Ferrari 430 Scuderia od Andersonu s 575 koňmi

Anderson Germany představil svoji horkou novinku. Je postavená na bazi výjimečného Ferrari 430 Scuderia, které se snaží posunout ještě dále.

Italský dravec Ferrari 430 v provedení Scuderia se vyznačuje lehkou konstrukcí, odladěným motorem a vynikajícími jízdními vlastnostmi a výkony, jež tento stroj nezahanbí ani na závodních tratích. Firma Anderson Germany z německého Dusseldorfu však šla ještě dále než chlapci z Maranella a představila vlastní adaptaci stroje Ferrari 430 Scuderia vyznačující se především svérázným, matově šedým lakováním. A šedé je zde prakticky vše, snad kromě černě zbarvených „rychlých pruhů“ a ráfků kol.

Ještě nesmíme zapomenout na kompozitní materiály na bázi uhlíkových vláken, z nichž jsou zhotovena zpětná zrcátka a zadní difuzor. Tento materiál údajně najdeme také na blíže neurčeném místě v motorovém prostoru. Černě lakované lité ráfky mají průměr dvacet palců a obouvají pneumatiky o rozměru 235/30 R20 vpředu a 325/25 R20 vzadu. Seznam úprav zevnějšku karoserie doplňují kouřově zbarvená zadní světla a okenní skla. Pod kapotou se skrývá v podstatě standardní, osmiválcová pohonná jednotka, jež ve svém továrním odladění dává při objemu 4 308 ccm a stupni komprese 11,88:1 výkon 510 koní (375,4 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 470 Nm.

V Dusseldorfu ji opatřili novým výfukem vyrobeným z nerezové oceli (dálkově lze upravovat jeho akustický projev) a upraveným programem řídicí jednotky, což vyústilo k dosažení výkonu 575 koní (423 kW). Kosmetické úpravy se dotkly také interiéru, kde si všimneme čalounění v kombinaci kůže a Alcantary a doplňků zrobených opět z uhlíkových kompozitů. A chybět nemůže výkonná audiosoustava s novými reproduktory, zesilovačem a subwooferem.

Společnost Anderson Germany zatím nezveřejnila žádné ceny svých úprav pro Ferrari 430 Scuderia, ale víte jak to u úprav takovýchto vozů chodí - pokud se musíte ptát na cenu, nemáte na to...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

Ferrari 430 Scuderia Anderson Germany
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků