Ferrari 458 Speciale: 605 italských koní je venku

Ve Frankfurtu nebude chybět ani automobilka Ferrari, která zde představí vrcholné provedení modelu 458 Italia. To dostalo přídomek Speciale a především řadu velmi užitečných úprav. Předně se osmiválcový motor dočkal hned několika vylepšení, na jejichž konci stojí výkon posílený o 35 koní. Ferrari 458 Speciale tedy nabídne 605 koní (při 9000 ot./min). Akcelerace z nuly na stovku zabere celé tři sekundy, za 9,1 s ukazuje tachometr 200 km/h.

Ferrari 458 Italia: „karbonová“ posedlost od Anderson Germany

Ferrari 458 Italia: „karbonová“ posedlost od Anderson Germany

Velmi zajímavá dynamika ale není pouze otázkou vylepšeného motoru. Ve Ferrari totiž sáhli ke snižování hmotnosti. Rozdíl činí 90 kg, nicméně automobilka neupřesňuje, co za tímto rozdílem stojí. A aby byl výčet kompletní, zmínit musíme ještě vylepšenou aerodynamiku.

Další detaily budou následovat po frankfurtské premiéře.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků