Geniální Ferdinand Piëch postavil VW na nohy. Poznejte celý příběh jeho života

Haftan  |  08. 09. 2019 08:47

Áááá, chlebodárce si objednal retrospektivu svého pohlavára a koncernrevue ihned pochopilo, za co budou prémie na vánoce letos...

Odpovědět  |   | 
JFK  |  08. 09. 2019 10:46

Za tvůj životní neúspěch nemůže vw Group, ale tvoje výchova, už to pochop konečně :)

Odpovědět  |   | 
.  |  08. 09. 2019 12:30

Prdlajs. Kdyby skutečně ten "chlebodárce" existoval, tak tohle vedení redakce dávno vyhodil. Protože individua jako jsi ty odpuzují normální slušné čtenáře kterých by jinak byla většina.

Odpovědět  |   | 
 |  09. 09. 2019 11:16

je známo, že Piech se s Hitlerwagenem nerozešel v dobrém, tak proč by si takový článek objednávali?

Odpovědět  |   | 
king014  |  08. 09. 2019 09:57

Říct Ferdinandovi Porsche že je Čech tak nejspíš dostanete po tlamě, tito lidé se někdy za Čechy nepovažovali, byli to hrdí Rakušané žijící na území Československa.

Odpovědět  |   | 
Ben  |  08. 09. 2019 13:22

Nebyli to Češi, ale Sudeťáci (Rakouští, nebo Němečtí).... k nám Čechům se nehlásili a my se nehlásili k nim, obývali jsme společný prostor a tím o haslo, občas se promíchalo manželství, ale tím to haslo. Starý Porsche trochu česky mluvil, ale k republice se nehlásil asi jako řada Čechů trochu mluvila německy, každý jsme byli jiní, ale žili v jednom prostoru, kdyby se nám sudeťáci nezbláznili a nevolali Heim ins Reich vznikla by řada vynikajících vozů a společné spolupráce, na kterou jsme si museli počkat až po sametu. Škoda pod křídly VW kvete a dělá skvělá a dobře jezdící auta. Na to buďme hrdí, naše budoucnost je společná ať se to někomu líbí nebo ne, ale já Čech a ty Němec, už žádný Protektorát a žádný divoký odsun.

Odpovědět  |   | 
Ijon  |  09. 09. 2019 09:11

To je taky fakt, ono se moc nemluví o tom, že Tatra v nejslavnějším období byla řízena německy mluvícími "Sudeťáky" (když jsme u aut). Češi a Moravané tam pracovali víceméně jen na dělnických profesích. Po válce bylo vedení buď odsunuto nebo rovnou pozavíráno, to byl taky jeden z důvodů tamního ukončení výroby osobních aut).
Taky ale myslím, že odsun Sudetských Němců byl v tehdejší poválečné situaci asi nevyhnutelný, protože se tehdy nikdo neptal, jestli jsi řval Heim ins Reich nebo ne. Pohraniční oblasti se ale z odsunu nevzpamatovaly úplně dodnes, zalidnění přičinlivými obyvateli z Východního Slovenska kupodivu taky nepomohlo.

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  09. 09. 2019 10:11

Nejlepší období měla tatra mezi roky 1945 a 1989. U toho žádní sudeťáci nebyli. Pád do nicoty začal rokem 89.

Odpovědět  |   | 
 |  09. 09. 2019 11:18

jo a země je placatá

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  08. 09. 2019 13:27

Nebyl to žádný suchar, zplodit se čtyřmi ženami dvanáct dětí.... borec.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  08. 09. 2019 13:51

Co mi to jen připomíná, jó už vim! Program Lebensborn!

Odpovědět  |   | 
Sv. Benedikt  |  09. 09. 2019 08:23

Byl to největší génius všech dob napříč všemi obory lidského poznání! A proto si zde na koncernrevue zaslouží další porci článků,na které se už teď nesmírně těšíme.

Odpovědět  |   | 
Mara  |  09. 09. 2019 09:09

To je zase průjem komplexů. Proč to čtete, fňukny? Přiznejte se, vás to flagelantství baví :)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest BMW 440i xDrive Cabrio: Jízda s panem Dokonalým. Možná už naposledy

BMW 440i xDrive Cabrio

Kabriolety střední velikosti se už pomalu stávají ohroženým druhem. Buďme rádi za každého zástupce této dokonalé třídy!

16.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT: Zákaznicí, koukejte. Konkurenti, učte se!

SsangYong Korando 1.6XDI 4x4 AT

Naftový motor, automatická převodovka, pohon všech kol a více než slušná výbava. Korando je na souboj s evropskými konkurenty perfektně připraveno.

14.  11.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 41 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 247 N/A
Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

včera | | 44 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A