Ferrari 458 Spider Elegante: další klenot od DMC Design

Německá společnost DMC se opět vrací k italské předloze. A její nový Spider Elegante vás jistě zaujme.

Firma DMC Design se dokáže rozmáchnout jak ve výběru vozů k ladění, tak v jejich označování. Specializuje se především na italské plnokrevníky, připomeňme třeba její vozy Lamborghini Gallardo GT3, Lamborghini Aventador LP900 Molto Veloce nebo Ferrari FF Maximus, ale čas od času zabředne i k jiným tématům ve stylu modifikace Porsche Cayenne Terra 650.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ferrari 458 Spider Elegante: zatím nejnovější stavba firmy DMC Design

Nyní pánové z DMC své zraky upřeli opět na Itálii a vznikla stavba Ferrari 458 Spider Elegante. Jde samozřejmě o modifikaci modelové řady Ferrari 458 Italia, ovšem její autoři slibují významná zlepšení. Vůz se dočkal nové sady aerodynamických prvků zahrnující zejména přední lízátko, prahové obklady a zadní spoiler a difuzor. Na první pohled si ale všimneme také odvětrávané přední kapoty nebo krytů zpětných zrcátek z uhlíkových kompozitů.

Ferrari FF Maximus od DMC dává 888 koní

Ferrari FF Maximus od DMC dává 888 koní

Vůz se dočkal rovněž upraveného podvozku s tužšími pružinami a větších litých ráfků obouvajících pneumatiky Pirelli Sport. Snímky interiéru zatím k dispozici nemáme, ovšem těšit se prý můžeme na nový volant, čalounění speciální kůží a dekorační obklady z uhlíkových kompozitů. Posílení pohonné jednotky tentokrát poněkud ustoupilo do pozadí, ale jistých zlepšení si všimneme i v tomto ohledu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Stylistické doplňky tentokrát dostaly přednost před radikálním dopingem motoru

Nový program řídicí jednotky se ve spolupráci s novým nerezovým výfukovým traktem postaralo o posílení na 608 koní (447 kW) a 568 Nm. A to jsou v porovnání se standardní verzí parametry o 38 koní (28 kW), resp. 28 Nm lepší. Jízdní výkony své novinky ani ceny svých modifikací pánové z DMC Design do této chvíle neupřesnili.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 65 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků