu jen přidá na působivé dravosti. Jeho posláním je však také účinně snižovat vztlak na přední nápravě při vyšších rychlostech, což má vést i k lepší směrové stabilitě. Aby bylo dosaženo vývážených jízdních vlastností, soustředili se u Novitecu rovněž na zvýšení přítlaku na zadní nápravě. Kvůli tomu záď dostala rozměrný difuzor v nárazníku a decentní spoiler na víku zavazadelníku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Novitec Rosso je připraven splnit vám snad jakékoli přání. A stačí jim k tomu dvě drobnosti: přivezte svoje Ferrari California a kufřík plný eur...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari California Novitec Rosso
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků