Ferrari 458 Speciale: 605 italských koní je venku

Ve Frankfurtu nebude chybět ani automobilka Ferrari, která zde představí vrcholné provedení modelu 458 Italia. To dostalo přídomek Speciale a především řadu velmi užitečných úprav. Předně se osmiválcový motor dočkal hned několika vylepšení, na jejichž konci stojí výkon posílený o 35 koní. Ferrari 458 Speciale tedy nabídne 605 koní (při 9000 ot./min). Akcelerace z nuly na stovku zabere celé tři sekundy, za 9,1 s ukazuje tachometr 200 km/h.

Ferrari 458 Italia: „karbonová“ posedlost od Anderson Germany

Ferrari 458 Italia: „karbonová“ posedlost od Anderson Germany

Velmi zajímavá dynamika ale není pouze otázkou vylepšeného motoru. Ve Ferrari totiž sáhli ke snižování hmotnosti. Rozdíl činí 90 kg, nicméně automobilka neupřesňuje, co za tímto rozdílem stojí. A aby byl výčet kompletní, zmínit musíme ještě vylepšenou aerodynamiku.

Další detaily budou následovat po frankfurtské premiéře.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků