Humorná ta cena je, což o to, ale za přímo tragédy považuji ty, co jsou schopni dát za něco typu Š1XX stejný, ne-li větší ranec. Felda byla aspoň na ježdění nezmar auto a s 1,6 jezdila i svižně. Feldy zastavila až rez nosných částí, protože na malichernosti prohnilých dveří kufru stačila velká krycí lišta. Na tohle auto vzpomínám rád, protože díly na to byly za hubičku a ani to nic moc nechtělo a s LPG si to taky dobře rozumělo.
Felda je dobré auto, ale když chceš jako já výherní semaforovou nabušeninu v RALLY SPORTU ..no už deset let a samé zlaté medaileB-]
Docela zajímavé jsou dvě fotky, když se klikne v článku přímo na ten odkaz na inzerát. Tam je poměrně pozoruhodný detail řadící páky shora, která vypadá poměrně opotřebovaně. A také foto servisní knížky, kde to vypadá, že předposlední prohlídka byla v r. 2000 při 4200 km, a poslední záznam je z r. 2002 při 5500 km. To nevypadá na příliš pravidelné prohlídky v autorizovaném servisu, ale asi k tomu budou spíš záznamy z STK. Že by v tom byl přes 20 let starý olej, a k čemu asi byly při tak nízkém nájezdu zimní pneu na plechových discích? ;-)
kdyby jste to nemohli prodat, vezmu ji za 1500
Podle fotek to má i tažné, to by mohla být původní požadovaná cena o 2 nuly nižší, tedy 2600,- Kč ... :-D
Pardon, že nějaký blázen dá cenovou na nějakou věc, ještě neznamená, že ji to v reálu má. Tohle za 300t může koupit jen idiot.
Za pár let by to mohl být veterán. Možná ten prodávající předpokládá, že se najde nějaký spekulant, který by předpokládal, že to časem ještě stoupne na ceně ...
Veterán to sice bude, ale protože jich byly vyrobeny desetitisíce tak svou hodnotu bude mít tak za 40 let (snad)
A proč ne. Když jsem viděl kolik peněz jsou někteří lidi ochotní zaplatit za starý a doslova plesnivý jawy, tak se nedivím už ničemu.
což o to, ale když to mají ve stodole nic proti, ale když jedeš pěknou krajinou a dojedeš skupinku komoušů co spalují olej, tak máš na co nadávat.
Ty jo za felinu je i 20 000 moc...
Česká nostalgie…😀 aneb když má někdo peníze navíc….dejte tohle na mobile a výsměch ….
"Výbava GLX znamenala třeba zrcátka lakovaná v barvě vozu...". Vůz na snímku je evidentně nemá, asi by se hodilo nad tím psaním nebo kopírováním více přemýšlet... Jestli se nepletu, tak to byla až záležitost po-faceliftu.Jinak to má pro mnohé jistě nádech nostalgie a 1.6 od VW byla na takové autíčko slušná motorizace, ale dát za to takové peníze chce opravdu velké odhodlání.
Lakování přišlo s MPI motory
Měli jsme těch 1,6 tenkrát ve firmě několik z r. 1996, krátké i combi. Většina jezdila slušně, jen jedna byla nějaká horší. Tenkrát byla záruka 7 let na prorezavění karoserie, a většinou začaly jako první reznout páté dveře. U jedné ve verzi kombi byla vyměněna v rámci té záruky asi půlka karoserie. Některé měly ABS, ale ani jedna neměla posilovač řízení. Vždycky jsme říkali, že by to chtělo posilovač anebo posilovat. Takže kdoví, jestli ten posilovač má i tenhle bazarový kousek?
Jj, 1.6 už pro přední nápravu znamenala větší zátěž a posilovač se zde určitě hodil. Něco mi říká, že ještě těžší diesely už jej měly v naprostém základu. Jinak se však stále jednalo o celkově lehké auto, kde i těch papírově ne zrovna kdovíjakých 55 kW dokázalo s autem slušně zacvičit.
Je to tak, diesely měly posilovač v základu. Taky jsme měli jednoho naftového kombíka a byl to "traktor". Spolehlivě dovezl všude všechno. Po 9 letech jsme ho prodali jednomu muzikantovi, kterému sloužila dalších X let. Když ji chtěl likvidovat pro celkovou shnilost, koupil ju od něho jeden automechanik, že si ju spraví. Možná, že slouží dodnes.
1,6 měla posilovač v základu až od určité doby, nevím jestli až od faceliftu (srpen 1996).
Pokud to nemá posilovač, tak to pozná hned při parkování, když bude chtít natočit kola na místě. Za jízdy i při popojíždění to zas tak moc nevadilo. Jinak podle té fotky volantu to nemá ani airbag. Volant s airbagem vypadal jinak.
Naprosto neospravedlnitelná cena. Za MB190 nebo E36 v pohodě, ale za tuhle parodii na auto to může zaplatit jenom někdo mladej, kdo v tom nikdy nejezdil, zároveň je fanda do škodovek a zároveň trochu mimo.
Možná na tu Feldu budou levnější náhradní díly a servis, než na MB190 nebo E36? ;-)
v opravách škodovek se ve větší míře lidé dopouštějí trestních činů ať už krádeží nebo kupování kradených ND.
To mi připomíná jednoho policejního kapitána, který bydlel kolem r. 1995 na vesnici někde u Brna, a měl zaparkovaný svůj Mercedes asi 2m od otevřeného okna do ložnice. Ráno přišel k autu, a nemohl nastartovat, ani kontrolky se nerozsvítily. Když otevřel přední kapotu, tak motorový prostor vypadal z půlky prázdný, protože mu přes noc vymontovali chladič plus pár dalších dílů. Prý se tenkrát v Brně vyskytovaly partičky, které kradly díly na zakázku přímo podle požadavků určitých servisů. Zkrátka všichni majitelé těch různých "luxusních" ojetin z druhé ruky asi taky nejezdí servisovat jen do značkových servisů, a nekupují pouze originální díly přímo od výrobce? ;-)
Jasně, ale ceny ND řeším, pokud tu feldu kupuju za 15.000 Kč, ne za 250 tisíc.
Na Felda za 260 tisíc by asi náhradní díly neměly být nějakou dobu zapotřebí. Ovšem kdo si koupí za stejnou cenu ojetý Mercedes nebo E46, toho určitě ceny servisu nebo dílů vůbec nebudou zajímat, že? :-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.