Ferrari 458 Italia si rádo zaplápolá, automobilka to řeší

Vozy Ferrari 458 Italia nejsou rozhodně žádnými tuctovkami a vyrábí se v omezených počtech. V posledních dnech přitom dobrá desítka z nich zahořela mocným plamenem (jeden plápolal přímo na londýnském letišti Heathrow), což jistě není až tak úplně normální. A automobilka to nebere na lehkou váhu a situaci řeší.

„Všechny případy bereme velmi vážně, ale zatím k nim přistupujeme jako k samostatným nehodám,“ prohlásil britský mluvčí značky Ferrari. „Musíme rozlišit vnější vlivy včetně chyby řidiče od technické poruchy.“ Přinejmenším u šesti nehod to zatím vypadá právě na chybu řidiče, který musí krotit supersport s výkonem nějakých 570 koní (417 kW) schopný zrychlit z klidu na 100 km/h za 3,4 s a dosáhnout rychlosti 325 km/h. Počkejme si na další informace.

Klepněte pro větší obrázek
Známe příjemnější důvody k vystoupení z auta...  Foto: Auto Gespot

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 1 příspěvek
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků