Tak zaprvé - nebude se jednat o 458 Italia, ani o žádný facelift s tím autem spojený, bude to zbrusu nové auto s novým názvem, stejně jak je tomu u Ferrari zvykem. Sami píšete, že dostane menší motor s menším objemem, takže se určitě nemůže jmenovat znovu 458, což jsou číslice, které značí právě objem Italie. Větší smysl by tedy dávalo buď 380T nebo 400T (pochybuju, že ten objem nezvednou aspoň na 4 litry). O to víc je vidět, že je to info vycucané z prstu.Zadruhé ještě nedávno Raffaele de Simone tvrdil, že atmosférický V8 má v jejich chystaných autech ještě dlouhou budoucnost, takže je tohle s velkou pravděposobností kachna. Turbo by mělo zůstat jen v Cali.
Verze Speciale tohoto klenotu je moje srdecni zalezitost, at si rika kdo chce co chce tak tohle je spatny smer, kterym se F chce ubirat, ztrati svoje kouzlo a charakter, bohuzel :-/
Ferrari určite nie je ten kto sa týmto smerom chce uberať, keby sa tým smerom chcú uberať robia to už 30 rokov....toto je výsledok doby, nič viac...
Srdeční záležitost? Fiat 458? :DMá to zase i výhodu... Menší turbo motor bude lehčí... A pokud to bude dobře udělané, tak budou mít turba moc hezký zvukový projev.
Bez se proplesknout ty Fiate, uz ani cist neumis.Placas nesmysly o lehcim motoru, ten koncern ti zatemnil mozek. Pro tvou informaci, je vaha F458 Speciale 1290kg, tak nejak ma Octavia se sekackou na travu pod kapotou ne? Kdezto tady je to vaha s 4,5litrovym osmivalcem, bez chytracit na Konzern forum, tady nemas nic k tematu. :-P
Sorry, má chyba:D Opravdu má karoserii z hliníku...Nicmene vem v uvahu, že toto auto je asi poloviční velikosti octavie, nemá vybavení pro cestujici na zadních sedačkach... atd:D Srovnáváš trochu jiné kategorie, hlupáku.'Proplesknu leda tak tebe, tragéde.
Internetovy svaly jsou IN vid? Tak zpatky k tematu, jelikoz viditelne nevis nic o tom F tak jsem ti napovedel ze zrovna vaha neni to proc by sli do turbomotoru, ale ty to hned obratis ze F nema kufr jak Octavie, to si fakt tak omezenej?
Ty by jsi i onternetovejch svalech mohl vypravet, že? Mirusku:DKaždopadně... To jsi opravdu tak strašně omezený... Že chceš srovnávat sportovní auto s autem rodinným?:D Jako važně? Vubec se ti to nezdá jako uplně jiné kategorie vozidel... Které se ani v nejmenším nedají porovnávat, že? Vrat se na zem
Ja ho nesrovnavam, jen jsem ti odpovedel na hloupou pripominku o vaze motoru, ktera neni u tohohle auta to co by to auto potrebovalo, je uz i s tim osmivalcem paradne lehke, to je vse.Stihl to tvuj Konzern mozek zpracovat?
Boj o hmotnost zajímá každou automobilku co dělá sportovní auta... Proč? protože poměr výkonu k váze je jeden z nejduležitějších faktoru.
DEBILE!!!
To byl výstřik tvého mozku v analní oblasti?:DDDDDDDD Co dalšího nám povíš?:D Určitě i mirus bude zvědavej:D Spolu vedem poněkud vyostřenou debatu a pokaždé má každý svuj názor:DAle tohle?:D Vážně?
Jenže ten fiat má oproti škodovce karoserii z uhlikového vlákna:D Udělej jí z plechu a hliníku a hned jsi na 2 tunách, pseudo-odborníku.
Takovému malému prťavému autíčku by tříválec 0,9tce bohatě stačil. Pro machrování po městě doplnit za mastný příplatek repro zvuk dvanáctiválce.
Ferrari není podělané BMW, to takové ubohé kousky nemá zapotřebí ;-)
BMW má možná zvuk puštěný do repráku, ale prdel by ti to natrhlo stejně:D Takže raději klídek :D
Nevím co se skrývá za výrazem ''natrhnout prdel'' v tomhle kontextu, jako že by se o to postaral ''výkon'' tříválce? Nebo ten odporný syntetický zvuk? Jsem si jist, že by mě nechalo chladným ;-) Stejně jako mě nechala poslední M5 a vůbec celá značka s vrtulkou ve znaku B-]
A bude jezdit za 6,5/100 a do kufru se možná vejde i kočárek.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.