No vida, jak se čína rychle učí. Ještě pár let a nebudeme kupovat čínské kvůli ceně, ale protože chceme, protože to bude zajímavější mix.
Tohle jsem četl poprvé před téměř dvaceti lety, a stalo se co? Hovno. Čína je pořád stejná sračka jako byla vždycky.
Za těch 20 let se talo to, že z poloviny západních značek jsou sračky a ta druhá ždíme jméno co to ještě dá. Pokud v dalších 20 letech dostaneme befelem baterky, tak to je věc, kterou zvládá dneska už i Číňan. S baterkama se bude řešit jen cena a design, logo bude tak nějak jen potisk na tričko a profilovka na skupinu na soc.
Meleš píčoviny. Tyhle kecy už jsem tu taky četl před patnácti lety, jak s elektrem Čína vezme evropským značkám vítr z plachet, a kde nic, tu nic. Evropa pořád táhne a stále dnes vyvíjí lepší auta, než na co se Čína zmůže za deset let.
Na to, jakej seš pamětník seš zbytečně sprostej.
Když slušnost nepomáhá, nasazuji zkrátka realitu.
žiaľ s predným pohonom prémia nikdy nebude.. aj keď výfuky má na 4,0 V8 :-D
Nádherná ukázka slovenské demence.
a tvoj prispevok pepickej demencie
Nejmenuju se Pepík, hlupáčku. :-)
Takže předokolky Audi A4 a A6 také nejsou prémie.
pre mna nie.. iba quattro... + a4/6 maju pozdlzne ulozeny motor
Když jsi taková hlava pomazaná, tak napiš do Ingolstadtu, automobilovým periodikům, youtuberům atp. , aby to nazývali podle tebe.
audi ma stale vyhodu, ze motor je umiestneny ako ma mat premia , tento bude mat polohu ako 99% VW (okrem touaregu) a potom to bude lacna koncepcia
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.