Fernando Alonso končí ve Formuli 1! Rozhodnutý byl už dlouho

Motoristický svět včera očekával zásadní sdělení týkající se budoucnosti Fernanda Alonsa. Dvojnásobný mistr světa Formule 1 pravděpodobně zamíří do seriálu IndyCars.

Není výjimkou, že si piloti Formule 1 „odskočí“ na delší čas zazávodit i do jiných odvětví motorsportu. Své o tom vědí třeba Kimi Räikkönen nebo Robert Kubica, kteří v minulosti ukončili kariéru, vrhli se do světa rallye, aby se později do F1 vrátili. Podobně na tom možná bude i Fernando Alonso.

Tato situace jasně ukazuje, proč nechcete zůstat stát po startu závodu

Tato situace jasně ukazuje, proč nechcete zůstat stát po startu závodu

Mistr světa Formule 1 z let 2005 a 2006 působí v seriálu od roku 2001 a za tu dobu stihnul vystřídat týmy Minardi, Renault, Ferrari a McLaren. Jisté je, že v příštím roce jej v seriálu neuvidíme. „Po 17 nádherných letech v tomto úžasném sportu je čas udělat změnu a jít dál,“ uvedl v prohlášení sedmatřicetiletý pilot a dodal, že v letošním roce odjede ještě několik velkých cen s větším odhodláním a vášní než kdy dříve.

F1 bude zase o něco nudnější. Ze startovního roštu zmizí krásné dívky!

F1 bude zase o něco nudnější. Ze startovního roštu zmizí krásné dívky!

Alonso však zatím neuvedl, kudy se budou ubírat jeho další kroky. „Uvidíme, co přinese budoucnost. Nové úžasné výzvy jsou za rohem. Zažívám jedno z nejšťastnějších období v životě, ale musím pokračovat ve zkoumání nových dobrodružství,“ prozradil. Spekuluje se o tom, že zamíří do seriálu IndyCar, se kterým už má také své zkušenosti.

Šílená logistika závodů Formule 1. Podívejte se do zákulisí! (video)

Šílená logistika závodů Formule 1. Podívejte se do zákulisí! (video)

Španělský závodník byl podle svých slov pevně rozhodnutý už několik měsíců, nicméně nevyloučil, že se do serálu Formule 1 nevrátí. Už se také živě spekuluje o tom, kdo jej v sedačce McLarenu v příští sezóně nahradí, přičemž podle serveru F1sport.cz to nebude nikdo z mladých jezdců. Tým by měl zájem o Daniela Ricciarda, ten však míří k Renaultu.

TEST Lexus ES 300h Luxury: Jiný pohled na svět. Změní ten váš?

Lexus ES 300h

Přicházím k pětimetrové japonské limuzíně za necelé dva miliony korun. V nabídce má pouze jeden motor a jednu převodovku. Má Lexus ES 300h ve své třídě co nabídnout?

včera | Vladimír Kadera | 56 příspěvků
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 47 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků