Ferrari 599 Hybrid: unikly první snímky zeleného Ferrari, doslova

Již koncem ledna jsme vás informovali, že Ferrari letos do Ženevy stoprocentně přiveze koncept svého prvního hybridního modelu postaveného na bázi typu 599 GTB. Více informací jsme čekali přímo ze Ženevy, ale jak už to dnes bývá, dočkali jsme se jich již o pár dní dříve. Automobilka totiž pořádala prezentaci pro vybrané partnery a minimálně jeden z nich neodolal pokušení se o nově nabyté informace podělit. A co více, fotil jak o život.

Na přiložených snímcích tak můžete shlédnout italský hybrid nejen zvenčí, ale díky chytře nastaveným zrcadlům mu tak trochu i nahlédnout pod sukni. Odhlédneme-li od patetického zeleného laku, pak je na snímcích zajímavé hlavně technické řešení celého hybridního ústrojí - elektromotor je připojen za diferenciál, akumulátory pak našly místo pod podlahou.

Samotný elektromotor by měl vozu dodávat výkon 74 kW (100 koní) a i přes 100 kg dodatečné hmotnosti by měl z hybridní verze učiinit nejrychlejší volbu v řadě 599.

Interní informace automobilky říkají, že řešení celého vozu je skutečně koncepční a uvedení do sériové produkce ještě nějaký čas potrvá. Více o Ferrari 599 Hybrid jistě napoví jeho ženevská prezentace.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari 599 Hybrid
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků