Ferrari 488 GTB se předvádí na nových fotkách a videu

Autosalon v Ženevě je rovněž místem premiéry nového foukaného Ferrari 488 GTB, které v nabídce výrobce nahrazuje model 458 Italia. Už asi víte, že pod kapotou je nově přeplňovaný motor o objemu 3,9 litru, na což ostatně odkazuje jméno auta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jistě, atmosférický motor má své kouzlo, ale 670 koní a 760 Nm z nové downsizované jednotky také nebudou k zahození. Nižší spotřeba paliva a emise jsou vedlejším efektem

Ferrari se totiž opět vrací k tradici označování modelů podle zdvihového objemu válců, takže číslovka 488 znamená objem jednoho válce motoru v kubických centimetrech. No jen si to vynásobte osmi a dostanete objem 3,9 l.

Video: Ferrari testuje podivný prototyp založený na modelu FF

Video: Ferrari testuje podivný prototyp založený na modelu FF

Výkon motoru nového Ferrari dosahuje na opravdu pěkných 670 koní a točivý moment na 760 Nm. Přiložené video, pokud má tedy originální zvuk, naznačuje, že se asi přeplňované Ferrari nebude bát otáček a bude mít docela pěkný zvuk.

Ještě připomeneme základní parametry: stovka za tři sekundy, maximální rychlost 330 km/h a spotřeba 11,6 litru na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků