Ferrari 458 Spider Elegante: další klenot od DMC Design

Německá společnost DMC se opět vrací k italské předloze. A její nový Spider Elegante vás jistě zaujme.

Firma DMC Design se dokáže rozmáchnout jak ve výběru vozů k ladění, tak v jejich označování. Specializuje se především na italské plnokrevníky, připomeňme třeba její vozy Lamborghini Gallardo GT3, Lamborghini Aventador LP900 Molto Veloce nebo Ferrari FF Maximus, ale čas od času zabředne i k jiným tématům ve stylu modifikace Porsche Cayenne Terra 650.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ferrari 458 Spider Elegante: zatím nejnovější stavba firmy DMC Design

Nyní pánové z DMC své zraky upřeli opět na Itálii a vznikla stavba Ferrari 458 Spider Elegante. Jde samozřejmě o modifikaci modelové řady Ferrari 458 Italia, ovšem její autoři slibují významná zlepšení. Vůz se dočkal nové sady aerodynamických prvků zahrnující zejména přední lízátko, prahové obklady a zadní spoiler a difuzor. Na první pohled si ale všimneme také odvětrávané přední kapoty nebo krytů zpětných zrcátek z uhlíkových kompozitů.

Ferrari

Ferrari FF Maximus od DMC dává 888 koní

Vůz se dočkal rovněž upraveného podvozku s tužšími pružinami a větších litých ráfků obouvajících pneumatiky Pirelli Sport. Snímky interiéru zatím k dispozici nemáme, ovšem těšit se prý můžeme na nový volant, čalounění speciální kůží a dekorační obklady z uhlíkových kompozitů. Posílení pohonné jednotky tentokrát poněkud ustoupilo do pozadí, ale jistých zlepšení si všimneme i v tomto ohledu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Stylistické doplňky tentokrát dostaly přednost před radikálním dopingem motoru

Nový program řídicí jednotky se ve spolupráci s novým nerezovým výfukovým traktem postaralo o posílení na 608 koní (447 kW) a 568 Nm. A to jsou v porovnání se standardní verzí parametry o 38 koní (28 kW), resp. 28 Nm lepší. Jízdní výkony své novinky ani ceny svých modifikací pánové z DMC Design do této chvíle neupřesnili.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků