Ferdinand Piëch řekl, že Volkswagen uvažuje o třinácté značce

Ferdinand Piëch řekl, že Volkswagen uvažuje o třinácté značce

Šéf dozorčí rady VW Group Ferdinand Piëch dosti otevřeně naznačil, že německý gigant plánuje přidat přinejmenším jednu značku do svého portfolia. Je to součást strategie, která počítá s tím, že německý koncern stane v roce 2018 na vrcholu automobilového průmyslu.

Piëch to řekl v rozhovoru pro německý měsíčník ADAC Motorwelt. „Za deset let bude jedno z mých dětí řídit jednu z přinejmenším třinácti značek koncernu.“ 

Volkswagen má v současnosti 12 značek (osobní vozy – 8, lehká užitková auta – 1, nákladní vozy – 2, motocykly – 1).

Piëch už ale další podrobnosti v rozhovoru nezmínil.

V poslední době se hodně hovořilo o tom, že německý výrobce hodlá představit levnou značku pro rozvíjející se trhy a rozhodnutí by mohlo padnout tento rok. 

Je také dobře známo, že Piëch pohlíží se zalíbením na italskou Alfu Romeo. Nicméně šéf Fiatu Sergio Marchionne kategoricky nedávno znovu prohlásil, že tato značka není na prodej. Piëch o Alfě Romeo hovořil v rozhovoru pro ADAC Motorwelt jako o „kultovní značce“.

bazar

VW Passat 2
Rok výroby: 2012
Stav: 161 359 km
Cena: 252 000 Kč
VW Touran 1,6
Rok výroby: 2014
Stav: 128 565 km
Cena: 278 000 Kč
VW Passat 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 135 349 km
Cena: 258 000 Kč
VW Passat 2
Rok výroby: 2005
Stav: 199 600 km
Cena: 135 000 Kč
VW Amarok 2
Rok výroby: 2011
Stav: 145 284 km
Cena: 470 000 Kč
VW Sharan 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 235 312 km
Cena: 111 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků