Ferrari 458 Italia také dostane dvě turba a menší motor

><  |  03. 06. 2014 09:01

A bude jezdit za 6,5/100 a do kufru se možná vejde i kočárek.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  03. 06. 2014 16:48

Takovému malému prťavému autíčku by tříválec 0,9tce bohatě stačil. Pro machrování po městě doplnit za mastný příplatek repro zvuk dvanáctiválce.

Odpovědět  |   | 
Petrolhead_CZ  |  04. 06. 2014 17:36

Ferrari není podělané BMW, to takové ubohé kousky nemá zapotřebí

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 17:52

BMW má možná zvuk puštěný do repráku, ale prdel by ti to natrhlo stejně:D Takže raději klídek :D

Odpovědět  |   | 
Petrolhead_CZ  |  04. 06. 2014 18:26

Nevím co se skrývá za výrazem ''natrhnout prdel'' v tomhle kontextu, jako že by se o to postaral ''výkon'' tříválce? Nebo ten odporný syntetický zvuk? Jsem si jist, že by mě nechalo chladným Stejně jako mě nechala poslední M5 a vůbec celá značka s vrtulkou ve znaku

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  03. 06. 2014 19:01

Verze Speciale tohoto klenotu je moje srdecni zalezitost, at si rika kdo chce co chce tak tohle je spatny smer, kterym se F chce ubirat, ztrati svoje kouzlo a charakter, bohuzel

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  03. 06. 2014 19:27

Srdeční záležitost? Fiat 458? :D
Má to zase i výhodu... Menší turbo motor bude lehčí... A pokud to bude dobře udělané, tak budou mít turba moc hezký zvukový projev.

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  03. 06. 2014 23:23

Bez se proplesknout ty Fiate, uz ani cist neumis.

Placas nesmysly o lehcim motoru, ten koncern ti zatemnil mozek. Pro tvou informaci, je vaha F458 Speciale 1290kg, tak nejak ma Octavia se sekackou na travu pod kapotou ne? Kdezto tady je to vaha s 4,5litrovym osmivalcem, bez chytracit na Konzern forum, tady nemas nic k tematu.

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 00:10

Jenže ten fiat má oproti škodovce karoserii z uhlikového vlákna:D Udělej jí z plechu a hliníku a hned jsi na 2 tunách, pseudo-odborníku.

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 00:15

Sorry, má chyba:D Opravdu má karoserii z hliníku...
Nicmene vem v uvahu, že toto auto je asi poloviční velikosti octavie, nemá vybavení pro cestujici na zadních sedačkach... atd:D Srovnáváš trochu jiné kategorie, hlupáku.'
Proplesknu leda tak tebe, tragéde.

Odpovědět  |   | 
faubléé  |  04. 06. 2014 01:01

DEBILE!!!

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 01:51

To byl výstřik tvého mozku v analní oblasti?:DDDDDDDD Co dalšího nám povíš?:D Určitě i mirus bude zvědavej:D
Spolu vedem poněkud vyostřenou debatu a pokaždé má každý svuj názor:D
Ale tohle?:D Vážně?

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  04. 06. 2014 08:34

Internetovy svaly jsou IN vid? Tak zpatky k tematu, jelikoz viditelne nevis nic o tom F tak jsem ti napovedel ze zrovna vaha neni to proc by sli do turbomotoru, ale ty to hned obratis ze F nema kufr jak Octavie, to si fakt tak omezenej?

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 12:39

Ty by jsi i onternetovejch svalech mohl vypravet, že? Mirusku:D
Každopadně... To jsi opravdu tak strašně omezený... Že chceš srovnávat sportovní auto s autem rodinným?:D Jako važně? Vubec se ti to nezdá jako uplně jiné kategorie vozidel... Které se ani v nejmenším nedají porovnávat, že? Vrat se na zem

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  04. 06. 2014 15:48

Ja ho nesrovnavam, jen jsem ti odpovedel na hloupou pripominku o vaze motoru, ktera neni u tohohle auta to co by to auto potrebovalo, je uz i s tim osmivalcem paradne lehke, to je vse.

Stihl to tvuj Konzern mozek zpracovat?

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 17:11

Boj o hmotnost zajímá každou automobilku co dělá sportovní auta... Proč? protože poměr výkonu k váze je jeden z nejduležitějších faktoru.

Odpovědět  |   | 
Andrej  |  03. 06. 2014 21:46

Ferrari určite nie je ten kto sa týmto smerom chce uberať, keby sa tým smerom chcú uberať robia to už 30 rokov....toto je výsledok doby, nič viac...

Odpovědět  |   | 
Petrolhead_CZ  |  04. 06. 2014 16:41

Tak zaprvé - nebude se jednat o 458 Italia, ani o žádný facelift s tím autem spojený, bude to zbrusu nové auto s novým názvem, stejně jak je tomu u Ferrari zvykem. Sami píšete, že dostane menší motor s menším objemem, takže se určitě nemůže jmenovat znovu 458, což jsou číslice, které značí právě objem Italie. Větší smysl by tedy dávalo buď 380T nebo 400T (pochybuju, že ten objem nezvednou aspoň na 4 litry). O to víc je vidět, že je to info vycucané z prstu.

Zadruhé ještě nedávno Raffaele de Simone tvrdil, že atmosférický V8 má v jejich chystaných autech ještě dlouhou budoucnost, takže je tohle s velkou pravděposobností kachna. Turbo by mělo zůstat jen v Cali.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

včera | Petr Schnagl | 21 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A