Ferrari 430 Scuderia od Andersonu s 575 koňmi

Anderson Germany představil svoji horkou novinku. Je postavená na bazi výjimečného Ferrari 430 Scuderia, které se snaží posunout ještě dále.

Italský dravec Ferrari 430 v provedení Scuderia se vyznačuje lehkou konstrukcí, odladěným motorem a vynikajícími jízdními vlastnostmi a výkony, jež tento stroj nezahanbí ani na závodních tratích. Firma Anderson Germany z německého Dusseldorfu však šla ještě dále než chlapci z Maranella a představila vlastní adaptaci stroje Ferrari 430 Scuderia vyznačující se především svérázným, matově šedým lakováním. A šedé je zde prakticky vše, snad kromě černě zbarvených „rychlých pruhů“ a ráfků kol.

Ještě nesmíme zapomenout na kompozitní materiály na bázi uhlíkových vláken, z nichž jsou zhotovena zpětná zrcátka a zadní difuzor. Tento materiál údajně najdeme také na blíže neurčeném místě v motorovém prostoru. Černě lakované lité ráfky mají průměr dvacet palců a obouvají pneumatiky o rozměru 235/30 R20 vpředu a 325/25 R20 vzadu. Seznam úprav zevnějšku karoserie doplňují kouřově zbarvená zadní světla a okenní skla. Pod kapotou se skrývá v podstatě standardní, osmiválcová pohonná jednotka, jež ve svém továrním odladění dává při objemu 4 308 ccm a stupni komprese 11,88:1 výkon 510 koní (375,4 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 470 Nm.

V Dusseldorfu ji opatřili novým výfukem vyrobeným z nerezové oceli (dálkově lze upravovat jeho akustický projev) a upraveným programem řídicí jednotky, což vyústilo k dosažení výkonu 575 koní (423 kW). Kosmetické úpravy se dotkly také interiéru, kde si všimneme čalounění v kombinaci kůže a Alcantary a doplňků zrobených opět z uhlíkových kompozitů. A chybět nemůže výkonná audiosoustava s novými reproduktory, zesilovačem a subwooferem.

Společnost Anderson Germany zatím nezveřejnila žádné ceny svých úprav pro Ferrari 430 Scuderia, ale víte jak to u úprav takovýchto vozů chodí - pokud se musíte ptát na cenu, nemáte na to...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

Ferrari 430 Scuderia Anderson Germany

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi TT 2
Rok výroby: 2009
Stav: 44 816 km
Cena: 350 000 Kč
Audi S4 3
Rok výroby: 2011
Stav: 42 108 km
Cena: 680 000 Kč
Audi A5 3
Rok výroby: 2007
Stav: 167 158 km
Cena: 300 000 Kč
Audi A3 1,6
Rok výroby: 2006
Stav: 130 774 km
Cena: 134 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 3 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků