Šéf dozorčí rady VW Group Ferdinand Piëch dosti otevřeně naznačil, že německý gigant plánuje přidat přinejmenším jednu značku do svého portfolia. Je to součást strategie, která počítá s tím, že německý koncern stane v roce 2018 na vrcholu automobilového průmyslu.
Piëch to řekl v rozhovoru pro německý měsíčník ADAC Motorwelt. „Za deset let bude jedno z mých dětí řídit jednu z přinejmenším třinácti značek koncernu.“
Volkswagen má v současnosti 12 značek (osobní vozy – 8, lehká užitková auta – 1, nákladní vozy – 2, motocykly – 1).
Piëch už ale další podrobnosti v rozhovoru nezmínil.
V poslední době se hodně hovořilo o tom, že německý výrobce hodlá představit levnou značku pro rozvíjející se trhy a rozhodnutí by mohlo padnout tento rok.
Je také dobře známo, že Piëch pohlíží se zalíbením na italskou Alfu Romeo. Nicméně šéf Fiatu Sergio Marchionne kategoricky nedávno znovu prohlásil, že tato značka není na prodej. Piëch o Alfě Romeo hovořil v rozhovoru pro ADAC Motorwelt jako o „kultovní značce“.