Fernando Alonso končí ve Formuli 1! Rozhodnutý byl už dlouho

Motoristický svět včera očekával zásadní sdělení týkající se budoucnosti Fernanda Alonsa. Dvojnásobný mistr světa Formule 1 pravděpodobně zamíří do seriálu IndyCars.

Není výjimkou, že si piloti Formule 1 „odskočí“ na delší čas zazávodit i do jiných odvětví motorsportu. Své o tom vědí třeba Kimi Räikkönen nebo Robert Kubica, kteří v minulosti ukončili kariéru, vrhli se do světa rallye, aby se později do F1 vrátili. Podobně na tom možná bude i Fernando Alonso.

Tato situace jasně ukazuje, proč nechcete zůstat stát po startu závodu

Tato situace jasně ukazuje, proč nechcete zůstat stát po startu závodu

Mistr světa Formule 1 z let 2005 a 2006 působí v seriálu od roku 2001 a za tu dobu stihnul vystřídat týmy Minardi, Renault, Ferrari a McLaren. Jisté je, že v příštím roce jej v seriálu neuvidíme. „Po 17 nádherných letech v tomto úžasném sportu je čas udělat změnu a jít dál,“ uvedl v prohlášení sedmatřicetiletý pilot a dodal, že v letošním roce odjede ještě několik velkých cen s větším odhodláním a vášní než kdy dříve.

F1 bude zase o něco nudnější. Ze startovního roštu zmizí krásné dívky!

F1 bude zase o něco nudnější. Ze startovního roštu zmizí krásné dívky!

Alonso však zatím neuvedl, kudy se budou ubírat jeho další kroky. „Uvidíme, co přinese budoucnost. Nové úžasné výzvy jsou za rohem. Zažívám jedno z nejšťastnějších období v životě, ale musím pokračovat ve zkoumání nových dobrodružství,“ prozradil. Spekuluje se o tom, že zamíří do seriálu IndyCar, se kterým už má také své zkušenosti.

Šílená logistika závodů Formule 1. Podívejte se do zákulisí! (video)

Šílená logistika závodů Formule 1. Podívejte se do zákulisí! (video)

Španělský závodník byl podle svých slov pevně rozhodnutý už několik měsíců, nicméně nevyloučil, že se do serálu Formule 1 nevrátí. Už se také živě spekuluje o tom, kdo jej v sedačce McLarenu v příští sezóně nahradí, přičemž podle serveru F1sport.cz to nebude nikdo z mladých jezdců. Tým by měl zájem o Daniela Ricciarda, ten však míří k Renaultu.

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid: Když to prostě všechno šlape

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet Hybrid

Suzuki Vitara už koupíte pouze s mild-hybridním ústrojím pod kapotou. Může to jeho charakteru uškodit?

včera | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST RAM 1500 Longhorn 5.7 V8 HEMI: Hustý pracant i Rolls-Royce zároveň

RAM 1500 Longhorn HEMI

Americká auta jsou na českých silnicích stále docela úkazem. Jasným králem mezi nimi je RAM 1500, který jsme vyzkoušeli v kovbojské výbavě Longhorn a s pořádným motorem V8 pod kapotou!

5.  4.  2020 | Vladimír Kadera | 88 příspěvků
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG 1st Edition: Sesazený král Evropy vrací úder

Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG

Přestože se nový Volkswagen Golf tváří jako ten minulý, ve skutečnosti prošel komplexní proměnou. Spoléhá na elektrifikaci a přijel se zcela novým pojetím interiéru. Všechno to přináší zajímavé výhody, ale také jisté nevýhody.

1.  4.  2020 | Jan Mička | 60 příspěvků