Dělají to kvůli EU a zeleným fašounům. Úředník nařídí a je to. Nový Bůh je CO2,ostatní emise už přestaly existovat. Svět se naprosto zbláznil. Ale za vším hledej moc a prachy. ČíŃANÉ A BRAZILCI SLAVÍ. MY BUDEME BREČET
plánům EU protestují. Ale už je pozdě.Kola jsou v pohybu a bude hůř
A na Topole podel skal, zeleny muzik zatleskal....
Nějak nerozumím odůvodnění firmy, že toto řešení sníží spotřebu. On opravdu existuje někdo, kdo by se rozhodoval mezi dvěma modely Ferrari a rozhodujícím kritériem by pro něj byla spotřeba? Pro koho je důležité, jestli jeho Ferrari spotřebuje o 5 litrů víc, nebo míň?
Spotřeba je zákazníkům ferrari opravdu zcela lhostejná (když jen roční pojistky je stojí skoro tolik, co stojí nová Oktávka...) ale emisní limity mnohdy tato auta splňují tak tak.... takže opravdu to bude spíš o emisích, než o spotřebě
to nikdo neřeší..., ale automobilka musí řešit emise a tohle je cesta...Na druhou stranu nikdo nepochybuje o tom, že jsou tady autoři velcí odborníci a tak vše vědí lépe než inženýři ve Ferrari...
Tomuhle se řiká zelená mafie. Zelený byly vždycky bezmozci a gumy, takže aktuálně se v číně vyrábí tuny baterií, aby se nacpali do evropských vozidel a zelení papaláši si potřásli rukama jak snížili emise CO2 automobilů o 30%. Nikdo však neřeší emise při výrobě a dopravě těch baterií a elektromotorů z asie do evropy, notabene, až se zjistí že ty baterie jsou po pěti letech na vyhození a že je stejně nikdo nové kupovat nebude a tak ty auta budou mít s nefunkčníma bateriema ještě 2x větší spotřebu.... ach jo, ať žije logika. Jo a zapomněl jsem že emise z dopravy osobákama jsou asi 12% všech průmyslových emisí což je dost málo, navíc jsou tu ještě přirozené přírodní emise.
Porad to jeste nevidis dost jasne, protoze v jsi v samych pozitivech zcela iracionalne narazil na negativa: "baterie jsou po pěti letech na vyhození a že je stejně nikdo nové kupovat nebude a tak ty auta budou mít s nefunkčníma bateriema ještě 2x větší spotřebu.."To ale neni pro zminenou zelenou verbez spatne. Naopak:- vyssi spotreba = vyssi spotrebni dane- na baterkach lze nakrast neskutecne penize, napriklad se zavede urad, ktery bude kazdy rok promerovat, ze je baterka jeste OK, to za cenu 1000 kc (je to pro ekologyji, tak to snad kazdej chape, nee?)- na baterkach, ktere OK nebudou, lze uvalit extra dane- tem, kterym se extra dane nevyplati, se vyplati kupovat (v tu dobu uz predrazene) baterky nove- lze udelat zakon na obnovu baterek po 5 letech, povinne pro vsechny (ekologyje, nee?)- lze udelat zakon na zakaz aut bez baterek (napriklad vhodnym pritvrzenim emisnich limitu, jak se deje uz nyni)- lze nakrast hodne penez na danich za prevody (auto se starou baterkou = 10k apod, jako dnes za emise dle normy)- lze nakrast hodne penez na ekoteroristickem vypalnem (v Belgii se "ekologicky" plati dle vykonu, tedy klasicka socanska zlodejina - auto nad 100 kW plati dle vykonu od 500 do 5000 Euro k porizovaci cene)Proste to, co ty vidis jako negativa zakonite verbez, ktera z toho tezi, vidi jako pozitiva. A ze to ve finale nema na celkove emise zadny podstatny vliv? Ale o to prece jde! Jen tak je mozne ryzovat prachy porad dokola na tom stejnem, jen se tomu bude jinak rikat.
Ale o to přece jde!Logiku nech stranou,jde o byznys.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.