FCA Fiat-Chrysler zřejmě ukončí výrobu osobních aut v USA kvůli nákladům

7 komentářů

petr164
12. srpna • 16:42

Když nevadí dosavadní mexická výroba v Evropě, pak proč ne?

jean
3. srpna • 12:37

Aby sa Sergio nedočkal lacných áut, ktoré nikto nekúpi, v usácku funguje patriotizmus aj v dobe, ked nie sú MS v hokeji a futbale.
Moc sa mi nezdá, že usáci budú hromadne kupovať cudzie autá, ved aj Hyundai a Acura, či Toyota si postavili továrne v USA, aby sa mohli aspoň čiastočne tváriť, že sú z USA

your.god
3. srpna • 19:27

Japonci a Korejci vyrábí v USA jenom kvůli tomu, že jim Američani vyměřovali tak vysoké dovozní clo, že jim tím vlastně znemožnili konkurovat domácím firmám. Američani jsou velkohubí patrioti jen do té doby, než mají zaplatit víc peněz. To je normální.
A rozdíl mezi americkým a mexickým dělníkem je úplně stejný jako mezi německým dělníkem a dělníkem českým.

legnaw
3. srpna • 23:04

takze i mexican je ozrala...

Kankunen
3. srpna • 8:37

No mně by zajímal jaký finanční rozdíl dělá lidská dělnická práce mexičana na autě v USA a Mexiku. Co kdyby pan účetní začal vyrábět kvalitnější auta, za které si lidi rádi trochu připlatí.

Zdeněk
3. srpna • 9:23

Práce v USA začíná na 175 Kč/hod. což je docela dost,ale máš pravdu s tou kvalitou,Toyota zaplatí slušně amerického dělníka,hodně prodá i vydělá.

FFire
4. srpna • 19:30

V automobilovém průmyslu těžko.

Doporučujeme

Články odjinud