Fast & Furious Live vás donutí nevěřit vlastním očím! Díky síle speciálních efektů

Bez speciálních efektů se neobejde žádný akční film. Show Fast & Furious Live vám je však naservíruje přímo pod nos a donutí vás nevěřit vlastním očím!
Fast & Furious Live vás donutí nevěřit vlastním očím! Díky síle speciálních efektů

Nebýt speciálních efektů, řada úspěšných hollywoodských akčních filmů by pravděpodobně stála za starou belu. Všechny ty výbuchy, plameny, střelba a podobně dokonale dokreslují situaci a „donutí“ diváka doslova přilepit oči na stříbrné plátno, nicméně konečný produkt je vždycky z velké části také o šikovnosti mistrů střihačů.

O práci pro Fast & Furious Live mělo zájem přes 2000 kaskadérů. Prošlo jenom 10

O práci pro Fast & Furious Live mělo zájem přes 2000 kaskadérů. Prošlo jenom 10

V případě živých představení, jako je například show Fast & Furious Live, je to ale úplně jinak. Všechno se děje v reálném čase přímo před vašima očima a kolikrát je to taková „řežba“, že nebudete vědět, co je reálné, a co ne. Střílí se, a to docela hodně, vůbec největší nápor na mozek je však prolínání filmových úryvků s právě hranými scénami.

Ve Fast & Furious Live uvidíte originální filmová auta. A dokonce i tank!

Ve Fast & Furious Live uvidíte originální filmová auta. A dokonce i tank!

Jeden příklad za všechny: na plátně sledujete legendární filmovou scénu s přepadením kamionu, když tu se „něco“ stane, proti vám se řítí reálný kamion a trojice na chlup stejných černých Civiců se zelenými neony k tomu! To všechno se děje na ploše menší než je hokejové hřiště.

Auta jsou samozřejmě reálná, všechno ale dokresluje hlavně videomapping ubíhající pod nimi. Právě ten vám dokáže totálně rozhodit vnímání toho, co je reálné, a co ne. Už v září se o tom budete moci přesvědčit v pražské O2 aréně!

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků