Felicie pěkně zostra

Přestože byla výroba Felicie letos oficiálně ukončena, je stále ještě mnoho firem, které se těmito vozy zabývají a vylepšují je. Jednou z nejznámějších firem na našem trhu je AirDesign.
Felicie pěkně zostra
Prvním krokem, který Felicie absolvovala, byla montáž dílů, které zlepšují vzhled všem známé karoserie. Nejprve přišla na řadu jiná maska, společně s modifikovaným předním spoilerem. Klepněte pro větší obrázek Potom plastové nástavce blatníků a prahů, které na sebe velmi dobře navazují a tvoří ucelený dojem. Zadní nárazník se také nevyhnul úpravám a přibyla na něm spodní lišta, která sahá až do úrovně výfuku. Nad zadním oknem přibylo decentní aerodynamické křidélko se třetím brzdovým světlem a karoserie byla doplněna několika polepy, mimo jiné i na středních sloupcích.

V interiéru jsou umístěny sportovní sedadla od firmy Konig, ozdobné koberečky a kruhové přístroje jsou ve stříbrné barvě. Sportovní volant, pedály i řadící páka jsou dnes již povinným prvkem tuningu interiéru. Pro větší pohodu při cestování proti slunci najdeme v horní části předního skla sluneční clonu.

Co by to však bylo za úpravu, která by se nedotkla jízdních vlastností. Na voze jsou namontovány šestidílné ráfky z lehkých slitin v barvě matně stříbrné, která spolu se zářivou červenou dotváří celkový agresivní design. Na podvozku jsou sportovní tlumiče HP-Sporting, které zaručí dokonalé chování auta i při nejostřejší jízdě. Vzhledem ke sportovnímu předurčení jsou na předních kolech, na rozdíl od série, kotouče chlazené. Kotouče najdeme i na zadní nápravě, takže zastavení i z nejvyšších rychlostí by neměl být problém. K tomu, aby o vás věděli všichni sousedé v ulici je určen laděný výfuk, který mimo jiné přidá i nějaký ten koník navíc. Aby bylo vozidlo běžně použitelné v denním provozu, nebyl záměrně výkon motoru zvyšován mechanickými úpravami, takže pod kapotou můžeme najít jen jinou řídící jednotku.

Základní požadavek bylo to, aby Felicie byla použitelná pro běžné ježdění, což zůstalo zachováno v plném rozsahu, ale docíleno bylo toho, že nebude příliš mnoho motoristických nadšenců, kteří by se za tímto autem neohlédli.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků