Ferrari 365 GTB/4 Daytona Shooting Brake je model FF ze 70. let

Z původního Ferrari 365/4 GTB Daytona zbyl prakticky jen podvozek, motor a přední část.Vůz prošel renovací u Hexagon Classics a nyní se draží v aukci.

Že se nedá na Ferrari 365/4 GTB Daytona nic změnit? To vysvětlujte realitnímu magnátovi Bobu Gittlemanovi, který si nechal v 70. letech toto speciální Ferrari upravit u karosárny Panther Westwinds. Jedná se o jedinečnou zakázkovou práci. Z původního Ferrari 365/4 GTB Daytona zbyl prakticky jen podvozek, motor a přední část.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z Ferrari 365/4 GTB Dayton zůstal vlastně jen podvozek, přední část a motor. Karoserie je zakázková, stejně tak interiér. Těžko odhadovat, kolik tahle úprava mohla stát

Ferrari 365/4 GTB Daytona Shooting Brake má vedle speciální karoserie i jiný interiér s centrálně umístěnými přístroji, exkluzivním čalouněním a jedinečným dřevěným dekorem. Kolik tahle úprava mohla v 70. letech stát, se teď jen těžko dozvíme, ale bylo zvykem, že exkluzivní automobil stál v té době zhruba dvakrát více než velký rodinný dům.

Začalo to Věčně nespokojenou: Galerie nejrychlejších aut světa

Začalo to Věčně nespokojenou: Galerie nejrychlejších aut světa

Vůz prošel renovací u Hexagon Classics, proveřil ho servis Ferrari a nyní se draží v aukci. Zajímavostí je, že se na jeho renovaci podílel člověk, který toto konkrétní auto u společnosti Panther Westwinds stavěl. Pokud byste chtěli speciální kombi a vaše Ferrari FF vás už nudí, tady máte jedinečnou možnost.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

včera | Jan Mička | 26 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků
S VW Touareg napříč Marokem: Existuje vůbec něco, co nezvládne?

S VW Touareg napříč Marokem

Čtyři dny v autě, skoro 1300 ujetých kilometrů a mraky různorodých zážitků, které bych jinak nepochytil za celý rok. Nějak takto by se dalo ve zkratce shrnout putování Marokem za volantem jednoho z nejlepších SUV dnešní doby.

6.  1.  2019 | Jan Mička | 43 příspěvků