Ferrari 365 GTB/4 Daytona Shooting Brake je model FF ze 70. let

Z původního Ferrari 365/4 GTB Daytona zbyl prakticky jen podvozek, motor a přední část.Vůz prošel renovací u Hexagon Classics a nyní se draží v aukci.

Že se nedá na Ferrari 365/4 GTB Daytona nic změnit? To vysvětlujte realitnímu magnátovi Bobu Gittlemanovi, který si nechal v 70. letech toto speciální Ferrari upravit u karosárny Panther Westwinds. Jedná se o jedinečnou zakázkovou práci. Z původního Ferrari 365/4 GTB Daytona zbyl prakticky jen podvozek, motor a přední část.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Z Ferrari 365/4 GTB Dayton zůstal vlastně jen podvozek, přední část a motor. Karoserie je zakázková, stejně tak interiér. Těžko odhadovat, kolik tahle úprava mohla stát

Ferrari 365/4 GTB Daytona Shooting Brake má vedle speciální karoserie i jiný interiér s centrálně umístěnými přístroji, exkluzivním čalouněním a jedinečným dřevěným dekorem. Kolik tahle úprava mohla v 70. letech stát, se teď jen těžko dozvíme, ale bylo zvykem, že exkluzivní automobil stál v té době zhruba dvakrát více než velký rodinný dům.

Začalo to Věčně nespokojenou: Galerie nejrychlejších aut světa

Začalo to Věčně nespokojenou: Galerie nejrychlejších aut světa

Vůz prošel renovací u Hexagon Classics, proveřil ho servis Ferrari a nyní se draží v aukci. Zajímavostí je, že se na jeho renovaci podílel člověk, který toto konkrétní auto u společnosti Panther Westwinds stavěl. Pokud byste chtěli speciální kombi a vaše Ferrari FF vás už nudí, tady máte jedinečnou možnost.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

20.  2.  2020 | Jan Mička | 26 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků