Ferrari 458 Italia: automobilce unikl ceník

Známe nejen ceny F458, ale víme též, kde najdete konfigurátor, jenž vám nabídne přesnější představu o novém supervoze z Maranella.

Novou sebevědomou Italii jsme vám představili na tomto místě, je jisté, že se jedná o zcela nový automobil, který s sebou netáhne závazky k dosavadní konstruktérské tradici značky. Cílem jejích tvůrců totiž bylo vytvořit unikátní automobil s čistě aerodynamickou karosérií a moderním, na řidiče orientovaným interiérem. Dnes si již můžete vůz Ferrari 458 Italia sami postavit, a to alespoň v novém konfigurátoru, jenž naleznete na tomto místě.

K dokonalé představě o podobě vámi vysněné verze vozu dozajista pomůže nedbale střežený ceník, který připojujeme níže. Podle něj budou ceny Ferrari 458 Italia začínat na 162 900 Euro, což nový model staví poněkud výše než dosavadní typ F430, který má nahradit. Konfigurátor zobrazuje i podrobnosti k doplňkovým výbavám karosérie a interiéru včetně kontrastní kůže takřka na všem, čeho se uvnitř můžete dotknout. Ale dost komentářů, vydejte se do světa fantazie s konfigurátorem vozu Ferrari 458 Italia.

Klepněte pro větší obrázek 
Ferrari 458 Italia - ceník

Zmíněný konfigurátor každému zájemci o Italii, a to bez ohledu na stav jeho bankovního konta, nabídne detailní přehled o tomto voze včetně podrobností o jednotlivých skupinách a prvcích výbav. Díky tomu můžete nabýt komplexního dojmu o novém stroji, jenž byl stvořen, aby bořil mýty a konvence. Na silnici jej zatím nepotkáte a dosud zveřejněné snímky nám nabídnou jen pohledy na červený a žlutý vůz, vy však nyní můžete jít ještě dále. V konfigurátoru totiž najdete i další odstíny včetně různých druhů stříbrné, šedé, černé a dalších.

Pokud hodláte pohlédnout ještě dále do budoucnosti, na tomto místě si můžete přečíst o připravovaných vlajkových lodí značky z Maranella.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ferrari 458 Italia
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 40 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků