Ferrari 612 Scaglietti s faceliftem a zcela nový Mercedes SLK (ilustrace)

Dnes se můžeme podívat, jak budou pravděpodobně vypadat dvě připravované novinky - jedna faceliftovaná, další v nové generaci.

Prvním kandidátem je Ferrari 612 Scaglietti, které se dočká faceliftu pro modelový rok 2012. Žádné dramatické změny nelze očekávat, pár osvěžených prvků by přesto mělo přidat tomuto modelu na dravosti.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Ilustrace © Automedia
Ferrari 612 Scaglietti přijde s faceliftem jako modelový rok 2012

Zajímavý ale bude roadster SLK z dílen Mercedesu, který se již na první pohled inspiroval u nádherného SLS. V současné době probíhají testy vozů a Mercedes plánuje poslat novinku na trh počátkem příštího roku.

Podle našich informací se nemalé změny odehrají také v interiéru vozu. Pro pohon zůstanou v nabídce původní motory, takže zákazníci budou vybírat z modelů SLK 200 Kompressor (163 k), SLK 280 (231 k), SLK 350 (272 k) a v nabídce zůstane i ostrá verze 55 AMG s výkonem 360 koní.

Klepněte pro větší obrázek Ilustrace © Automedia
Nový Mercedes SLK - inspirace u SLS je patrná na první pohled

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků