Ferrari California Novitec Rosso: 500 černých koní

Ladičská společnost Novitec Rosso si ve vozech Ferrari libuje, nejnověším důkazem je jejich práce na téma California.

I kdybyste žili v samotném Maranellu, vůz Ferrari na každém kroku rozhodně potkávat nebudete, tím méně nějaký řádně a rozsáhle modifikovaný automobil této značky. Při letmém seznámení s pekelně černým vozem California odladěným u firmy Novitec Rosso si však budete jistě přát, abyste podobné stroje na ulici potkávali přece jen častěji.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

O mnohém vypovídá již hodnota nejvyššího výkonu, která byla u Novitecu zaokrouhlena na hodnotě 500 koní (366 kW). Sériový osmiválec prošel detailními úpravami, nyní se mu například dýchá o poznání snáze díky použití nového výfukového traktu s velkými katalyzátory závodního typu. A dynamické parametry nijak nepokulhávají za očekáváními, tento supervůz totiž dosahuje rychlosti 315 km/h a zrychlení z klidu na 100 km/h mu trvá jen 3,9 s. To jsou již pádné argumenty...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V otázce modifikací exteriéru vozu nechává Novitec Rosso prostor pro fantazii každého zákazníka, vyobrazený stroj tak má být spíše náznakem toho, čeho jsou u Novitecu schopní. Na příní jsou k mání všechny pokrokové díly a materiály, na jaké si jen vzpomenete. Příplatit si můžete třeba za některé ze specifických litých ráfků o průměru 21 nebo 22 palců či za plně stavitelný podvozek snižující světlou výšku vozu o 35 mm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Specifický přední spoiler lze snadno připevnit k původnímu nárazníku Ferrari a vozu jen přidá na působivé dravosti. Jeho posláním je však také účinně snižovat vztlak na přední nápravě při vyšších rychlostech, což má vést i k lepší směrové stabilitě. Aby bylo dosaženo vývážených jízdních vlastností, soustředili se u Novitecu rovněž na zvýšení přítlaku na zadní nápravě. Kvůli tomu záď dostala rozměrný difuzor v nárazníku a decentní spoiler na víku zavazadelníku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Novitec Rosso je připraven splnit vám snad jakékoli přání. A stačí jim k tomu dvě drobnosti: přivezte svoje Ferrari California a kufřík plný eur...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari California Novitec Rosso
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 41 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků