Fernando Alonso končí ve Formuli 1! Rozhodnutý byl už dlouho

Motoristický svět včera očekával zásadní sdělení týkající se budoucnosti Fernanda Alonsa. Dvojnásobný mistr světa Formule 1 pravděpodobně zamíří do seriálu IndyCars.

Není výjimkou, že si piloti Formule 1 „odskočí“ na delší čas zazávodit i do jiných odvětví motorsportu. Své o tom vědí třeba Kimi Räikkönen nebo Robert Kubica, kteří v minulosti ukončili kariéru, vrhli se do světa rallye, aby se později do F1 vrátili. Podobně na tom možná bude i Fernando Alonso.

Tato situace jasně ukazuje, proč nechcete zůstat stát po startu závodu

Tato situace jasně ukazuje, proč nechcete zůstat stát po startu závodu

Mistr světa Formule 1 z let 2005 a 2006 působí v seriálu od roku 2001 a za tu dobu stihnul vystřídat týmy Minardi, Renault, Ferrari a McLaren. Jisté je, že v příštím roce jej v seriálu neuvidíme. „Po 17 nádherných letech v tomto úžasném sportu je čas udělat změnu a jít dál,“ uvedl v prohlášení sedmatřicetiletý pilot a dodal, že v letošním roce odjede ještě několik velkých cen s větším odhodláním a vášní než kdy dříve.

F1 bude zase o něco nudnější. Ze startovního roštu zmizí krásné dívky!

F1 bude zase o něco nudnější. Ze startovního roštu zmizí krásné dívky!

Alonso však zatím neuvedl, kudy se budou ubírat jeho další kroky. „Uvidíme, co přinese budoucnost. Nové úžasné výzvy jsou za rohem. Zažívám jedno z nejšťastnějších období v životě, ale musím pokračovat ve zkoumání nových dobrodružství,“ prozradil. Spekuluje se o tom, že zamíří do seriálu IndyCar, se kterým už má také své zkušenosti.

Šílená logistika závodů Formule 1. Podívejte se do zákulisí! (video)

Šílená logistika závodů Formule 1. Podívejte se do zákulisí! (video)

Španělský závodník byl podle svých slov pevně rozhodnutý už několik měsíců, nicméně nevyloučil, že se do serálu Formule 1 nevrátí. Už se také živě spekuluje o tom, kdo jej v sedačce McLarenu v příští sezóně nahradí, přičemž podle serveru F1sport.cz to nebude nikdo z mladých jezdců. Tým by měl zájem o Daniela Ricciarda, ten však míří k Renaultu.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků