Zdá se, že MG to na čínském trhu svědčí. MG

Zdá se, že MG to na čínském trhu svědčí. | MG

Tady ho známe jako reinkarnovanou značku se dvěma SUV, ale v Asii nabízí také sedany. MG

Tady ho známe jako reinkarnovanou značku se dvěma SUV, ale v Asii nabízí také sedany. | MG

MG5 a MG6 nezapřou inspiraci německým Mercedesem. MG

MG5 a MG6 nezapřou inspiraci německým Mercedesem. | MG

Nyní se automobilka rozhodla posunout se o segment výše s MG7. MG

Nyní se automobilka rozhodla posunout se o segment výše s MG7. | MG

Toto označení použila už v letech 2007 až 2013. Wheesage

Toto označení použila už v letech 2007 až 2013. | Wheesage

Šlo o modernizovaný Rover 75 s technikou BMW. Wheesage

Šlo o modernizovaný Rover 75 s technikou BMW. | Wheesage

Novinku tak lze považovat za druhou generaci a prvního zástupce luxusnější řady Black Label zaměřené na moderní technologie a atraktivní design. MG

Novinku tak lze považovat za druhou generaci a prvního zástupce luxusnější řady Black Label zaměřené na moderní technologie a atraktivní design. | MG

Tentokrát MG vsadilo na siluetu fastbacku, okořeněnou řadou dynamických prvků. MG

Tentokrát MG vsadilo na siluetu fastbacku, okořeněnou řadou dynamických prvků. | MG

Příď s rozměrným otvorem, který zároveň nahrazuje masku chladiče, odkazuje na koncept Cyberster. MG

Příď s rozměrným otvorem, který zároveň nahrazuje masku chladiče, odkazuje na koncept Cyberster. | MG

Dynamické vlny na boku reprezentují současnou asijskou modernu. MG

Dynamické vlny na boku reprezentují současnou asijskou modernu. | MG

Zadní část s aktivním spoilerem typu ducktail a nepřerušeným páskem světel evokuje podobnost s Hyundaiem Ioniq6. MG

Zadní část s aktivním spoilerem typu ducktail a nepřerušeným páskem světel evokuje podobnost s Hyundaiem Ioniq6. | MG

MG7 je ale mnohem „divočejší“, což dokazuje čtveřice koncovek výfuku v agresivně střiženém nárazníku. MG

MG7 je ale mnohem „divočejší“, což dokazuje čtveřice koncovek výfuku v agresivně střiženém nárazníku. | MG

Spíše se snaží přiblížit prémiovým modelům jako Audi A7, BMW řady 8 a Mercedes-Benz CLS. MG

Spíše se snaží přiblížit prémiovým modelům jako Audi A7, BMW řady 8 a Mercedes-Benz CLS. | MG

Předběžné informace hovoří o délce 4 884 mm, šířce 1 889 mm a výsece 1 447 mm. MG

Předběžné informace hovoří o délce 4 884 mm, šířce 1 889 mm a výsece 1 447 mm. | MG

Ve srovnání s německou prémií je menší bude pochopitelné výrazně levnější. MG

Ve srovnání s německou prémií je menší bude pochopitelné výrazně levnější. | MG

Podobu interiéru a specifikaci motorů si MG nechává k premiéře konané 17. srpna. MG

Podobu interiéru a specifikaci motorů si MG nechává k premiéře konané 17. srpna. | MG

Místní zdroje s předstihem potvrzují, že vyobrazená verze 405 VTGI Trophy bude mít přeplňovaný dvoulitr s výkonem 189 kW a točivým momentem 405 Nm v kombinaci s devítistupňovým automatem ZF. MG

Místní zdroje s předstihem potvrzují, že vyobrazená verze 405 VTGI Trophy bude mít přeplňovaný dvoulitr s výkonem 189 kW a točivým momentem 405 Nm v kombinaci s devítistupňovým automatem ZF. | MG

Dostupnější verze 300 VTGI bude mít přeplňovanou patnáctistovku s výkonem 136 kW a 405 Nm točivého momentu. V tomto případě MG zvolilo sedmistupňový automat DCT. V polovině příštího roku by měl přijít ještě plug-in hybrid s vyšším výkonem. MG

Dostupnější verze 300 VTGI bude mít přeplňovanou patnáctistovku s výkonem 136 kW a 405 Nm točivého momentu. V tomto případě MG zvolilo sedmistupňový automat DCT. V polovině příštího roku by měl přijít ještě plug-in hybrid s vyšším výkonem. | MG

MG7 pravděpodobně zůstane pouze záležitostí čínského trhu. USA a Evropě vidí automobilka perspektivu spíše v elektrifikovaných crossoverech a SUV. MG

MG7 pravděpodobně zůstane pouze záležitostí čínského trhu. USA a Evropě vidí automobilka perspektivu spíše v elektrifikovaných crossoverech a SUV. | MG

Tady ho známe jako reinkarnovanou značku se dvěma SUV, ale v Asii nabízí také sedany. MG
MG5 a MG6 nezapřou inspiraci německým Mercedesem. MG
Nyní se automobilka rozhodla posunout se o segment výše s MG7. MG
Toto označení použila už v letech 2007 až 2013. Wheesage
19
Fotogalerie

Fastback MG7 je novou vlajkovou lodí značky. Může zaútočit na prémii, ovšem za rozumnější cenu

Zatímco Evropa a USA je orientovaná na crossovery a SUV, v Číně je MG úspěšné i se sedany. Model MG7 má značku designem více přiblížit prémii, ale za podstatně nižší cenu.

Zdá se, že MG to na čínském trhu svědčí. U nás ho známe jako reinkarnovanou značku se dvěma SUV, ale v Asii nabízí i sedany. MG5 a MG6 nezapřou inspiraci německým Mercedesem. Nyní se automobilka rozhodla posunout o segment výše s MG7.

Toto označení použila už v letech 2007 až 2013. Šlo o modernizovaný Rover 75 s technikou BMW. Novinku tak lze považovat za druhou generaci a prvního zástupce luxusnější řady Black Label zaměřené na moderní technologie a atraktivní design.

Tentokrát MG vsadilo na siluetu fastbacku okořeněnou řadou dynamických prvků. Příď s rozměrným otvorem, který zároveň nahrazuje masku chladiče, odkazuje na koncept Cyberster. Dynamické vlny na boku reprezentují současnou asijskou modernu. Zadní část s aktivním spoilerem typu ducktail a nepřerušeným páskem světel evokuje podobnost s Hyundaiem Ioniq 6.

MG7 je ale mnohem „divočejší“, což dokazuje čtveřice koncovek výfuku v agresivně střiženém nárazníku. Spíše se snaží přiblížit prémiovým modelům jako Audi A7, BMW řady 8 a Mercedes-Benz CLS. Předběžné informace hovoří o délce 4884 mm, šířce 1889 mm a výšce 1447 mm. Ve srovnání s německou prémií je menší a bude snad i výrazně levnější.

Podobu interiéru a specifikaci motorů si MG nechává k premiéře konané 17. srpna. Místní zdroje s předstihem potvrzují, že vyobrazená verze 405 VTGI Trophy bude mít přeplňovaný dvoulitr s výkonem 189 kW a točivým momentem 405 Nm v kombinaci s devítistupňovým automatem ZF. Dostupnější verze 300 VTGI bude mít přeplňovanou patnáctistovku s výkonem 136 kW a 405 Nm točivého momentu. V tomto případě MG zvolilo sedmistupňový automat DCT. V polovině příštího roku by měl přijít ještě plug-in hybrid s vyšším výkonem.

MG7 pravděpodobně zůstane pouze záležitostí čínského trhu. V USA a Evropě vidí automobilka perspektivu spíše v elektrifikovaných crossoverech a SUV.

MG

MG je britská automobilka založená v roce 1920 Cecilem Kimberem. Byla známá předevšími svými dvousedadlovými sportovními vozy.

Výroba byla v MG ukončena v roce 1980. Následovalo několik návratů, dnes značku vlastní čínská Shanghai Automotive Industry.

MG3 • MG ZS EV

Doporučujeme

Články odjinud