Geniální Ferdinand Piëch postavil VW na nohy. Poznejte celý příběh jeho života

Haftan  |  08. 09. 2019 08:47

Áááá, chlebodárce si objednal retrospektivu svého pohlavára a koncernrevue ihned pochopilo, za co budou prémie na vánoce letos...

Odpovědět  |   | 
JFK  |  08. 09. 2019 10:46

Za tvůj životní neúspěch nemůže vw Group, ale tvoje výchova, už to pochop konečně :)

Odpovědět  |   | 
.  |  08. 09. 2019 12:30

Prdlajs. Kdyby skutečně ten "chlebodárce" existoval, tak tohle vedení redakce dávno vyhodil. Protože individua jako jsi ty odpuzují normální slušné čtenáře kterých by jinak byla většina.

Odpovědět  |   | 
 |  09. 09. 2019 11:16

je známo, že Piech se s Hitlerwagenem nerozešel v dobrém, tak proč by si takový článek objednávali?

Odpovědět  |   | 
king014  |  08. 09. 2019 09:57

Říct Ferdinandovi Porsche že je Čech tak nejspíš dostanete po tlamě, tito lidé se někdy za Čechy nepovažovali, byli to hrdí Rakušané žijící na území Československa.

Odpovědět  |   | 
Ben  |  08. 09. 2019 13:22

Nebyli to Češi, ale Sudeťáci (Rakouští, nebo Němečtí).... k nám Čechům se nehlásili a my se nehlásili k nim, obývali jsme společný prostor a tím o haslo, občas se promíchalo manželství, ale tím to haslo. Starý Porsche trochu česky mluvil, ale k republice se nehlásil asi jako řada Čechů trochu mluvila německy, každý jsme byli jiní, ale žili v jednom prostoru, kdyby se nám sudeťáci nezbláznili a nevolali Heim ins Reich vznikla by řada vynikajících vozů a společné spolupráce, na kterou jsme si museli počkat až po sametu. Škoda pod křídly VW kvete a dělá skvělá a dobře jezdící auta. Na to buďme hrdí, naše budoucnost je společná ať se to někomu líbí nebo ne, ale já Čech a ty Němec, už žádný Protektorát a žádný divoký odsun.

Odpovědět  |   | 
Ijon  |  09. 09. 2019 09:11

To je taky fakt, ono se moc nemluví o tom, že Tatra v nejslavnějším období byla řízena německy mluvícími "Sudeťáky" (když jsme u aut). Češi a Moravané tam pracovali víceméně jen na dělnických profesích. Po válce bylo vedení buď odsunuto nebo rovnou pozavíráno, to byl taky jeden z důvodů tamního ukončení výroby osobních aut).
Taky ale myslím, že odsun Sudetských Němců byl v tehdejší poválečné situaci asi nevyhnutelný, protože se tehdy nikdo neptal, jestli jsi řval Heim ins Reich nebo ne. Pohraniční oblasti se ale z odsunu nevzpamatovaly úplně dodnes, zalidnění přičinlivými obyvateli z Východního Slovenska kupodivu taky nepomohlo.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 09. 2019 10:11

Nejlepší období měla tatra mezi roky 1945 a 1989. U toho žádní sudeťáci nebyli. Pád do nicoty začal rokem 89.

Odpovědět  |   | 
 |  09. 09. 2019 11:18

jo a země je placatá

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  08. 09. 2019 13:27

Nebyl to žádný suchar, zplodit se čtyřmi ženami dvanáct dětí.... borec.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  08. 09. 2019 13:51

Co mi to jen připomíná, jó už vim! Program Lebensborn!

Odpovědět  |   | 
Sv. Benedikt  |  09. 09. 2019 08:23

Byl to největší génius všech dob napříč všemi obory lidského poznání! A proto si zde na koncernrevue zaslouží další porci článků,na které se už teď nesmírně těšíme.

Odpovědět  |   | 
Mara  |  09. 09. 2019 09:09

To je zase průjem komplexů. Proč to čtete, fňukny? Přiznejte se, vás to flagelantství baví :)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

včera | Vladimír Kadera | 23 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků

Nejčtenější články

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 57 N/A
Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce neprobíhá, o opravu musíte zažádat

Motor 1.5 TSI má problém. Svolávací akce ne…

Na problémový chod motoru 1.5 TSI si majitelé vozů koncernu VW stěžovali už dlouhou dobu. Opravu sice autorizované servisy řeší, o svolávací akci se však oficiálně nejedná.

30.  8.  2019 | | 192 N/A
Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má plno asistentů a LED světlomety

Nová Kia Xceed odhaluje ceny. V základu má …

Novou Kiu Xceed si budete moci už příští týden prohlédnout na výstavě Auta na náplavce. Importér už zveřejnil ceny a nevypadají vůbec zle.

24.  8.  2019 | | 34 N/A