Ferrari 458 Italia si rádo zaplápolá, automobilka to řeší

Ferrari 458 Italia si rádo zaplápolá, automobilka to řeší

Vozy Ferrari 458 Italia nejsou rozhodně žádnými tuctovkami a vyrábí se v omezených počtech. V posledních dnech přitom dobrá desítka z nich zahořela mocným plamenem (jeden plápolal přímo na londýnském letišti Heathrow), což jistě není až tak úplně normální. A automobilka to nebere na lehkou váhu a situaci řeší.

„Všechny případy bereme velmi vážně, ale zatím k nim přistupujeme jako k samostatným nehodám,“ prohlásil britský mluvčí značky Ferrari. „Musíme rozlišit vnější vlivy včetně chyby řidiče od technické poruchy.“ Přinejmenším u šesti nehod to zatím vypadá právě na chybu řidiče, který musí krotit supersport s výkonem nějakých 570 koní (417 kW) schopný zrychlit z klidu na 100 km/h za 3,4 s a dosáhnout rychlosti 325 km/h. Počkejme si na další informace.

Klepněte pro větší obrázek
Známe příjemnější důvody k vystoupení z auta...  Foto: Auto Gespot

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků