Ferrari California 2012: více výkonu, méně kil

Automobilka Ferrari připravuje modernizaci svého modelu California. Dotkne se především techniky.

Podle zpráv britského magazínu CAR v Maranellu dokončují přípravy omlazeného provedení roadsteru Ferrari California. Vylepšené kupé s pevnou skládací střechou by se mělo začít prodávat již v lednu. Na první pohled se na voze prakticky nic nezmění, jen s výjimkou detailů, ovšem nejvíce se toho odehraje pod karoserií.

Ferrari California od Novitec Rosso: 606 koní

Ferrari California od Novitec Rosso: 606 koní

Vidlicový osmiválec s objemem 4,3 l má projít dílčími úpravami včetně přesněji obrobených pohyblivých dílů, přeprogramované řídicí jednotky a nového výfukového traktu, čímž naroste výkon o 30 koní na výsledných 490 koní (360 kW) a točivý moment poskočí o 20 Nm na celkových 505 Nm. S přispěním redukce hmotnosti vozu o 30 kg klesne doba potřebná ke zrychlení z klidu na 100 km/h o 0,15 s na 3,85 s.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ferrari California ve své aktuální podobě

V rámci příplatkové sady Handling Speciale bude upraveno elektronické řízení tuhosti tlumičů, které tak mohou přejít z nejměkčího do nejtvrdšího režimu za pouhých 8 ms, což má přispět ke zlepšení stability i jízdního komfortu. Palubní zábavní systém dostane větší pevný disk (40 GB) a možnost synchronizace s chytrými telefony.
 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků