Fernando Alonso končí ve Formuli 1! Rozhodnutý byl už dlouho

Motoristický svět včera očekával zásadní sdělení týkající se budoucnosti Fernanda Alonsa. Dvojnásobný mistr světa Formule 1 pravděpodobně zamíří do seriálu IndyCars.

Není výjimkou, že si piloti Formule 1 „odskočí“ na delší čas zazávodit i do jiných odvětví motorsportu. Své o tom vědí třeba Kimi Räikkönen nebo Robert Kubica, kteří v minulosti ukončili kariéru, vrhli se do světa rallye, aby se později do F1 vrátili. Podobně na tom možná bude i Fernando Alonso.

Tato situace jasně ukazuje, proč nechcete zůstat stát po startu závodu

Tato situace jasně ukazuje, proč nechcete zůstat stát po startu závodu

Mistr světa Formule 1 z let 2005 a 2006 působí v seriálu od roku 2001 a za tu dobu stihnul vystřídat týmy Minardi, Renault, Ferrari a McLaren. Jisté je, že v příštím roce jej v seriálu neuvidíme. „Po 17 nádherných letech v tomto úžasném sportu je čas udělat změnu a jít dál,“ uvedl v prohlášení sedmatřicetiletý pilot a dodal, že v letošním roce odjede ještě několik velkých cen s větším odhodláním a vášní než kdy dříve.

F1 bude zase o něco nudnější. Ze startovního roštu zmizí krásné dívky!

F1 bude zase o něco nudnější. Ze startovního roštu zmizí krásné dívky!

Alonso však zatím neuvedl, kudy se budou ubírat jeho další kroky. „Uvidíme, co přinese budoucnost. Nové úžasné výzvy jsou za rohem. Zažívám jedno z nejšťastnějších období v životě, ale musím pokračovat ve zkoumání nových dobrodružství,“ prozradil. Spekuluje se o tom, že zamíří do seriálu IndyCar, se kterým už má také své zkušenosti.

Šílená logistika závodů Formule 1. Podívejte se do zákulisí! (video)

Šílená logistika závodů Formule 1. Podívejte se do zákulisí! (video)

Španělský závodník byl podle svých slov pevně rozhodnutý už několik měsíců, nicméně nevyloučil, že se do serálu Formule 1 nevrátí. Už se také živě spekuluje o tom, kdo jej v sedačce McLarenu v příští sezóně nahradí, přičemž podle serveru F1sport.cz to nebude nikdo z mladých jezdců. Tým by měl zájem o Daniela Ricciarda, ten však míří k Renaultu.

TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

včera | Vladimír Kadera | 14 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků