Dobrá, na Maranello s řízením vpravo si nejspíš nikdo z nás zálusk nedělá. To však neznamená, že se nad tímto kouskem italské velebnosti s motorem V12 vepředu nemůžeme rozplývat. | Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

Dobrá, na Maranello s řízením vpravo si nejspíš nikdo z nás zálusk nedělá. To však neznamená, že se nad tímto kouskem italské velebnosti s motorem V12 vepředu nemůžeme rozplývat. | Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

Navíc, když se jedná o takto perfektní exemplář, v klasické červené, ke všemu s manuální převodovkou a tou její odkrytou kulisou. | Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

Navíc, když se jedná o takto perfektní exemplář, v klasické červené, ke všemu s manuální převodovkou a tou její odkrytou kulisou. | Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

A aby toho nebylo málo, historii má tohle Ferrari 550 Maranello z roku 1998 taky dosti zajímavou. Za volantem si 485 atmosférických koní dříve užíval známý „křeček“ z Top Gearu a současné show The Grand Tour, sám Richard Hammond. | Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

A aby toho nebylo málo, historii má tohle Ferrari 550 Maranello z roku 1998 taky dosti zajímavou. Za volantem si 485 atmosférických koní dříve užíval známý „křeček“ z Top Gearu a současné show The Grand Tour, sám Richard Hammond. | Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

Slavný moderátor dříve uvedl, že prodej zrovna tohoto Ferrari lituje vůbec nejvíce ze všech svých aut. „Měl jsem si ho nechat,“ přiznal v livestreamu Evening with Top Gear v roce 2015. | Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

Slavný moderátor dříve uvedl, že prodej zrovna tohoto Ferrari lituje vůbec nejvíce ze všech svých aut. „Měl jsem si ho nechat,“ přiznal v livestreamu Evening with Top Gear v roce 2015. | Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

Ještě před Hammondem nicméně vlastnil toto Maranello i jistý Harry Metcalfe, zakladatel britského magazínu Evo a nadšený farmář i YouTuber v jednom. Co si budeme povídat, kanál  Harry´s garage  by měl dnes znát každý správný petrolhead. | Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

Ještě před Hammondem nicméně vlastnil toto Maranello i jistý Harry Metcalfe, zakladatel britského magazínu Evo a nadšený farmář i YouTuber v jednom. Co si budeme povídat, kanál Harry´s garage by měl dnes znát každý správný petrolhead. | Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

Ostatně na stránkách Evo magazínu se Maranello v době vlastnictví Metcalfem objevilo hned několikrát. Po roce 2006 mířilo k dalším majitelům, přičemž u nynějšího šťastlivce zůstalo až doteď celých 8 let. | Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

Ostatně na stránkách Evo magazínu se Maranello v době vlastnictví Metcalfem objevilo hned několikrát. Po roce 2006 mířilo k dalším majitelům, přičemž u nynějšího šťastlivce zůstalo až doteď celých 8 let. | Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

Najetých skoro 93.000 kilometrů nasvědčuje, že se nejedná o žádnou garážovou princeznu, ale slušně a řádně využívaný kus. | Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

Najetých skoro 93.000 kilometrů nasvědčuje, že se nejedná o žádnou garážovou princeznu, ale slušně a řádně využívaný kus. | Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

Aukční dům  Collecting Cars  zmiňuje pár nedostatků na karoserii čistě s ohledem na stáří vozu, ale červený lak Rossa Corsa je obecně ve výborném stavu, stejně jako původní 18palcová kola. | Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

Aukční dům Collecting Cars zmiňuje pár nedostatků na karoserii čistě s ohledem na stáří vozu, ale červený lak Rossa Corsa je obecně ve výborném stavu, stejně jako původní 18palcová kola. | Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

Pro oživení interiéru pak současný majitel nechal kompletně vyčistit interiér, přičemž některá opotřebovaná tlačítka a další prvky nechal vyměnit, přirozeně za originální náhradní díly Ferrari. | Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

Pro oživení interiéru pak současný majitel nechal kompletně vyčistit interiér, přičemž některá opotřebovaná tlačítka a další prvky nechal vyměnit, přirozeně za originální náhradní díly Ferrari. | Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

Dvanáctiválec o objemu 5,5 litru spojený s manuální převodovkou je samozřejmě hlavní výbavou Maranella. | Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

Dvanáctiválec o objemu 5,5 litru spojený s manuální převodovkou je samozřejmě hlavní výbavou Maranella. | Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

Dále však majitel přidává k vozu i originální autorádio Kenwood (současně instalovaný panel není původní) a sadu originálního nářadí Ferrari v kožené brašně. | Ferrari 550 Maranello  Zdroj:  Collecting Cars

Dále však majitel přidává k vozu i originální autorádio Kenwood (současně instalovaný panel není původní) a sadu originálního nářadí Ferrari v kožené brašně. | Ferrari 550 Maranello  | Zdroj: Collecting Cars

 Aukce končí ve čtvrtek večer  a ve chvíli psaní těchto slov se cena vozu vyšplhala na 45.250 liber, tedy v přepočtu asi 1,3 milionu korun, což se nemusí zdát jako moc. V posledních minutách aukce se však cenovka určitě posune ještě výše. | Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

Aukce končí ve čtvrtek večer a ve chvíli psaní těchto slov se cena vozu vyšplhala na 45.250 liber, tedy v přepočtu asi 1,3 milionu korun, což se nemusí zdát jako moc. V posledních minutách aukce se však cenovka určitě posune ještě výše. | Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars

| Ferrari 550 Maranello | Zdroj: Collecting Cars

Navíc, když se jedná o takto perfektní exemplář, v klasické červené, ke všemu s manuální převodovkou a tou její odkrytou kulisou. | Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars
A aby toho nebylo málo, historii má tohle Ferrari 550 Maranello z roku 1998 taky dosti zajímavou. Za volantem si 485 atmosférických koní dříve užíval známý „křeček“ z Top Gearu a současné show The Grand Tour, sám Richard Hammond. | Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars
Slavný moderátor dříve uvedl, že prodej zrovna tohoto Ferrari lituje vůbec nejvíce ze všech svých aut. „Měl jsem si ho nechat,“ přiznal v livestreamu Evening with Top Gear v roce 2015. | Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars
Ještě před Hammondem nicméně vlastnil toto Maranello i jistý Harry Metcalfe, zakladatel britského magazínu Evo a nadšený farmář i YouTuber v jednom. Co si budeme povídat, kanál  Harry´s garage  by měl dnes znát každý správný petrolhead. | Ferrari 550 Maranello Zdroj:  Collecting Cars
24
Fotogalerie

Lituje, že ho prodal. Do aukce míří Ferrari 550 Maranello Richarda Hammonda

Oprava, tohle červené Maranello mělo hned dva slavné majitele. A oba dobře věděli, jaký klenot vlastnili.

Dobrá, na Maranello s řízením vpravo si nejspíš nikdo z nás zálusk nedělá. To však neznamená, že se nad tímto kouskem italské velebnosti s motorem V12 vepředu nemůžeme rozplývat. Navíc, když se jedná o takto perfektní exemplář, v klasické červené, ke všemu s manuální převodovkou a tou její odkrytou kulisou.

A aby toho nebylo málo, historii má tohle Ferrari 550 Maranello z roku 1998 taky dosti zajímavou. Za volantem si 485 atmosférických koní dříve užíval známý „křeček“ z Top Gearu a současné show The Grand Tour, sám Richard Hammond.

Slavný moderátor dříve uvedl, že prodej zrovna tohoto Ferrari lituje vůbec nejvíce ze všech svých aut. „Měl jsem si ho nechat,“ přiznal v livestreamu Evening with Top Gear v roce 2015.

Ještě před Hammondem nicméně vlastnil toto Maranello i jistý Harry Metcalfe, zakladatel britského magazínu Evo a nadšený farmář i youtuber v jednom. Co si budeme povídat, kanál Harry's garage by měl dnes znát každý správný petrolhead.

Ostatně na stránkách Evo magazínu se Maranello v době vlastnictví Metcalfem objevilo hned několikrát. Po roce 2006 mířilo k dalším majitelům, přičemž u nynějšího šťastlivce zůstalo až doteď celých 8 let. Najetých skoro 93.000 kilometrů nasvědčuje, že se nejedná o žádnou garážovou princeznu, ale slušně a řádně využívaný kus.

Aukční dům Collecting Cars zmiňuje pár nedostatků na karoserii čistě s ohledem na stáří vozu, ale červený lak Rossa Corsa je obecně ve výborném stavu, stejně jako původní 18palcová kola. Pro oživení pak současný majitel nechal kompletně vyčistit interiér, přičemž některá opotřebovaná tlačítka a další prvky nechal vyměnit, přirozeně za originální náhradní díly Ferrari.

Dvanáctiválec o objemu 5,5 litru spojený s manuální převodovkou je samozřejmě hlavní výbavou Maranella. Dále však majitel přidává k vozu i originální autorádio Kenwood (současně instalovaný panel není původní) a sadu originálního nářadí Ferrari v kožené brašně.

Aukce končí ve čtvrtek večer a ve chvíli psaní těchto slov se cena vozu vyšplhala na 45.250 liber, tedy v přepočtu asi 1,3 milionu korun, což se nemusí zdát jako moc. V posledních minutách aukce se však cenovka určitě posune ještě výše.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud