Felino CB7: závodní geny na běžnou silnici, z 0 na 100 km/h za 3,5 s

Kanadská společnost Felino založená závodníkem Antoinem Bessettem představuje odvážně pojaté kupé CB7 s motorem V8 od General Motors.

O podobných projektech vás informujeme průběžně. Většinou ale zůstává u zbožných přání a počítačových kreseb, nicméně v tomto případě vám můžeme ukázat jeden z prototypů přímo v jízdě. Sportovní kupé Felino CB7 bylo představeno na autosalonu v Montrealu a jde o první sériový model z Bessettových dílen. O pohon vozu se má postarat osmiválec GM s objemem 6,2 l, výkonem 532 koní (391 kW) a točivým momentem 662 Nm, jenž se skrze šestistupňovou manuální (za příplatek polosamočinnou sekvenční) převodovku přenáší na kola zadní nápravy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Felino CB7 s agresivní přídí a poměrně tupě zakončenou zádí

Kupé Felino CB7 s ostře řezanými rysy, rozevlátou přídí a splývající zádí ve stylu Bugatti Type 57SC Atlantic má být 4 200 dlouhé, 1 900 mm široké a 1 100 mm vysoké a jeho pohotovostní hmotnost má činit 1 134 kg při vyvážení 50:50 mezi nápravy. Výrobce slibuje zrychlení z 0 na 100 km/h zhruba za 3,5 s. Struktura karoserie má být vyrobena z uhlíkových kompozitů, podobně jako její povrchové díly.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toto auto by mohlo opravdu pobavit...

Kola obou náprav s osmnáctipalcovými litými ráfky jsou zavěšena na párech lichoběžníkových závěsů se stavitelnými vzpěrami. O náležité zpomalení se postarají ocelové kotoučové brzdy na všech kolech s průměrem 355 mm v kombinaci s šestipístkovými třmeny vpředu a čtyřpístkovými vzadu, přičemž za příplatek mají být k mání také uhlíkokeramické kotouče.

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků