Ferrari 599 GTO od Romeo Ferraris: na rozloučenou…

Stávající Ferrari 599 GTO pomalu sestupuje z piedestalu vlajkové lodi značky Ferrari a u Romeo Ferraris představili jakousi vlastní rozlučkovou edici.

I přes poněkud příznačně znějící jméno se italská ladičská společnost Romeo Ferraris zdaleka nesoustředí pouze na italské plnokrevníky, ale na zajímavé produkty automobilek z celého světa. Vzpomeňme například na „černý přízrak“ Corvette Z06, ale také na loňský, bleděmodře zbarvený Mini Countryman.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
U Romeo Ferraris byli tentokrát v úpravách střídmí

V Ženevě letos značka Ferrari představila novou vlajkovou loď své modelové nabídky v podobě špičkového typu Ferrari F12berlinetta, který na výrobní lince nahradí dosavadní model Ferrari 599 GTO. Ale než bude odeslán do důchodu, u Romeo Ferraris si s ním trochu „pohráli“.

Změn na mechanických skupinách mnoho nečekejme. Romeo Ferraris nabízí dva stupně decentního navyšování výkonu. Ten první znamená z výchozích 670 koní (493 kW) posílení o 15 a druhý až o 40 koní (11, resp. 29 kW). Celek dokreslují prvky z uhlíkových kompozitů, jež se ale s úctou k výchozímu modelu omezují na minimum.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků