Ferrari má další model a není to nic jiného než derivát  loni představeného 296 GTB.  Novinku s označením 296 GTS automobilka bere jako první Spider s motorem V6. Zdroj: Ferrari

Ferrari má další model a není to nic jiného než derivát loni představeného 296 GTB. Novinku s označením 296 GTS automobilka bere jako první Spider s motorem V6. | Zdroj: Ferrari

První motor V6 Ferrari vydalo v roce 1956 o rok později se objevil v monopostu Dino 156 F2. Zdroj: Ferrari

První motor V6 Ferrari vydalo v roce 1956 o rok později se objevil v monopostu Dino 156 F2. | Zdroj: Ferrari

A ano, v roce 1969 se prodávalo Dino 2400 Spider s motorem 2.4 V6, ale pod značkou Fiat. Zdroj: Ferrari

A ano, v roce 1969 se prodávalo Dino 2400 Spider s motorem 2.4 V6, ale pod značkou Fiat. | Zdroj: Ferrari

Technicky se GTS od GTB nijak zásadně neliší. I nadále je základem šestiválcový motor o objemu 2,99 litru s úhlem rozevření válců 120 stupňů, mezi nimiž jsou turbodmychadla. Zdroj: Ferrari

Technicky se GTS od GTB nijak zásadně neliší. I nadále je základem šestiválcový motor o objemu 2,99 litru s úhlem rozevření válců 120 stupňů, mezi nimiž jsou turbodmychadla. | Zdroj: Ferrari

Samotný agregát bez hybridní pomoci dokáže produkovat výkon 221 koní na litr objemu, což už je samo o sobě úžasné. Spárovaný je s osmistupňovým automatem. Zdroj: Ferrari

Samotný agregát bez hybridní pomoci dokáže produkovat výkon 221 koní na litr objemu, což už je samo o sobě úžasné. Spárovaný je s osmistupňovým automatem. | Zdroj: Ferrari

Síla motoru jde na zadní kola přes elektronicky řízený samosvorný diferenciál. Elektromotor o výkonu 122 kW (167 koní) je umístěný vzadu a energii sbírá z brzd a externě nabíjetelného 7,45kWh akumulátoru. Zdroj: Ferrari

Síla motoru jde na zadní kola přes elektronicky řízený samosvorný diferenciál. Elektromotor o výkonu 122 kW (167 koní) je umístěný vzadu a energii sbírá z brzd a externě nabíjetelného 7,45kWh akumulátoru. | Zdroj: Ferrari

Elektrický pomocník pracuje na principu MGU-K, tedy jako motorgenerátor připojený k zadní nápravě, což je technologie z F1 a pokračovatel systému KERS. Zdroj: Ferrari

Elektrický pomocník pracuje na principu MGU-K, tedy jako motorgenerátor připojený k zadní nápravě, což je technologie z F1 a pokračovatel systému KERS. | Zdroj: Ferrari

Spojka se nachází mezi motory, aby umožnila odpojení spalovacího a jízdu pouze na elektřinu, což bude s plně nabitou baterií na zhruba 25 kilometrů. Výsledný výkon obou motorů činí 830 koní a GTS tak slibuje akceleraci z 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy. Zdroj: Ferrari

Spojka se nachází mezi motory, aby umožnila odpojení spalovacího a jízdu pouze na elektřinu, což bude s plně nabitou baterií na zhruba 25 kilometrů. Výsledný výkon obou motorů činí 830 koní a GTS tak slibuje akceleraci z 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy. | Zdroj: Ferrari

V tomto se od GTB neliší, rozdíl je až v akceleraci z 0 na 200 km/h, kdy GTS to zvládne o 0,3 sekundy pomaleji. Za čas 7,6 sekundy se ale žádný Spider nemusí stydět. Zdroj: Ferrari

V tomto se od GTB neliší, rozdíl je až v akceleraci z 0 na 200 km/h, kdy GTS to zvládne o 0,3 sekundy pomaleji. Za čas 7,6 sekundy se ale žádný Spider nemusí stydět. | Zdroj: Ferrari

S motorem v 8500 otáčkách vám bude asi jedno, že si užíváte hlasitější reprodukci motoru a vítr ve vlasech na úkor vyšší hmotnosti, která se zvedla oproti GTB 70 kg na výsledných 1540 kg. Zdroj: Ferrari

S motorem v 8500 otáčkách vám bude asi jedno, že si užíváte hlasitější reprodukci motoru a vítr ve vlasech na úkor vyšší hmotnosti, která se zvedla oproti GTB 70 kg na výsledných 1540 kg. | Zdroj: Ferrari

Trochu problémověji možná GTS vypadá v porovnání s předchozí berlinettou, protože i když je samotný motor o 30 kg lehčí, má 296 GTS o 120 kg vyšší suchou hmotnost než 488 Spider s motorem V8, což je poměrně dost. Zdroj: Ferrari

Trochu problémověji možná GTS vypadá v porovnání s předchozí berlinettou, protože i když je samotný motor o 30 kg lehčí, má 296 GTS o 120 kg vyšší suchou hmotnost než 488 Spider s motorem V8, což je poměrně dost. | Zdroj: Ferrari

Zákazníkům ale asi supertěžký moždíř ráže 42 mm Tlustá Berta připomínat nebude. Dle prvních reakcí je výchozí 296 GTB naštěstí lehkonohé. Zdroj: Ferrari

Zákazníkům ale asi supertěžký moždíř ráže 42 mm Tlustá Berta připomínat nebude. Dle prvních reakcí je výchozí 296 GTB naštěstí lehkonohé. | Zdroj: Ferrari

Střecha se při stahování efektně rozdělení na dvě části a schová hned za sedadla. Lze tak učinit i za jízdy do rychlosti 45 km/h a celé to trvá 14 sekund. Zdroj: Ferrari

Střecha se při stahování efektně rozdělení na dvě části a schová hned za sedadla. Lze tak učinit i za jízdy do rychlosti 45 km/h a celé to trvá 14 sekund. | Zdroj: Ferrari

I GTS má pak možnost paketu Assetto Fiorano, který mimo jiné obsahuje pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup2R a pokryje vůz bílým polepem. Zdroj: Ferrari

I GTS má pak možnost paketu Assetto Fiorano, který mimo jiné obsahuje pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup2R a pokryje vůz bílým polepem. | Zdroj: Ferrari

 Zdroj: Ferrari

| Zdroj: Ferrari

 Zdroj: Ferrari

| Zdroj: Ferrari

 Zdroj: Ferrari

| Zdroj: Ferrari

 Zdroj: Ferrari

| Zdroj: Ferrari

 Zdroj: Ferrari

| Zdroj: Ferrari

 Zdroj: Ferrari

| Zdroj: Ferrari

První motor V6 Ferrari vydalo v roce 1956 o rok později se objevil v monopostu Dino 156 F2. Zdroj: Ferrari
A ano, v roce 1969 se prodávalo Dino 2400 Spider s motorem 2.4 V6, ale pod značkou Fiat. Zdroj: Ferrari
Technicky se GTS od GTB nijak zásadně neliší. I nadále je základem šestiválcový motor o objemu 2,99 litru s úhlem rozevření válců 120 stupňů, mezi nimiž jsou turbodmychadla. Zdroj: Ferrari
Samotný agregát bez hybridní pomoci dokáže produkovat výkon 221 koní na litr objemu, což už je samo o sobě úžasné. Spárovaný je s osmistupňovým automatem. Zdroj: Ferrari
20
Fotogalerie

Ferrari 296 GTS působí proti 488 Spider trochu jako Tlustá Berta. Výkon 830 koní vás má přesvědčit o opaku

Ferrari přináší další Spider. Tentokrát jako první hybrid s motorem V6, co umí stovku pod tři vteřiny.

Ferrari má další model a není to nic jiného než derivát loni představeného 296 GTB. Novinku s označením 296 GTS automobilka bere jako první Spider s motorem V6. První motor V6 Ferrari vydalo v roce 1956 o rok později se objevil v monopostu Dino 156 F2. A ano, v roce 1969 se prodávalo Dino 2400 Spider s motorem 2.4 V6, ale pod značkou Fiat.

Technicky se GTS od GTB nijak zásadně neliší. I nadále je základem šestiválcový motor o objemu 2,99 litru s úhlem rozevření válců 120 stupňů, mezi nimiž jsou turbodmychadla. Samotný agregát bez hybridní pomoci dokáže produkovat výkon 221 koní na litr objemu, což už je samo o sobě úžasné. Spárovaný je s osmistupňovým automatem.

Síla motoru jde na zadní kola přes elektronicky řízený samosvorný diferenciál. Elektromotor o výkonu 122 kW (167 koní) je umístěný vzadu a energii sbírá z brzd a externě nabíjetelného 7,45kWh akumulátoru. Elektrický pomocník pracuje na principu MGU-K, tedy jako motorgenerátor připojený k zadní nápravě, což je technologie z F1 a pokračovatel systému KERS.

Spojka se nachází mezi motory, aby umožnila odpojení spalovacího a jízdu pouze na elektřinu, což bude s plně nabitou baterií na zhruba 25 kilometrů. Výsledný výkon obou motorů činí 830 koní a GTS tak slibuje akceleraci z 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy. V tomto se od GTB neliší, rozdíl je až v akceleraci z 0 na 200 km/h, kdy GTS to zvládne o 0,3 sekundy pomaleji. Za čas 7,6 sekundy se ale žádný Spider nemusí stydět.

S motorem v 8500 otáčkách vám bude asi jedno, že si užíváte hlasitější reprodukci motoru a vítr ve vlasech na úkor vyšší hmotnosti, která se zvedla oproti GTB 70 kg na výsledných 1540 kg. Trochu problémověji možná GTS vypadá v porovnání s předchozí berlinettou, protože i když je samotný motor o 30 kg lehčí, má 296 GTS o 120 kg vyšší suchou hmotnost než 488 Spider s motorem V8, což je poměrně dost. Zákazníkům ale asi supertěžký moždíř ráže 42 mm Tlustá Berta připomínat nebude. Dle prvních reakcí je výchozí 296 GTB naštěstí lehkonohé.

Střecha se při stahování efektně rozdělení na dvě části a schová hned za sedadla. Lze tak učinit i za jízdy do rychlosti 45 km/h a celé to trvá 14 sekund. I GTS má pak možnost paketu Assetto Fiorano, který mimo jiné obsahuje pneumatiky Michelin Pilot Sport Cup2R a pokryje vůz bílým polepem.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud