Ferrari 458 Italia také dostane dvě turba a menší motor

><  |  03. 06. 2014 09:01

A bude jezdit za 6,5/100 a do kufru se možná vejde i kočárek.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  03. 06. 2014 16:48

Takovému malému prťavému autíčku by tříválec 0,9tce bohatě stačil. Pro machrování po městě doplnit za mastný příplatek repro zvuk dvanáctiválce.

Odpovědět  |   | 
Petrolhead_CZ  |  04. 06. 2014 17:36

Ferrari není podělané BMW, to takové ubohé kousky nemá zapotřebí

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 17:52

BMW má možná zvuk puštěný do repráku, ale prdel by ti to natrhlo stejně:D Takže raději klídek :D

Odpovědět  |   | 
Petrolhead_CZ  |  04. 06. 2014 18:26

Nevím co se skrývá za výrazem ''natrhnout prdel'' v tomhle kontextu, jako že by se o to postaral ''výkon'' tříválce? Nebo ten odporný syntetický zvuk? Jsem si jist, že by mě nechalo chladným Stejně jako mě nechala poslední M5 a vůbec celá značka s vrtulkou ve znaku

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  03. 06. 2014 19:01

Verze Speciale tohoto klenotu je moje srdecni zalezitost, at si rika kdo chce co chce tak tohle je spatny smer, kterym se F chce ubirat, ztrati svoje kouzlo a charakter, bohuzel

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  03. 06. 2014 19:27

Srdeční záležitost? Fiat 458? :D
Má to zase i výhodu... Menší turbo motor bude lehčí... A pokud to bude dobře udělané, tak budou mít turba moc hezký zvukový projev.

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  03. 06. 2014 23:23

Bez se proplesknout ty Fiate, uz ani cist neumis.

Placas nesmysly o lehcim motoru, ten koncern ti zatemnil mozek. Pro tvou informaci, je vaha F458 Speciale 1290kg, tak nejak ma Octavia se sekackou na travu pod kapotou ne? Kdezto tady je to vaha s 4,5litrovym osmivalcem, bez chytracit na Konzern forum, tady nemas nic k tematu.

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 00:10

Jenže ten fiat má oproti škodovce karoserii z uhlikového vlákna:D Udělej jí z plechu a hliníku a hned jsi na 2 tunách, pseudo-odborníku.

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 00:15

Sorry, má chyba:D Opravdu má karoserii z hliníku...
Nicmene vem v uvahu, že toto auto je asi poloviční velikosti octavie, nemá vybavení pro cestujici na zadních sedačkach... atd:D Srovnáváš trochu jiné kategorie, hlupáku.'
Proplesknu leda tak tebe, tragéde.

Odpovědět  |   | 
faubléé  |  04. 06. 2014 01:01

DEBILE!!!

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 01:51

To byl výstřik tvého mozku v analní oblasti?:DDDDDDDD Co dalšího nám povíš?:D Určitě i mirus bude zvědavej:D
Spolu vedem poněkud vyostřenou debatu a pokaždé má každý svuj názor:D
Ale tohle?:D Vážně?

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  04. 06. 2014 08:34

Internetovy svaly jsou IN vid? Tak zpatky k tematu, jelikoz viditelne nevis nic o tom F tak jsem ti napovedel ze zrovna vaha neni to proc by sli do turbomotoru, ale ty to hned obratis ze F nema kufr jak Octavie, to si fakt tak omezenej?

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 12:39

Ty by jsi i onternetovejch svalech mohl vypravet, že? Mirusku:D
Každopadně... To jsi opravdu tak strašně omezený... Že chceš srovnávat sportovní auto s autem rodinným?:D Jako važně? Vubec se ti to nezdá jako uplně jiné kategorie vozidel... Které se ani v nejmenším nedají porovnávat, že? Vrat se na zem

Odpovědět  |   | 
Mirus  |  04. 06. 2014 15:48

Ja ho nesrovnavam, jen jsem ti odpovedel na hloupou pripominku o vaze motoru, ktera neni u tohohle auta to co by to auto potrebovalo, je uz i s tim osmivalcem paradne lehke, to je vse.

Stihl to tvuj Konzern mozek zpracovat?

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  04. 06. 2014 17:11

Boj o hmotnost zajímá každou automobilku co dělá sportovní auta... Proč? protože poměr výkonu k váze je jeden z nejduležitějších faktoru.

Odpovědět  |   | 
Andrej  |  03. 06. 2014 21:46

Ferrari určite nie je ten kto sa týmto smerom chce uberať, keby sa tým smerom chcú uberať robia to už 30 rokov....toto je výsledok doby, nič viac...

Odpovědět  |   | 
Petrolhead_CZ  |  04. 06. 2014 16:41

Tak zaprvé - nebude se jednat o 458 Italia, ani o žádný facelift s tím autem spojený, bude to zbrusu nové auto s novým názvem, stejně jak je tomu u Ferrari zvykem. Sami píšete, že dostane menší motor s menším objemem, takže se určitě nemůže jmenovat znovu 458, což jsou číslice, které značí právě objem Italie. Větší smysl by tedy dávalo buď 380T nebo 400T (pochybuju, že ten objem nezvednou aspoň na 4 litry). O to víc je vidět, že je to info vycucané z prstu.

Zadruhé ještě nedávno Raffaele de Simone tvrdil, že atmosférický V8 má v jejich chystaných autech ještě dlouhou budoucnost, takže je tohle s velkou pravděposobností kachna. Turbo by mělo zůstat jen v Cali.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 57 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A