Ferrari a Lamborghini budou snižovat emise

6 komentářů

g1
28. listopadu • 22:14

už bylo na čase. Vždyť vozů Ferrari a Lamborghini jsou plné silnice. Hned se nám panečku i naší matičce Zemi uleví! Díky.

Unimog
25. listopadu • 19:05

Oxidy dusíku se težce přehlíží..pořád se zaměřují jen na CO ale oxidy dusíku jsou mnohem horší skleníkové plyny..a nejhorší co nás může potkat je bioethanol..to je zhouba lidstva..všichni se chlubí jak to sníží emise ale jen u CO u NOx to neplatí ..a navíc jeho výroba povede k nevratným následkům na lidech, kteří nebudou mít "co do huby" když budeme "kultivovat" potraviny na líh..tu bandu ekoteroristů z EU, vlád a ekologů samotných by měl někdo už srazit zase na Zem..brzo se ukáže jak to lidi vlastně myslí s tou ekologií.. hodně štěstí ať z toho vyjdeme s co nejmenšími škodami držím LIDEM palce

Martin
24. listopadu • 20:55

Jednoduchým řešením je zkonstruovat motor tak, aby měl dva režimy. Režim silniční a režim sportovní. V silničním režimu se třeba odpojí nějaké válce, nebo se bude vstřikovat velmi chudá směs, apod., takže se třeba i dvanáctiválec moderní konstrukce dokáže dostat na hranici průměrné spotřeby 5 litrů v takovém autě. To by reálné bylo, vždyť ta auta mají skvělou aerodynamiku. No a pak tam bude režim sportovní, který aktivuje všechny systémy motoru, ale bude prostě zakázáno jej používat na veřejných komunikacích. Což je ostatně pochopitelné, protože supersportovní jízda na běžné komunikaci nemá co dělat. Realizováno to bude nejspíše tak, že nepůjde změnit režim motoru za jízdy, ale půjde to pouze při zastaveném autě. Pro uvedený silniční režim jsou samozřejmě dobrým řešením turbomotory, kdy bude stačit méně válců a v běžném silničním režimu se třeba odpojí i to turbo. Těch možností je velká spousta. Ale je jasné, že to divadlo kolem CO2 je hlavně politickým tlakem na snižování spotřeby ropy, tedy i jejího dovozu z převážně muslimských ropných velmocí a tedy zastavení podporování těchto závratným tempem bohatnoucích států, které představují velké potenciální nebezpečí i v rámci tzv. "války proti terorismu", tedy spíše soukromé války USA za ovládnutí světa.

Ayrton Senna
24. listopadu • 23:47

Ať to čtu, jak to čtu, tak mi vychází, že jízda se spotřebou nad pět litrů je supersportovní a nemá na běžné komunikaci co dělat :-D

Toomas
24. listopadu • 12:48

Dovolím si nesouhlasit s tvrzením, že emise pevných částic a oxidů dusíku jsou EU opomíjeny. Normy EURO 1 - 5 jsou veřejnosti poměrně dobře známé a jejich vliv na snížení výše uvedených emisí byl doposud velmi výrazný.

VANDIT
24. listopadu • 10:02

Ano to je cela nase slavna EU. Nikdy jsme do ni nemeli vstupovat. I pres nasi silenou politickou reprezentaci (rozumej zlodej vedle zlodeje) mame ani nevim proc pro nektere staty (jako treba USA) vysadni pozici oproti ostatnim postkom. zemim a diram nekde mezi nemeckem a ruskem... no nic, jsem se zase po ranu rozproudil :)

Doporučujeme

Články odjinud