Ferrari 458 Spider Elegante: další klenot od DMC Design

Německá společnost DMC se opět vrací k italské předloze. A její nový Spider Elegante vás jistě zaujme.

Firma DMC Design se dokáže rozmáchnout jak ve výběru vozů k ladění, tak v jejich označování. Specializuje se především na italské plnokrevníky, připomeňme třeba její vozy Lamborghini Gallardo GT3, Lamborghini Aventador LP900 Molto Veloce nebo Ferrari FF Maximus, ale čas od času zabředne i k jiným tématům ve stylu modifikace Porsche Cayenne Terra 650.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ferrari 458 Spider Elegante: zatím nejnovější stavba firmy DMC Design

Nyní pánové z DMC své zraky upřeli opět na Itálii a vznikla stavba Ferrari 458 Spider Elegante. Jde samozřejmě o modifikaci modelové řady Ferrari 458 Italia, ovšem její autoři slibují významná zlepšení. Vůz se dočkal nové sady aerodynamických prvků zahrnující zejména přední lízátko, prahové obklady a zadní spoiler a difuzor. Na první pohled si ale všimneme také odvětrávané přední kapoty nebo krytů zpětných zrcátek z uhlíkových kompozitů.

Ferrari FF Maximus od DMC dává 888 koní

Ferrari FF Maximus od DMC dává 888 koní

Vůz se dočkal rovněž upraveného podvozku s tužšími pružinami a větších litých ráfků obouvajících pneumatiky Pirelli Sport. Snímky interiéru zatím k dispozici nemáme, ovšem těšit se prý můžeme na nový volant, čalounění speciální kůží a dekorační obklady z uhlíkových kompozitů. Posílení pohonné jednotky tentokrát poněkud ustoupilo do pozadí, ale jistých zlepšení si všimneme i v tomto ohledu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Stylistické doplňky tentokrát dostaly přednost před radikálním dopingem motoru

Nový program řídicí jednotky se ve spolupráci s novým nerezovým výfukovým traktem postaralo o posílení na 608 koní (447 kW) a 568 Nm. A to jsou v porovnání se standardní verzí parametry o 38 koní (28 kW), resp. 28 Nm lepší. Jízdní výkony své novinky ani ceny svých modifikací pánové z DMC Design do této chvíle neupřesnili.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků