Felino CB7: závodní geny na běžnou silnici, z 0 na 100 km/h za 3,5 s

Kanadská společnost Felino založená závodníkem Antoinem Bessettem představuje odvážně pojaté kupé CB7 s motorem V8 od General Motors.

O podobných projektech vás informujeme průběžně. Většinou ale zůstává u zbožných přání a počítačových kreseb, nicméně v tomto případě vám můžeme ukázat jeden z prototypů přímo v jízdě. Sportovní kupé Felino CB7 bylo představeno na autosalonu v Montrealu a jde o první sériový model z Bessettových dílen. O pohon vozu se má postarat osmiválec GM s objemem 6,2 l, výkonem 532 koní (391 kW) a točivým momentem 662 Nm, jenž se skrze šestistupňovou manuální (za příplatek polosamočinnou sekvenční) převodovku přenáší na kola zadní nápravy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Felino CB7 s agresivní přídí a poměrně tupě zakončenou zádí

Kupé Felino CB7 s ostře řezanými rysy, rozevlátou přídí a splývající zádí ve stylu Bugatti Type 57SC Atlantic má být 4 200 dlouhé, 1 900 mm široké a 1 100 mm vysoké a jeho pohotovostní hmotnost má činit 1 134 kg při vyvážení 50:50 mezi nápravy. Výrobce slibuje zrychlení z 0 na 100 km/h zhruba za 3,5 s. Struktura karoserie má být vyrobena z uhlíkových kompozitů, podobně jako její povrchové díly.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toto auto by mohlo opravdu pobavit...

Kola obou náprav s osmnáctipalcovými litými ráfky jsou zavěšena na párech lichoběžníkových závěsů se stavitelnými vzpěrami. O náležité zpomalení se postarají ocelové kotoučové brzdy na všech kolech s průměrem 355 mm v kombinaci s šestipístkovými třmeny vpředu a čtyřpístkovými vzadu, přičemž za příplatek mají být k mání také uhlíkokeramické kotouče.

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

22.  2.  2018 | Jan Mička | 4 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků