Ferrari 458 Spider Elegante: další klenot od DMC Design

Německá společnost DMC se opět vrací k italské předloze. A její nový Spider Elegante vás jistě zaujme.

Firma DMC Design se dokáže rozmáchnout jak ve výběru vozů k ladění, tak v jejich označování. Specializuje se především na italské plnokrevníky, připomeňme třeba její vozy Lamborghini Gallardo GT3, Lamborghini Aventador LP900 Molto Veloce nebo Ferrari FF Maximus, ale čas od času zabředne i k jiným tématům ve stylu modifikace Porsche Cayenne Terra 650.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ferrari 458 Spider Elegante: zatím nejnovější stavba firmy DMC Design

Nyní pánové z DMC své zraky upřeli opět na Itálii a vznikla stavba Ferrari 458 Spider Elegante. Jde samozřejmě o modifikaci modelové řady Ferrari 458 Italia, ovšem její autoři slibují významná zlepšení. Vůz se dočkal nové sady aerodynamických prvků zahrnující zejména přední lízátko, prahové obklady a zadní spoiler a difuzor. Na první pohled si ale všimneme také odvětrávané přední kapoty nebo krytů zpětných zrcátek z uhlíkových kompozitů.

Ferrari FF Maximus od DMC dává 888 koní

Ferrari FF Maximus od DMC dává 888 koní

Vůz se dočkal rovněž upraveného podvozku s tužšími pružinami a větších litých ráfků obouvajících pneumatiky Pirelli Sport. Snímky interiéru zatím k dispozici nemáme, ovšem těšit se prý můžeme na nový volant, čalounění speciální kůží a dekorační obklady z uhlíkových kompozitů. Posílení pohonné jednotky tentokrát poněkud ustoupilo do pozadí, ale jistých zlepšení si všimneme i v tomto ohledu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Stylistické doplňky tentokrát dostaly přednost před radikálním dopingem motoru

Nový program řídicí jednotky se ve spolupráci s novým nerezovým výfukovým traktem postaralo o posílení na 608 koní (447 kW) a 568 Nm. A to jsou v porovnání se standardní verzí parametry o 38 koní (28 kW), resp. 28 Nm lepší. Jízdní výkony své novinky ani ceny svých modifikací pánové z DMC Design do této chvíle neupřesnili.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků