Ferrari 599 Hybrid: koncept hybridního Ferrari zřejmě již v Ženevě

Podle nejnovějších informací by Ferrari mělo svůj hybridní koncept postavený na bázi modelu 599 GTB představit již za pár měsíců na autosalonu v Ženevě. Pro příznivce vzpinajícího se koníka to je jistě zpráva znepokojivá, neměla by však být velkým překvapením. O záměru Ferrari jít touto cestou jsme vás totiž informovali již začátkem listopadu.

Podle tehdejších spekulací ale měl být systém čtyřkolkou a elektromotor měl tedy pohánět přední kola. To by byl podobný systém, jaký u svých hybridních vozů s pohonem všech kol používá třeba Lexus. Nové zprávy ale hovoří jinak - podle magazínu Quattroruote by koncept modelu 599 Hybrid měl používat o mnoho jednodušší řešení, známé třeba z nových hybridů BMW.

Vůz by tak měl dostat pár baterií a jeden elektromotor o relativně malém výkonu do zadní části vozu a významněji podpořit dynamiku snad jen v městském provozu. Samozřejmostí bude systém start-stop a částečná rekuperace brzdné energie.

Výrobce sází na „významné snížení spotřeby paliva”, prý o více než 30 %. My u tohoto řešení věříme spíše ve významné zvýšení hmotnosti a také ceny...

Klepněte pro větší obrázek
Technické Řešení Ferrari 599 Hybrid Concept  Zdroj: Quattroruote

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků