Ferrari California Novitec Rosso: 500 černých koní

Ladičská společnost Novitec Rosso si ve vozech Ferrari libuje, nejnověším důkazem je jejich práce na téma California.

I kdybyste žili v samotném Maranellu, vůz Ferrari na každém kroku rozhodně potkávat nebudete, tím méně nějaký řádně a rozsáhle modifikovaný automobil této značky. Při letmém seznámení s pekelně černým vozem California odladěným u firmy Novitec Rosso si však budete jistě přát, abyste podobné stroje na ulici potkávali přece jen častěji.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

O mnohém vypovídá již hodnota nejvyššího výkonu, která byla u Novitecu zaokrouhlena na hodnotě 500 koní (366 kW). Sériový osmiválec prošel detailními úpravami, nyní se mu například dýchá o poznání snáze díky použití nového výfukového traktu s velkými katalyzátory závodního typu. A dynamické parametry nijak nepokulhávají za očekáváními, tento supervůz totiž dosahuje rychlosti 315 km/h a zrychlení z klidu na 100 km/h mu trvá jen 3,9 s. To jsou již pádné argumenty...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V otázce modifikací exteriéru vozu nechává Novitec Rosso prostor pro fantazii každého zákazníka, vyobrazený stroj tak má být spíše náznakem toho, čeho jsou u Novitecu schopní. Na příní jsou k mání všechny pokrokové díly a materiály, na jaké si jen vzpomenete. Příplatit si můžete třeba za některé ze specifických litých ráfků o průměru 21 nebo 22 palců či za plně stavitelný podvozek snižující světlou výšku vozu o 35 mm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Specifický přední spoiler lze snadno připevnit k původnímu nárazníku Ferrari a vozu jen přidá na působivé dravosti. Jeho posláním je však také účinně snižovat vztlak na přední nápravě při vyšších rychlostech, což má vést i k lepší směrové stabilitě. Aby bylo dosaženo vývážených jízdních vlastností, soustředili se u Novitecu rovněž na zvýšení přítlaku na zadní nápravě. Kvůli tomu záď dostala rozměrný difuzor v nárazníku a decentní spoiler na víku zavazadelníku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Novitec Rosso je připraven splnit vám snad jakékoli přání. A stačí jim k tomu dvě drobnosti: přivezte svoje Ferrari California a kufřík plný eur...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari California Novitec Rosso

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků