FCA investuje 700 milionů euro do nového Fiatu 500. Elektromobil je součástí většího plánu

Ffff  |  12. 07. 2019 13:09

A já se těšil že si konečně koupím novou 500 kde si konečně posadím pohodlně,volant si přitáhnu k tělu a oni to budou dělat jenom v elektrice. Takže nic no

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  14. 07. 2019 07:07

Ale nene. Za prve, precti si to pozorne a za druhe z logiky - Fiat do toho dava klasicky Fire motory, kterych se nevzda a ani by pro to nebyl duvod. Vzdyt technicky splnovali euro 6 u 1.4ky uz pred 7mi lety a u 1.2ky pred 10. To co voksl dohani jeste dneska nesmyslama a dokud se nevrati k neprimemu vstriku tak nejspis ani poradne nedozene (tedy vlastne u 1.8 a 2.0 tsi uz se vracet zacal).

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 07. 2019 13:27

Pokud to pořád budou dělat bez rychlo DC nabíjení, tak je to na kára sotva kolem komína čili naprd.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 07. 2019 07:04

Takže poslední prachy vsadí chudý a vydrancovaný Fiat na mrtvého koně (elektroauto) a jediný model, který jej živí (klasickou 500) nechá chcípnout bez žrádla a vody. Dost nerozumné.

Odpovědět  |   | 
pave69  |  13. 07. 2019 11:38

Ten mrtvý kůň má vyžrat evropské dotace - to jim možná vyjde

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 07. 2019 12:27

Fiat zaplatí Tesle 2 milijardy eur aby moh vůbec dál vyrábět spalovací sračkomety
https://www.czechcrunch.cz/2019/05/tesla-ziska-az-2-... ...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  13. 07. 2019 17:28

Vydrancovanymu? Kde to zijes, Fiatem jezdi prakticky cela jizni amerika a co se dodavek tyka, tak i severni. Dneska na Ducato l5h3 cekas skoro rok, vsechno jde do statu a kanady. Tipo je tezkej konkurent oktavky/scaly a 500L nema v podstate konkurenci (ve verzi cross pak neco mezi karoqem a kodiaqem) To co fiat zivi neni klasicka mala 500vka, ale hlavne 500X+L, Strada, Doblo, Ducato a Tipo (a stejnomodely pod hlavickou Dodge). A je to mimochodem snad jedina evropska automobilka, ktera nema problem s emisema a dovoli si prodavat stejny model na obou kontinentech.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 07. 2019 18:39

1. Fiat (značka) je každoročně v těžkých finančních ztrátách, které zatím v rámci FCA vykrývá Jeep a další US značky. Výsledkem je, že značka Fiat má jen minimální investice do nových modelů.
2. Důsledkem je zastarávání modelového portfolia a vytrvalý ústup z předních pozic. Fiat byl před mnoha lety největší producent v EU, dnes nestíhá ani tu blbou šáde, která tehdy neznamenala vůbec nic. Renault, VW, PSA, Ford a další už Fiatu utekly v EU o deset parníků.
3. Tipo těžký konkurent Octavie? Nebuď pro smích, Tipo v Evropě patří k loserům třídy a v Evropě neprodává ani půlku toho co Octavie. Potácí se někde kolem desátého místa a soupeří s korejskými automobilkami, které mu brzy také naloží pěknou rychtu. A v celosvětovém porovnání jsou prodeje Tipa vedle Octavie doslova trapas..
4. Když nemá problém s emisemi, tak proč si musí kupovat emisní povolenky od Tesly? Aby podpořila svého konkurenta?

Odpovědět  |   | 
Voša  |  13. 07. 2019 18:52

Nemá cenu diskutovat, tady je nalezlý jenom Emisolevácký dobytek..Fiat byl je a bude...prodává v Evropě stejné množství jako prodává Škodovka...Někdo platí pokuty za emisní levárny, nékdo hokz může investovat do budoucna...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 07. 2019 19:09

To je právě ta tragédie Fiatu, kdysi největší v Evropě a dnes nestíhá šáde.
https://www.acea.be/uploads/press_releases_fi... ...
A investice do rozvoje jsou u koncernu VW cca 15 mld. eur, zkus najít automobilku, která dává na vývoj více, FCA dává doslova drobné, pár set milionů za 2-3 roky aby vypotili jednu elektru, která je zastaralá už teď, když je na papíře.
https://www.strategyand.pwc.com/innovation1000...

Odpovědět  |   | 
elektro  |  13. 07. 2019 21:00

Tak ono jediné prakticky po všech stránkách funkční elektro je BMW i3 a par městských šuplíků jako Tazzari, Aixam eCity apod. Jinak co se týká toho vývoje, tak 500e se prodává běžně už nějakou dobu, a voksl teprve plánuje. Ale doufejme, že to ani jeden nedotáhne do konce, litiový baterie je takovej svinec, že většího nevidět....

Odpovědět  |   | 
TPK  |  13. 07. 2019 20:54

Tak odzadu - ty snad ani nevis jak ty emisni povolenky fungujou a k cemu vlastne jsou. Nedavno jsem byl nucen porizovat nove auto. Srovnani tipo vs octavia skoncilo takovym natreskem pro skodovku, ze se to neda ani popsat. Nechapu, kdo si takovou sracku s primovstrikou turbonujdou muze koupit. A kdyz pominu motory, tak je oktavka nizsi a mlatim se do hlavy pri nastupovani (merim skoro 200cm). A jeste k tomu za dvojnasobny penize. No fuj. Co se modelovyho portfolia tyka, tak evropa neni hlavni odbytiste, podivej se do brazilie, 12-15 modelu. Doublecab strada je treba podle myho uzasny auto, ktery by slo i v evprope. Jenze to nestihaj delat. Toliko k ustupu z pozic chytraku. Jeep Renegade = Fiat 500X, Dodge neon = Fiat tipo, a tak bych moh pokracovat srandisto.... Ale nepatri k naplni me prace tahat **** z mentalniho bahna...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  14. 07. 2019 07:46

Tak to si mi vzal rovnou z pusy. Snad bych jen dodal nabidku na novy Dodge RAM van. Ale nevim jestli uz taky nebude ustoupena z pozic :D https://www.expresswaydodge.net/new-Evansville-2019-RAM-P... ...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 07. 2019 08:35

Taky se podívej, co se v té Brazílii dělá za hrůzy. Ta auta jsou technicky i výbavou pravěká a za ceny toho, co máme v Evropě.
Fiat je mrtvola, značka, o které mě ani nenapadne uvažovat. Deset zoufalých variací na zaostalou 500 (a devět z toho je myšlence 500 vzdáleno jak z jiné galaxie). Naštěstí už konečně přestali dělat zoufalé Punto. Zbyl jim jeden model, který v polovině specifikací je spíš lowend, než plná nižší střední.

Odpovědět  |   | 
pavel  |  15. 07. 2019 10:37

Za tvoje zoufaly myslenkovy pochody nemyslici mrtvoly nemuzu, uvazuj si o cem chces, zrejme to bude vlhkej sen o vlastnictvi jakehokoli noveho auta. .... Vybavou? Jo tak to budes ty ten typickej "zakaznik" vyzadujici hrani pisisvoru na radiu nez dorazi odtahovka pro jeho chciplotinu :D Protoze jiny rozdily ve vybave nevidim (a vlastne i tyhle chujoviny si muzes priplatit i v ty brazilii a argentine) a tady je bohuzel i fiat cpe u vetsiny modelu ve standardu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 07. 2019 11:21

Koukám, že fiaťácká zkrachovalost se projevuje i v myšlení příznivců značky.
Všichni tu machrujete tím, kolik modelů Fiat v Brazílii nabízí, a přitom to jsou všechno vraky technicky vycházející z minulé generace Punta nebo Pandy... Dva airbagy jsou zázrak a o něčem lepším si může každý nechat jen zdát...
Fiat je mrtvola, nabídka v Evropě je zaostalá i vůči Dacii.

Odpovědět  |   | 
pavel  |  15. 07. 2019 15:07

Aaha, dachnar. No tak si dej hlavne pozor at nebouras. Naposledy jsem sejmul jednoho co se mi otacel pred nosem v loganu a kdybych jel o 5-10km rychlejs, tak je mrtvej. Dostal to na A sloupek a deformace zkoncili uz na sedacce a navic tomu pak nesli otevrit dvere. Ja mel rozbitou mlhovku. Jo a ten logan byl 3 mesice starej, zadna starozitnost. A nezobecnuj, tu Brazilii jsem dal jenom jako malej priklad, protoze amerika je pro FCA hlavnim trhem.

Odpovědět  |   | 
pravěk  |  15. 07. 2019 10:41

Pravěký? No jo, to nesmíš koukat na foxla a jeho 3-5 generací starý prexichtěný golfy a pola :D

Odpovědět  |   | 
Tom  |  16. 07. 2019 06:33

Karle, Fiat neni ten, kdo je tu chudy a vydrancovany, zkus strycka googla 😉

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A