Ferrari 458 Speciale: italská specialita živě

Nebude to dlouho trvat a po frankfurtském šílenství se zase vše pomalu vrátí do zajetých kolejí. Postupně jsme si představili řadu novinek, které byly na autosalonu k vidění, nicméně na jednu se zatím ještě nedostalo a byla by škoda se u ní nezastavit. Nejde o nic menšího, než o upravené Ferrari 458 Italia, které se v Německu ukázalo v provedení 458 Speciale.

Ferrari 458 Speciale: 605 italských koní je venku

Ferrari 458 Speciale: 605 italských koní je venku

Novinka se od Italie liší doplňky na karoserii a zaručeně ji poznáte podle modrobílého pruhu táhnoucího se přes celou karoserii. Nechybí pak ani aktivní aerodynamika. Jakkoliv je třeba právě kombinace barev nebo design samotného auta občas terčem kritiky, nic to nemění na faktu, že živě tohle Ferrari vypadá skvěle. Prostě supersport jak se sluší a patří. V interiéru našla své uplatnění ve velké míře Alcantara a samozřejmostí jsou sportovní skořepinová sedadla.

Tím nejpodstatnějším je ale technika. Ferrari 458 Speciale je o 90 kg lehčí (1290 kg). Maximální výkon posílil na 605 koní (9000 ot./min), točivý moment vrcholí na hodnotě 540 Nm (6000 ot./min). Stovku zvládá tohle Ferrari za tři sekundy, za 9,1 s je na 200 km/h. Maximální rychlost činí 325 km/h.

bazar

Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 102 000 Kč
Skoda Octavia 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 108 423 km
Cena: 230 000 Kč
Chevrolet Spark 0,8
Rok výroby: 2006
Stav: 106 509 km
Cena: 36 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 314 km
Cena: 56 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků
Test Alfy Romeo Stelvio: Italové naučili SUV jezdit! A kde je problém?

Alfa Romeo Stelvio

První sportovně-užitkový vůz od Alfy Romeo má poctivý základ, díky kterému nabízí skvělé jízdní vlastnosti. Jak si ale stojí v dalších disciplínách?

8.  8.  2017 | Milan Lažanský | 13 příspěvků