Felino CB7: závodní geny na běžnou silnici, z 0 na 100 km/h za 3,5 s

Kanadská společnost Felino založená závodníkem Antoinem Bessettem představuje odvážně pojaté kupé CB7 s motorem V8 od General Motors.

O podobných projektech vás informujeme průběžně. Většinou ale zůstává u zbožných přání a počítačových kreseb, nicméně v tomto případě vám můžeme ukázat jeden z prototypů přímo v jízdě. Sportovní kupé Felino CB7 bylo představeno na autosalonu v Montrealu a jde o první sériový model z Bessettových dílen. O pohon vozu se má postarat osmiválec GM s objemem 6,2 l, výkonem 532 koní (391 kW) a točivým momentem 662 Nm, jenž se skrze šestistupňovou manuální (za příplatek polosamočinnou sekvenční) převodovku přenáší na kola zadní nápravy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Felino CB7 s agresivní přídí a poměrně tupě zakončenou zádí

Kupé Felino CB7 s ostře řezanými rysy, rozevlátou přídí a splývající zádí ve stylu Bugatti Type 57SC Atlantic má být 4 200 dlouhé, 1 900 mm široké a 1 100 mm vysoké a jeho pohotovostní hmotnost má činit 1 134 kg při vyvážení 50:50 mezi nápravy. Výrobce slibuje zrychlení z 0 na 100 km/h zhruba za 3,5 s. Struktura karoserie má být vyrobena z uhlíkových kompozitů, podobně jako její povrchové díly.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toto auto by mohlo opravdu pobavit...

Kola obou náprav s osmnáctipalcovými litými ráfky jsou zavěšena na párech lichoběžníkových závěsů se stavitelnými vzpěrami. O náležité zpomalení se postarají ocelové kotoučové brzdy na všech kolech s průměrem 355 mm v kombinaci s šestipístkovými třmeny vpředu a čtyřpístkovými vzadu, přičemž za příplatek mají být k mání také uhlíkokeramické kotouče.

Předchozí KAPITOLY Následující
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků