FCA investuje 700 milionů euro do nového Fiatu 500. Elektromobil je součástí většího plánu

Ffff  |  12. 07. 2019 13:09

A já se těšil že si konečně koupím novou 500 kde si konečně posadím pohodlně,volant si přitáhnu k tělu a oni to budou dělat jenom v elektrice. Takže nic no

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  14. 07. 2019 07:07

Ale nene. Za prve, precti si to pozorne a za druhe z logiky - Fiat do toho dava klasicky Fire motory, kterych se nevzda a ani by pro to nebyl duvod. Vzdyt technicky splnovali euro 6 u 1.4ky uz pred 7mi lety a u 1.2ky pred 10. To co voksl dohani jeste dneska nesmyslama a dokud se nevrati k neprimemu vstriku tak nejspis ani poradne nedozene (tedy vlastne u 1.8 a 2.0 tsi uz se vracet zacal).

Odpovědět  |   | 
kuk  |  12. 07. 2019 13:27

Pokud to pořád budou dělat bez rychlo DC nabíjení, tak je to na kára sotva kolem komína čili naprd.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 07. 2019 07:04

Takže poslední prachy vsadí chudý a vydrancovaný Fiat na mrtvého koně (elektroauto) a jediný model, který jej živí (klasickou 500) nechá chcípnout bez žrádla a vody. Dost nerozumné.

Odpovědět  |   | 
pave69  |  13. 07. 2019 11:38

Ten mrtvý kůň má vyžrat evropské dotace - to jim možná vyjde

Odpovědět  |   | 
kuk  |  13. 07. 2019 12:27

Fiat zaplatí Tesle 2 milijardy eur aby moh vůbec dál vyrábět spalovací sračkomety
https://www.czechcrunch.cz/2019/05/tesla-ziska-az-2-... ...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  13. 07. 2019 17:28

Vydrancovanymu? Kde to zijes, Fiatem jezdi prakticky cela jizni amerika a co se dodavek tyka, tak i severni. Dneska na Ducato l5h3 cekas skoro rok, vsechno jde do statu a kanady. Tipo je tezkej konkurent oktavky/scaly a 500L nema v podstate konkurenci (ve verzi cross pak neco mezi karoqem a kodiaqem) To co fiat zivi neni klasicka mala 500vka, ale hlavne 500X+L, Strada, Doblo, Ducato a Tipo (a stejnomodely pod hlavickou Dodge). A je to mimochodem snad jedina evropska automobilka, ktera nema problem s emisema a dovoli si prodavat stejny model na obou kontinentech.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 07. 2019 18:39

1. Fiat (značka) je každoročně v těžkých finančních ztrátách, které zatím v rámci FCA vykrývá Jeep a další US značky. Výsledkem je, že značka Fiat má jen minimální investice do nových modelů.
2. Důsledkem je zastarávání modelového portfolia a vytrvalý ústup z předních pozic. Fiat byl před mnoha lety největší producent v EU, dnes nestíhá ani tu blbou šáde, která tehdy neznamenala vůbec nic. Renault, VW, PSA, Ford a další už Fiatu utekly v EU o deset parníků.
3. Tipo těžký konkurent Octavie? Nebuď pro smích, Tipo v Evropě patří k loserům třídy a v Evropě neprodává ani půlku toho co Octavie. Potácí se někde kolem desátého místa a soupeří s korejskými automobilkami, které mu brzy také naloží pěknou rychtu. A v celosvětovém porovnání jsou prodeje Tipa vedle Octavie doslova trapas..
4. Když nemá problém s emisemi, tak proč si musí kupovat emisní povolenky od Tesly? Aby podpořila svého konkurenta?

Odpovědět  |   | 
Voša  |  13. 07. 2019 18:52

Nemá cenu diskutovat, tady je nalezlý jenom Emisolevácký dobytek..Fiat byl je a bude...prodává v Evropě stejné množství jako prodává Škodovka...Někdo platí pokuty za emisní levárny, nékdo hokz může investovat do budoucna...

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 07. 2019 19:09

To je právě ta tragédie Fiatu, kdysi největší v Evropě a dnes nestíhá šáde.
https://www.acea.be/uploads/press_releases_fi... ...
A investice do rozvoje jsou u koncernu VW cca 15 mld. eur, zkus najít automobilku, která dává na vývoj více, FCA dává doslova drobné, pár set milionů za 2-3 roky aby vypotili jednu elektru, která je zastaralá už teď, když je na papíře.
https://www.strategyand.pwc.com/innovation1000...

Odpovědět  |   | 
elektro  |  13. 07. 2019 21:00

Tak ono jediné prakticky po všech stránkách funkční elektro je BMW i3 a par městských šuplíků jako Tazzari, Aixam eCity apod. Jinak co se týká toho vývoje, tak 500e se prodává běžně už nějakou dobu, a voksl teprve plánuje. Ale doufejme, že to ani jeden nedotáhne do konce, litiový baterie je takovej svinec, že většího nevidět....

Odpovědět  |   | 
TPK  |  13. 07. 2019 20:54

Tak odzadu - ty snad ani nevis jak ty emisni povolenky fungujou a k cemu vlastne jsou. Nedavno jsem byl nucen porizovat nove auto. Srovnani tipo vs octavia skoncilo takovym natreskem pro skodovku, ze se to neda ani popsat. Nechapu, kdo si takovou sracku s primovstrikou turbonujdou muze koupit. A kdyz pominu motory, tak je oktavka nizsi a mlatim se do hlavy pri nastupovani (merim skoro 200cm). A jeste k tomu za dvojnasobny penize. No fuj. Co se modelovyho portfolia tyka, tak evropa neni hlavni odbytiste, podivej se do brazilie, 12-15 modelu. Doublecab strada je treba podle myho uzasny auto, ktery by slo i v evprope. Jenze to nestihaj delat. Toliko k ustupu z pozic chytraku. Jeep Renegade = Fiat 500X, Dodge neon = Fiat tipo, a tak bych moh pokracovat srandisto.... Ale nepatri k naplni me prace tahat **** z mentalniho bahna...

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  14. 07. 2019 07:46

Tak to si mi vzal rovnou z pusy. Snad bych jen dodal nabidku na novy Dodge RAM van. Ale nevim jestli uz taky nebude ustoupena z pozic :D https://www.expresswaydodge.net/new-Evansville-2019-RAM-P... ...

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 07. 2019 08:35

Taky se podívej, co se v té Brazílii dělá za hrůzy. Ta auta jsou technicky i výbavou pravěká a za ceny toho, co máme v Evropě.
Fiat je mrtvola, značka, o které mě ani nenapadne uvažovat. Deset zoufalých variací na zaostalou 500 (a devět z toho je myšlence 500 vzdáleno jak z jiné galaxie). Naštěstí už konečně přestali dělat zoufalé Punto. Zbyl jim jeden model, který v polovině specifikací je spíš lowend, než plná nižší střední.

Odpovědět  |   | 
pavel  |  15. 07. 2019 10:37

Za tvoje zoufaly myslenkovy pochody nemyslici mrtvoly nemuzu, uvazuj si o cem chces, zrejme to bude vlhkej sen o vlastnictvi jakehokoli noveho auta. .... Vybavou? Jo tak to budes ty ten typickej "zakaznik" vyzadujici hrani pisisvoru na radiu nez dorazi odtahovka pro jeho chciplotinu :D Protoze jiny rozdily ve vybave nevidim (a vlastne i tyhle chujoviny si muzes priplatit i v ty brazilii a argentine) a tady je bohuzel i fiat cpe u vetsiny modelu ve standardu.

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  15. 07. 2019 11:21

Koukám, že fiaťácká zkrachovalost se projevuje i v myšlení příznivců značky.
Všichni tu machrujete tím, kolik modelů Fiat v Brazílii nabízí, a přitom to jsou všechno vraky technicky vycházející z minulé generace Punta nebo Pandy... Dva airbagy jsou zázrak a o něčem lepším si může každý nechat jen zdát...
Fiat je mrtvola, nabídka v Evropě je zaostalá i vůči Dacii.

Odpovědět  |   | 
pavel  |  15. 07. 2019 15:07

Aaha, dachnar. No tak si dej hlavne pozor at nebouras. Naposledy jsem sejmul jednoho co se mi otacel pred nosem v loganu a kdybych jel o 5-10km rychlejs, tak je mrtvej. Dostal to na A sloupek a deformace zkoncili uz na sedacce a navic tomu pak nesli otevrit dvere. Ja mel rozbitou mlhovku. Jo a ten logan byl 3 mesice starej, zadna starozitnost. A nezobecnuj, tu Brazilii jsem dal jenom jako malej priklad, protoze amerika je pro FCA hlavnim trhem.

Odpovědět  |   | 
pravěk  |  15. 07. 2019 10:41

Pravěký? No jo, to nesmíš koukat na foxla a jeho 3-5 generací starý prexichtěný golfy a pola :D

Odpovědět  |   | 
Tom  |  16. 07. 2019 06:33

Karle, Fiat neni ten, kdo je tu chudy a vydrancovany, zkus strycka googla 😉

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíli po zakoupení. Při jeho vyprošťování plakal

Nový majitel zničil vzácný supersport chvíl…

Ryk legendy si řidič užil pouze několik okamžiků. Vyprostit vůz z křoví trvalo hodinu.

16.  9.  2019 | | 3 N/A
Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejlevnější off-road na našem trhu!

Nové Suzuki Jimny má české ceny. Je to nejl…

Stará technika v moderním hávu na japonský způsob již má české ceny. Na poměry off-roadů je Suzuki Jimny opravdu levné!

18.  9.  2019 | | 39 N/A
Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá hvězda Top Gearu ale našla řešení

Zaujmout dnešní mládež není snadné. Bývalá …

Lék na krizi středního věku podle Richarda Hamonda je opět na scéně. Tentokrát je to ještě větší sranda než minule.

5.  9.  2019 | | 11 N/A
Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ceny z roku 2002 to možná změní

Připadá vám nová Škoda Superb moc drahá? Ce…

Při pohledu do archivních ceníků si člověk uvědomí, že to, co je dnes samozřejmostí, kdysi bývalo za tučný příplatek, nebo nebylo vůbec. Podobně můžeme nahlížet i na Škodu Superb z roku 2002, která v základu vycházela na ty samé peníze co dnes.

25.  8.  2019 | | 72 N/A
Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. Konkurenti by se měli zamyslet

Nový Renault Clio má české ceny a výbavy. K…

Renault zveřejnil české ceny nového Clia během dnešní tiskové konference. Vůz je v základu o téměř 50 tisíc levnější než Volkswagen Polo a trumfnul i Škodu Fabia.

10.  9.  2019 | | 59 N/A