Ferrari 458 Italia: „karbonová“ posedlost od Anderson Germany

Německá ladičská společnost Anderson Germany přichází s další zběsilostí. Tentokrát si vzala do parády Ferrari 458 Italia.

Ladění italských supersportů není jednoduchou záležitostí, ale i ve středoevropských podmínkách máme specialisty s dostatečnými zkušenostmi i odvahou. Firma Anderson Germany se zaměřuje především na ně, z poslední doby si vzpomeneme třeba na speciály Maserati GranTurismo S nebo Ferrari F430 Spider, ale také na Aston Martin DBS Superior či poměrně „přízemní“ projektFord Focus RS Black Racing Edition.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nejnovější projekt firmy Anderson Germany se vyznačuje rozsáhlým využitím uhlíkových kompozitů

V Düsseldorfu se nyní po několika měsících vrátili k legendární značce Ferrari, aby její model 458 Italia přestavěli s významným podílem dílů vyrobených z uhlíkových kompozitů. Tak vznikl speciál Ferrari 458 Italia Carbon Edition.

Ferrari 458 Italia: kráska se představuje

Ferrari 458 Italia: kráska se představuje

Na první pohled si na tomto voze všimneme nových „karbonových“ částí, mezi které patří lízátko pod předním nárazníkem, nástavce prahů, výdechy motorového prostoru, tenká odtrhová hrana na zadním přítlačném křídle a další drobnosti. Pokud je vám to málo, z uhlíkových kompozitů jsou vyrobeny také střecha, kapota, zrcátka, dveřní kliky, difuzor a… paprsky jedenadvacetipalcových ráfků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ty obouvají pneumatiky o rozměru 255/30 vpředu a 335/25 vzadu, u Anderson Germany přidali tužší a snížené pérování. Standardní vidlicový osmiválec se dočkal nové výfukové soustavy a přeprogramované řídicí jednotky, čímž hranice nejvyššího výkonu poskočila na 623 koní (458 kW). 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 4 příspěvky
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky