Ferrari 365 GTB/4 Daytona Shooting Brake je model FF ze 70. let

Z původního Ferrari 365/4 GTB Daytona zbyl prakticky jen podvozek, motor a přední část.Vůz prošel renovací u Hexagon Classics a nyní se draží v aukci.

Že se nedá na Ferrari 365/4 GTB Daytona nic změnit? To vysvětlujte realitnímu magnátovi Bobu Gittlemanovi, který si nechal v 70. letech toto speciální Ferrari upravit u karosárny Panther Westwinds. Jedná se o jedinečnou zakázkovou práci. Z původního Ferrari 365/4 GTB Daytona zbyl prakticky jen podvozek, motor a přední část.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z Ferrari 365/4 GTB Dayton zůstal vlastně jen podvozek, přední část a motor. Karoserie je zakázková, stejně tak interiér. Těžko odhadovat, kolik tahle úprava mohla stát

Ferrari 365/4 GTB Daytona Shooting Brake má vedle speciální karoserie i jiný interiér s centrálně umístěnými přístroji, exkluzivním čalouněním a jedinečným dřevěným dekorem. Kolik tahle úprava mohla v 70. letech stát, se teď jen těžko dozvíme, ale bylo zvykem, že exkluzivní automobil stál v té době zhruba dvakrát více než velký rodinný dům.

Začalo to Věčně nespokojenou: Galerie nejrychlejších aut světa

Začalo to Věčně nespokojenou: Galerie nejrychlejších aut světa

Vůz prošel renovací u Hexagon Classics, proveřil ho servis Ferrari a nyní se draží v aukci. Zajímavostí je, že se na jeho renovaci podílel člověk, který toto konkrétní auto u společnosti Panther Westwinds stavěl. Pokud byste chtěli speciální kombi a vaše Ferrari FF vás už nudí, tady máte jedinečnou možnost.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků