Ferdinand Piëch řekl, že Volkswagen uvažuje o třinácté značce

Ferdinand Piëch řekl, že Volkswagen uvažuje o třinácté značce

Šéf dozorčí rady VW Group Ferdinand Piëch dosti otevřeně naznačil, že německý gigant plánuje přidat přinejmenším jednu značku do svého portfolia. Je to součást strategie, která počítá s tím, že německý koncern stane v roce 2018 na vrcholu automobilového průmyslu.

Piëch to řekl v rozhovoru pro německý měsíčník ADAC Motorwelt. „Za deset let bude jedno z mých dětí řídit jednu z přinejmenším třinácti značek koncernu.“ 

Volkswagen má v současnosti 12 značek (osobní vozy – 8, lehká užitková auta – 1, nákladní vozy – 2, motocykly – 1).

Piëch už ale další podrobnosti v rozhovoru nezmínil.

V poslední době se hodně hovořilo o tom, že německý výrobce hodlá představit levnou značku pro rozvíjející se trhy a rozhodnutí by mohlo padnout tento rok. 

Je také dobře známo, že Piëch pohlíží se zalíbením na italskou Alfu Romeo. Nicméně šéf Fiatu Sergio Marchionne kategoricky nedávno znovu prohlásil, že tato značka není na prodej. Piëch o Alfě Romeo hovořil v rozhovoru pro ADAC Motorwelt jako o „kultovní značce“.

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv-G75: Co nabídne nejlevnější zoom-zoom?

TEST Mazda 2 1.5 Skyactiv G75

Zástupce segmentu B automobilky Mazda má v Evropě opravdu tvrdou konkurenci. Co všechno dostanete za tři sta tisíc?

22.  1.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků
Minitest Toyota Hilux 2.4 D4-D: I ta už se umí vyšňořit!

Toyota Hilux 2.4 D4-D (minitest)

Hilux osmé generace už má nový čumák. V rámci výroční edice se snaží zaujmout i tu klientelu kolem tunových pick-upů, která touží po co nejosobnějším vzezření a chování svého pracanta.

20.  1.  2019 | AutoRevue.cz | 11 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

17.  1.  2019 | Miro Mihálik | 3 příspěvky