Ferrari 612 Scaglietti s novým kitem Novitecu

Čím je TechArt pro Porsche, tím je Novitec Rosso pro Ferrari. Nyní zde připravili vylepšenou sadu pro typ 612 Scaglietti.

Sportovní vozy značky Ferrari s konfigurací sedadel 2 + 2 mají dlouhou tradici a jejím novodobým nositelem je model 612 Scaglietti představený před sedmi roky. Pro tento nevšední stroj nyní společnost Novitec Rosso připravila novou sadu úprav, které mají vozu přidat na dojmu exkluzivity, těšit se můžeme na prvky příslušenství, specifická kola a posílený motor.

Ano, právě kola dělají auto, proto si u Novitecu na jejich přípravě dali záležet. Vyvinuli proto působivé trojdílné ráfky s označením NF3 a rozměry 9Jx20 vpředu a 12,5x21 vzadu. Jejich ostřejší vzhled s pěticí zdvojených paprsků odpovídá upraveným liniím karoserie. Již od počátku se počítalo s instalací pneumatik Pirelli P Zero, vpředu mají rozměry 275/30 ZR 20 a vzadu pak 355/25 R 21, přičemž mají vozu zaručit perfektní přilnavost v ostře projížděných zatáčkách i při brždění. Pro zlepšení vzhledu lze na Ferrari 612 Scaglietti přiobjednat nové světlomety, z nichž zvláště vynikají kouřově zbarvené kruhové svítilny na zádi a podobně pojaté boční blikače.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

A jak je na tom motor? Použití přeprogramované řídicí jednotky a nového nerezového výfukového traktu s vylepšeným zvukem a koncovkami s průměrem 90 mm přispěly ke zvýšení výkonu na 565 koní (416 kW) při 7 290 ot./min. a točivého momentu na 609 Nm při 5 300 ot./min. Tyto drobné modifikace mají dvanáctiválcové jednotce s objemem 5 748 ccm přinést i rychlejší odezvu na sešlápnutí plynového pedálu, upravený vůz Ferrari 612 Scaglietti přitom zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,9 s a dosáhne rychlosti 325 km/h. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Jak již bývá zvykem, také interiér může být přizpůsoben vkusu majitele. K dispozici je například ergonomicky tvarovaný a vespod plochý sportovní volant, přičemž lze volit nejen z několika druhů čalounického materiálu, ale i různých tlouštěk věnce. Zákazník si může vybrat i druh čalounění sedadel, která navíc mohou být přizpůsobena přímo podle těla budoucího uživatele a pohodlně usadí i extremní postavy. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Ferrari 612 Scaglietti od Novitec Rosso pro rok 2010
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků