Ferrari 458 Speciale: 605 italských koní je venku

Ve Frankfurtu nebude chybět ani automobilka Ferrari, která zde představí vrcholné provedení modelu 458 Italia. To dostalo přídomek Speciale a především řadu velmi užitečných úprav. Předně se osmiválcový motor dočkal hned několika vylepšení, na jejichž konci stojí výkon posílený o 35 koní. Ferrari 458 Speciale tedy nabídne 605 koní (při 9000 ot./min). Akcelerace z nuly na stovku zabere celé tři sekundy, za 9,1 s ukazuje tachometr 200 km/h.

Ferrari 458 Italia: „karbonová“ posedlost od Anderson Germany

Ferrari 458 Italia: „karbonová“ posedlost od Anderson Germany

Velmi zajímavá dynamika ale není pouze otázkou vylepšeného motoru. Ve Ferrari totiž sáhli ke snižování hmotnosti. Rozdíl činí 90 kg, nicméně automobilka neupřesňuje, co za tímto rozdílem stojí. A aby byl výčet kompletní, zmínit musíme ještě vylepšenou aerodynamiku.

Další detaily budou následovat po frankfurtské premiéře.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků