Ferrari 488 GTB posílilo na 900 koní a dostalo hromadu karbonu

Ferrari 488 GTB je přeplňovaný nástupce skvělé atmosférické 458 Italia. Motor této novinky dostal dvojité přeplňování a výrazně posílil, když se jeho maximální výkon vyšplhal na 493 kW (670 k). Jestli vám to přijde málo, pak vás bude zajímat úprava od VOS. 

Ferrari 488 GTB je osmiválcový nástupce 458 Italia se dvěma turby

Ferrari 488 GTB je osmiválcový nástupce 458 Italia se dvěma turby

Tahle společnost připravila hned tři možnosti, jak zvýšit výkon vašeho 488 GTB. Ta základní znamená maximum 551 kW (750 k), silnější alternativa nabídne 610 kW (830 k) a na samotném vrcholu stojí parametry 662 kW (900 k) a 1230 Nm. 

Lidé od VOS kromě úprav na motoru samotném přidají do auta také třeba jiné svody, sportovní katalyzátor nebo zakázkově vyrobený výfuk, který vznikl ve spolupráci se společností Akrapovič. 

La Ferrari je bestie, která kousne i Kimi Raikkonena. Ale ten zvuk!

La Ferrari je bestie, která kousne i Kimi Raikkonena. Ale ten zvuk!

Kromě výkonu samotného se vylepšoval i podvozek a vzhled. Na karoserii se nastěhovalo mnoho dílů vyrobených z karbonu. Po zásahu VOS dostane tohle Ferrari výraznější spoiler vpředu, pořádný difuzor dozadu, prahové nástavce nebo karbonová zpětná zrcátka. Auto stojí na kolech o velikosti 21 palců obutých do pneumatik Michelin Pilot Super Sport. 

Výstavní premiéru si Ferrari 488 GTB upravené podle not VOS Performance odbude na Tuning World Bodensee už tento týden. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 5 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky