Farmář si postavil zmenšené Lamborghini Aventador. Má motor z motocyklu

Nejdříve se možná budete smát, ale úroveň všech prvků navržených v garáži je obdivuhodná.

Repliky supersportovních aut jsou časté. Někdy se povedou méně, někdy i lépe. Tento "Aventador" je z jiného soudku. Od začátku je každému jasné, že jde o repliku, a tak to vlastně nemusí vůbec nikoho pobuřovat. Je totiž postaven v menším měřítku, než placatý originál ze Sant´Agaty.

V podstatě se jedná o repliku. Když se ale pyšný majitel pochlubí mechanismem skládací střechy, možná vás to pobaví. Podobně jednoduchý systém však měl třeba Renault Wind. I když ten asi těsnil lépe... Zaujme ale péče o detail ve smyslu výškově nastavitelného podvozku, a elektricky nastavitelného zadního spoileru. Dokonce i boční výdechy vystupují!

Video: 2 000 člověkohodin. Tak dlouho vznikala replika McLarenu 720S z lega

Video: 2 000 člověkohodin. Tak dlouho vznikala replika McLarenu 720S z lega

I motor je na správném místě, tedy uprostřed. Je ovšem z motocyklu. Místo pro zabudování většího motoru tu ovšem ještě zbývá, takže uvidíme, jestli dojde k vylepšení.

Pozadí videa je neznámé. Na Youtube se objevilo osmého ledna na účtu uživatele "spamsafe". Ten informoval o tom, že jde o jakéhosi farmáře. Bohužel není známo, kde se tento příběh odehrál.

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 13 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků