Ferrari 612 Scaglietti: prototyp nové generace na silnicích (spy photos)

V minulém roce jsme vám sice přinesli informace o zahájení testů nové generace Ferrari 612 Scaglietti, ale v té době automobilka brázdila silnice výhradně s testovacími mulami. Nyní se situace změnila a špionážním fotografům se podařilo přichytit první prototyp v reálném provozu.

Nebudete sami, když vám maskování připadá poněkud komické - hlavně zadní partie stojí zato. U předních světlometů lze spatřit inspiraci v modelu 458 Italia, což bude celkem velká změna. Není se však čemu divit, současná generace je na trhu již od roku 2004.

Prozatím se ale neví, jaký motor bude mít Scaglietti pod kapotou. Jsou v podstatě pouze dvě možnosti, atmosférický V12 nebo V8 - my se přikláníme k té první. Tyto informace by měly v blízké době vyjít na povrch, budeme vás o nich samozřejmě informovat. K představení vozu dojde zřejmě koncem příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Ferrari 612 Scaglietti se zajímavou kamufláží

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků