Ferrari 488 GTB posílilo na 900 koní a dostalo hromadu karbonu

Ferrari 488 GTB je přeplňovaný nástupce skvělé atmosférické 458 Italia. Motor této novinky dostal dvojité přeplňování a výrazně posílil, když se jeho maximální výkon vyšplhal na 493 kW (670 k). Jestli vám to přijde málo, pak vás bude zajímat úprava od VOS. 

Ferrari 488 GTB je osmiválcový nástupce 458 Italia se dvěma turby

Ferrari 488 GTB je osmiválcový nástupce 458 Italia se dvěma turby

Tahle společnost připravila hned tři možnosti, jak zvýšit výkon vašeho 488 GTB. Ta základní znamená maximum 551 kW (750 k), silnější alternativa nabídne 610 kW (830 k) a na samotném vrcholu stojí parametry 662 kW (900 k) a 1230 Nm. 

Lidé od VOS kromě úprav na motoru samotném přidají do auta také třeba jiné svody, sportovní katalyzátor nebo zakázkově vyrobený výfuk, který vznikl ve spolupráci se společností Akrapovič. 

La Ferrari je bestie, která kousne i Kimi Raikkonena. Ale ten zvuk!

La Ferrari je bestie, která kousne i Kimi Raikkonena. Ale ten zvuk!

Kromě výkonu samotného se vylepšoval i podvozek a vzhled. Na karoserii se nastěhovalo mnoho dílů vyrobených z karbonu. Po zásahu VOS dostane tohle Ferrari výraznější spoiler vpředu, pořádný difuzor dozadu, prahové nástavce nebo karbonová zpětná zrcátka. Auto stojí na kolech o velikosti 21 palců obutých do pneumatik Michelin Pilot Super Sport. 

Výstavní premiéru si Ferrari 488 GTB upravené podle not VOS Performance odbude na Tuning World Bodensee už tento týden. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků