Ferrari 599 GTO od Romeo Ferraris: na rozloučenou…

Stávající Ferrari 599 GTO pomalu sestupuje z piedestalu vlajkové lodi značky Ferrari a u Romeo Ferraris představili jakousi vlastní rozlučkovou edici.

I přes poněkud příznačně znějící jméno se italská ladičská společnost Romeo Ferraris zdaleka nesoustředí pouze na italské plnokrevníky, ale na zajímavé produkty automobilek z celého světa. Vzpomeňme například na „černý přízrak“ Corvette Z06, ale také na loňský, bleděmodře zbarvený Mini Countryman.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Romeo Ferraris byli tentokrát v úpravách střídmí

V Ženevě letos značka Ferrari představila novou vlajkovou loď své modelové nabídky v podobě špičkového typu Ferrari F12berlinetta, který na výrobní lince nahradí dosavadní model Ferrari 599 GTO. Ale než bude odeslán do důchodu, u Romeo Ferraris si s ním trochu „pohráli“.

Změn na mechanických skupinách mnoho nečekejme. Romeo Ferraris nabízí dva stupně decentního navyšování výkonu. Ten první znamená z výchozích 670 koní (493 kW) posílení o 15 a druhý až o 40 koní (11, resp. 29 kW). Celek dokreslují prvky z uhlíkových kompozitů, jež se ale s úctou k výchozímu modelu omezují na minimum.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 38 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků