Ferrari 458 Italia si rádo zaplápolá, automobilka to řeší

Vozy Ferrari 458 Italia nejsou rozhodně žádnými tuctovkami a vyrábí se v omezených počtech. V posledních dnech přitom dobrá desítka z nich zahořela mocným plamenem (jeden plápolal přímo na londýnském letišti Heathrow), což jistě není až tak úplně normální. A automobilka to nebere na lehkou váhu a situaci řeší.

„Všechny případy bereme velmi vážně, ale zatím k nim přistupujeme jako k samostatným nehodám,“ prohlásil britský mluvčí značky Ferrari. „Musíme rozlišit vnější vlivy včetně chyby řidiče od technické poruchy.“ Přinejmenším u šesti nehod to zatím vypadá právě na chybu řidiče, který musí krotit supersport s výkonem nějakých 570 koní (417 kW) schopný zrychlit z klidu na 100 km/h za 3,4 s a dosáhnout rychlosti 325 km/h. Počkejme si na další informace.

Klepněte pro větší obrázek
Známe příjemnější důvody k vystoupení z auta...  Foto: Auto Gespot

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 27 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků