Ferrari 488 GTB se předvádí na nových fotkách a videu

Autosalon v Ženevě je rovněž místem premiéry nového foukaného Ferrari 488 GTB, které v nabídce výrobce nahrazuje model 458 Italia. Už asi víte, že pod kapotou je nově přeplňovaný motor o objemu 3,9 litru, na což ostatně odkazuje jméno auta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jistě, atmosférický motor má své kouzlo, ale 670 koní a 760 Nm z nové downsizované jednotky také nebudou k zahození. Nižší spotřeba paliva a emise jsou vedlejším efektem

Ferrari se totiž opět vrací k tradici označování modelů podle zdvihového objemu válců, takže číslovka 488 znamená objem jednoho válce motoru v kubických centimetrech. No jen si to vynásobte osmi a dostanete objem 3,9 l.

Video: Ferrari testuje podivný prototyp založený na modelu FF

Video: Ferrari testuje podivný prototyp založený na modelu FF

Výkon motoru nového Ferrari dosahuje na opravdu pěkných 670 koní a točivý moment na 760 Nm. Přiložené video, pokud má tedy originální zvuk, naznačuje, že se asi přeplňované Ferrari nebude bát otáček a bude mít docela pěkný zvuk.

Ještě připomeneme základní parametry: stovka za tři sekundy, maximální rychlost 330 km/h a spotřeba 11,6 litru na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 28 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků