Ferrari 612 Scaglietti s novým kitem Novitecu

Čím je TechArt pro Porsche, tím je Novitec Rosso pro Ferrari. Nyní zde připravili vylepšenou sadu pro typ 612 Scaglietti.

Sportovní vozy značky Ferrari s konfigurací sedadel 2 + 2 mají dlouhou tradici a jejím novodobým nositelem je model 612 Scaglietti představený před sedmi roky. Pro tento nevšední stroj nyní společnost Novitec Rosso připravila novou sadu úprav, které mají vozu přidat na dojmu exkluzivity, těšit se můžeme na prvky příslušenství, specifická kola a posílený motor.

Ano, právě kola dělají auto, proto si u Novitecu na jejich přípravě dali záležet. Vyvinuli proto působivé trojdílné ráfky s označením NF3 a rozměry 9Jx20 vpředu a 12,5x21 vzadu. Jejich ostřejší vzhled s pěticí zdvojených paprsků odpovídá upraveným liniím karoserie. Již od počátku se počítalo s instalací pneumatik Pirelli P Zero, vpředu mají rozměry 275/30 ZR 20 a vzadu pak 355/25 R 21, přičemž mají vozu zaručit perfektní přilnavost v ostře projížděných zatáčkách i při brždění. Pro zlepšení vzhledu lze na Ferrari 612 Scaglietti přiobjednat nové světlomety, z nichž zvláště vynikají kouřově zbarvené kruhové svítilny na zádi a podobně pojaté boční blikače.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

A jak je na tom motor? Použití přeprogramované řídicí jednotky a nového nerezového výfukového traktu s vylepšeným zvukem a koncovkami s průměrem 90 mm přispěly ke zvýšení výkonu na 565 koní (416 kW) při 7 290 ot./min. a točivého momentu na 609 Nm při 5 300 ot./min. Tyto drobné modifikace mají dvanáctiválcové jednotce s objemem 5 748 ccm přinést i rychlejší odezvu na sešlápnutí plynového pedálu, upravený vůz Ferrari 612 Scaglietti přitom zrychlí z klidu na 100 km/h za 3,9 s a dosáhne rychlosti 325 km/h. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Jak již bývá zvykem, také interiér může být přizpůsoben vkusu majitele. K dispozici je například ergonomicky tvarovaný a vespod plochý sportovní volant, přičemž lze volit nejen z několika druhů čalounického materiálu, ale i různých tlouštěk věnce. Zákazník si může vybrat i druh čalounění sedadel, která navíc mohou být přizpůsobena přímo podle těla budoucího uživatele a pohodlně usadí i extremní postavy. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Ferrari 612 Scaglietti od Novitec Rosso pro rok 2010
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků