Ferrari 612 Scaglietti: prototyp nové generace na silnicích (spy photos)

V minulém roce jsme vám sice přinesli informace o zahájení testů nové generace Ferrari 612 Scaglietti, ale v té době automobilka brázdila silnice výhradně s testovacími mulami. Nyní se situace změnila a špionážním fotografům se podařilo přichytit první prototyp v reálném provozu.

Nebudete sami, když vám maskování připadá poněkud komické - hlavně zadní partie stojí zato. U předních světlometů lze spatřit inspiraci v modelu 458 Italia, což bude celkem velká změna. Není se však čemu divit, současná generace je na trhu již od roku 2004.

Prozatím se ale neví, jaký motor bude mít Scaglietti pod kapotou. Jsou v podstatě pouze dvě možnosti, atmosférický V12 nebo V8 - my se přikláníme k té první. Tyto informace by měly v blízké době vyjít na povrch, budeme vás o nich samozřejmě informovat. K představení vozu dojde zřejmě koncem příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Ferrari 612 Scaglietti se zajímavou kamufláží

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků