Ferrari 430 Scuderia od Andersonu s 575 koňmi

Anderson Germany představil svoji horkou novinku. Je postavená na bazi výjimečného Ferrari 430 Scuderia, které se snaží posunout ještě dále.

Italský dravec Ferrari 430 v provedení Scuderia se vyznačuje lehkou konstrukcí, odladěným motorem a vynikajícími jízdními vlastnostmi a výkony, jež tento stroj nezahanbí ani na závodních tratích. Firma Anderson Germany z německého Dusseldorfu však šla ještě dále než chlapci z Maranella a představila vlastní adaptaci stroje Ferrari 430 Scuderia vyznačující se především svérázným, matově šedým lakováním. A šedé je zde prakticky vše, snad kromě černě zbarvených „rychlých pruhů“ a ráfků kol.

Ještě nesmíme zapomenout na kompozitní materiály na bázi uhlíkových vláken, z nichž jsou zhotovena zpětná zrcátka a zadní difuzor. Tento materiál údajně najdeme také na blíže neurčeném místě v motorovém prostoru. Černě lakované lité ráfky mají průměr dvacet palců a obouvají pneumatiky o rozměru 235/30 R20 vpředu a 325/25 R20 vzadu. Seznam úprav zevnějšku karoserie doplňují kouřově zbarvená zadní světla a okenní skla. Pod kapotou se skrývá v podstatě standardní, osmiválcová pohonná jednotka, jež ve svém továrním odladění dává při objemu 4 308 ccm a stupni komprese 11,88:1 výkon 510 koní (375,4 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 470 Nm.

V Dusseldorfu ji opatřili novým výfukem vyrobeným z nerezové oceli (dálkově lze upravovat jeho akustický projev) a upraveným programem řídicí jednotky, což vyústilo k dosažení výkonu 575 koní (423 kW). Kosmetické úpravy se dotkly také interiéru, kde si všimneme čalounění v kombinaci kůže a Alcantary a doplňků zrobených opět z uhlíkových kompozitů. A chybět nemůže výkonná audiosoustava s novými reproduktory, zesilovačem a subwooferem.

Společnost Anderson Germany zatím nezveřejnila žádné ceny svých úprav pro Ferrari 430 Scuderia, ale víte jak to u úprav takovýchto vozů chodí - pokud se musíte ptát na cenu, nemáte na to...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek

Ferrari 430 Scuderia Anderson Germany
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků