Ferrari 812 GTS Stallone je klasická šílenost od Mansory. V12 povýšil na 830 koní

Tvorba známého německého úpravce už vlastně nepřekvapuje. Jeho poslední obětí je otevřené dvanáctiválcové Ferrari.

Zatímco se Ferrari chystá uvést vlastní přiostřenou variantu super GT 812 Superfast, u nechvalně známého úpravce Mansory vzali tuto myšlenku do vlastních rukou a výsledkem je novinka jménem 812 GTS Stallone. Svalnatější „macho“ zevnějšek a upravené vnitřnosti tak Mansory přináší v otevřené verzi modelu.

Syn zavražděného Uweho Gembally se potatil. Staví terénní bestii na bázi Porsche 911

Syn zavražděného Uweho Gembally se potatil. Staví terénní bestii na bázi Porsche 911

Výrazná úprava exteriéru i těch nejdražších aut planety už není u německé dílny zrovna překvapující, i dvanáctiválcové kupé od Ferrari se tedy dočkalo agresivního karbonového bodykitu, dodatečných otvorů, křidélek i masivního pevného křídla na zádi. Nárazník s ještě výraznějším difuzorem vzadu je doplněn o LED mlhovku po vzoru vozů Formule 1.

Perleťový lak karoserie kombinuje Mansory s výrazně modrými prvky na exteriéru, ale především také v interiéru, kde se objevuje nové kožené čalounění a obložení. Kontrastní motiv barev pak doplňují i pruhy na sedačkách nebo obšívání volantu v jasně bílém odstínu. Na prazích nechybí podsvícená loga firmy.

Úpravce chystá brutální bodykit na nové BMW M4. Vznikne jich jen pár

Úpravce chystá brutální bodykit na nové BMW M4. Vznikne jich jen pár

Na původní 6,5litrový atmosférický dvanáctiválec sáhlo Mansory také. Novým výfukovým systémem a upravenou elektronikou motoru povýšil výkon z výchozích 588 kW (800 koní) a 718 N.m točivého momentu na hodnoty 611 kW (830 koní) a 740 N.m. Firma dodává, že Stallone zvládne zrychlení z nuly na 100 km/h za 2,8 sekundy a maximálně dosáhne 345 km/h, na rozdíl od továrních 3,0 sekundy a 340 km/h.

Cenovku za o špetku rychlejší a pekelně vypadající Ferrari zatím Mansory nezveřejnilo. Pokud by ovšem někomu neseděla otevřená střecha GTS, stejnou konfiguraci Stallone nabízí firma i pro klasické kupé, případně ve verzi bez masivního křídla na zádi.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost Hybrid: Obr se bez zásuvky neobejde

Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost

Je vám Ford Galaxy malý? Chcete plnotučné SUV s výkonem Mustangu? Milujete ticho? Pokud jste odpověděli třikrát ano, vlajková loď americké značky na českém trhu může být to pravé.

včera | Richard Herbich
TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

16.  4.  2021 | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička