Ferrari 458 Italia: „karbonová“ posedlost od Anderson Germany

Německá ladičská společnost Anderson Germany přichází s další zběsilostí. Tentokrát si vzala do parády Ferrari 458 Italia.

Ladění italských supersportů není jednoduchou záležitostí, ale i ve středoevropských podmínkách máme specialisty s dostatečnými zkušenostmi i odvahou. Firma Anderson Germany se zaměřuje především na ně, z poslední doby si vzpomeneme třeba na speciály Maserati GranTurismo S nebo Ferrari F430 Spider, ale také na Aston Martin DBS Superior či poměrně „přízemní“ projektFord Focus RS Black Racing Edition.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejnovější projekt firmy Anderson Germany se vyznačuje rozsáhlým využitím uhlíkových kompozitů

V Düsseldorfu se nyní po několika měsících vrátili k legendární značce Ferrari, aby její model 458 Italia přestavěli s významným podílem dílů vyrobených z uhlíkových kompozitů. Tak vznikl speciál Ferrari 458 Italia Carbon Edition.

Ferrari 458 Italia: kráska se představuje

Ferrari 458 Italia: kráska se představuje

Na první pohled si na tomto voze všimneme nových „karbonových“ částí, mezi které patří lízátko pod předním nárazníkem, nástavce prahů, výdechy motorového prostoru, tenká odtrhová hrana na zadním přítlačném křídle a další drobnosti. Pokud je vám to málo, z uhlíkových kompozitů jsou vyrobeny také střecha, kapota, zrcátka, dveřní kliky, difuzor a… paprsky jedenadvacetipalcových ráfků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ty obouvají pneumatiky o rozměru 255/30 vpředu a 335/25 vzadu, u Anderson Germany přidali tužší a snížené pérování. Standardní vidlicový osmiválec se dočkal nové výfukové soustavy a přeprogramované řídicí jednotky, čímž hranice nejvyššího výkonu poskočila na 623 koní (458 kW). 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků