Moc krásný autoB-]
No a to se ještě pracovalo na šíleném okruhovém speciálu 288 GTO Evoluzione (650 koní, 940 kg, 360 km/h, 0-200 pod 10 s), který nakonec posloužil jako laboratoř technologií a designu pro F40.
A proč šíleném..?
1. Protože to bylo schválně navrhnuto jako přemotorovaná extrémně lehká mrcha.2. Prostě se na to podívej.
Tak to je snad jasný, že to nenavrhoval nikdo omylem..V té době to byl jen běžný směr vývoje sportovního speciálu, na tom nebylo z tehdejšího pohledu nic šílenýho.. Dobře si všechny tyhle strojovny pamatuju z doby jejich vzniku a taky si pamatuju to nadšení novinářů, který sálalo z jejich článků.. Dneska se na ty mašiny a celou skupinu B kouká div né přes prsty, jako na nějakej mor, kterej nás nedejbože málem vyhubil všude okolo závodních tratí..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.