Ferrari 488 Pista je rychlejší, než se předpokládalo. Na stovce je za 2,26 s!

16 komentářů

Anonymizovaný
3. června • 12:03

Na spalovací motor je to úctyhodný výkon. Gratulace celému Ferrari!... Kdyby to bylo na elektriku, stojí to zlomek ceny, ale nemělo by to ten akustickej projev a za ten se připlácí ...

Marek71
4. června • 9:47

Které elektrické auto má podobné hodnoty zrychlení 0-100 a 0-200 jako toto Ferrari? A, samozřejmě, tomu odpovídající schopnosti brzdit :-)

iggi
6. června • 14:27

Napr. tri zo 4 modelov tesly, aj chorvátsky rimac.

Marek71
6. června • 14:49

Akcelerace na stovku za 2,26 a na dvoustovku pod 7 sekund? Opravdu? A pak i schopnost zabrzdit mají ty EV stejnou jako to Ferrari? Hm...Rimac 0-100 za 2,6s
Tesla S P100D 0-100 za 2,8s (kterí další podle tebe jsou ty výkonnější než Ferrari)Při akceleraci 0-200 ten rozdíl oproti tomuto Ferrari bude ještě větší. Ale ano, uznávám, na elektriku dobrý :-)

iggi
6. června • 14:57

Ferrari 588- 2,8sRimac concept two - 1,9s
Tesla roadster 2 - 2,1s
Rimac concept one- 2,5s
Tesla model S - 2,6sčiže napr. tieto tri, podľa ofiko parametrov.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
6. června • 15:04

OK, já bral ty co už jezdí a bral jsem naměřenou hodnotu. Takže závěr je, že 2 modely od Tesla a dva modely od Rimac sa tomu Ferrari možu postaviť čo sa týka akcelerácie 0-100. OK, dobrý výsledok na elektriky.

iggi
6. června • 15:08

veď tieto jazdia tak isto ako to ferrari :)
každopádne tých 2,26 čo akože zmerali je blud... nemožu dať údaj z interného tacháča čo skáče po 15km/h...
ale auto je to perfektné, aj keď 458 čo mala atmosféru mala väčšie gule

iggi
6. června • 15:01

a napr. rimac concept one má 0-200 za 6s, čiže iná liga :)

Ginter
31. května • 9:19

Oni asi inženýři od Ferrari neumějí měřit. Fakt si myslíte, že jsou to pitomci?

Lukáš
30. května • 19:01

To si děláte srandu? Když se člověk pořádně podívá, tak tam ta rychlost naskočí díky tomu, že se protočí kola, když se opět chytnou, tak rychlost spadne na 100km/h i když předtím tam byla 104km/h. Takže si dělají nereálnou reklamu. Nejlepe je to vidět na ručičkovém, že když se začnou protáčet kola, tak tachometr letí do závratných hodnot a když se chytnou, tak zas rychlost klesne. Takže za mě to není 2,26 sekundy, ale o něco víc.
Když si to člověk pozastavuje, tak je vidět, jak čísla naskakuji po 5 až 10km za hodinu a najednou je tam 85km/h a v tom okamžiku to naskočí na 104km/h, když je slyšet jak se protáčí kola. V momentě kdy to naskočí zpět na 100km/h tak je tam čas 00:02:78

Jig
31. května • 6:42

Tak si to nekupuj

Ginter
31. května • 9:16

Já bych to auto nechtěl ani, kdybych na něj měl. Co s tím. Párkrát se svezu, dopřeji si fantastické zrychlení, ale co potom....... NIC. Puberťák už dávno nejsem, abych si myslel, že je to kočkolap. Auto k ničemu.

WP
2. června • 12:47

To je jasné, jestli tě spíš zajímá moda, proč utrácet za auto;-)

Tias
30. května • 23:35

Ikdyby to bylo 2,78, je to stále brutální. Ta 200 za 6,9 už se zda přímo nereálná. Dosud nejrychlejší na 200 byla z konkurence 720s Mclaren s 7,2 s. Mimochodem v Čechách milovaná 911 turbo S zvládá dvoustovku za rovných 10. Jiná třída

hoax-rypavy
1. června • 13:11

ešte kúsok a bude to ferrari skoro tak rýchlé ako tesla S ;)

gogan
1. června • 19:36

Do prvních zátočin ...

Doporučujeme

Články odjinud