Ferrari 488 GTB se předvádí na nových fotkách a videu

Autosalon v Ženevě je rovněž místem premiéry nového foukaného Ferrari 488 GTB, které v nabídce výrobce nahrazuje model 458 Italia. Už asi víte, že pod kapotou je nově přeplňovaný motor o objemu 3,9 litru, na což ostatně odkazuje jméno auta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Jistě, atmosférický motor má své kouzlo, ale 670 koní a 760 Nm z nové downsizované jednotky také nebudou k zahození. Nižší spotřeba paliva a emise jsou vedlejším efektem

Ferrari se totiž opět vrací k tradici označování modelů podle zdvihového objemu válců, takže číslovka 488 znamená objem jednoho válce motoru v kubických centimetrech. No jen si to vynásobte osmi a dostanete objem 3,9 l.

Video: Ferrari testuje podivný prototyp založený na modelu FF

Video: Ferrari testuje podivný prototyp založený na modelu FF

Výkon motoru nového Ferrari dosahuje na opravdu pěkných 670 koní a točivý moment na 760 Nm. Přiložené video, pokud má tedy originální zvuk, naznačuje, že se asi přeplňované Ferrari nebude bát otáček a bude mít docela pěkný zvuk.

Ještě připomeneme základní parametry: stovka za tři sekundy, maximální rychlost 330 km/h a spotřeba 11,6 litru na 100 km.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 73 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků